Side 136 af 172 FørsteFørste ... 3686126133134135136137138139146 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,026 til 2,040 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #2026
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Jeg mener, at Lyngbys pølsemand smuttede til Brøndby i sin tid.
    Det er vel ikke en stor videnskab at købe nogle ordentlige pølser, tænde en gasgrill og tilberede pøllerne? Det var teenagere der stod bagved grillen i Farum og det var glimrende.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    KK

  3. #2027
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    423

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    1. Der er generelt ikke specielt høj indtjening på pølser..
    Der er nu faktisk en ret god indtjening på pølser, såfremt Parken har forhandlet en tilpas god aftale med Tulip.


  4. #2028
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Det er vel ikke en stor videnskab at købe nogle ordentlige pølser, tænde en gasgrill og tilberede pøllerne? Det var teenagere der stod bagved grillen i Farum og det var glimrende.
    Måske ikke, men det ændrer ikke på, at Lyngbys pølsemand smuttede til Brøndby. Det kan du blandt andet læse her:

    https://munchies.vice.com/da/article...-dansk-fodbold

    Tilbage i 90'erne var hemmeligheden så slet skjult, at de blågule konkurrenter fra Brøndby IF ikke blot ville have del i kagen. De ville have kagen. Eller rettere pølsen. Da Brøndby skulle have ny stadionforpagter i 1997, fik man til stor ærgrelse for de kongeblå overtalt Lyngbys daværende pølsemand til at skifte på en fri transfer til Vestegnen.

  5. #2029
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Det er vel ikke en stor videnskab at købe nogle ordentlige pølser, tænde en gasgrill og tilberede pøllerne? Det var teenagere der stod bagved grillen i Farum og det var glimrende.
    Synes da pølserne under S12 (ikke fra boderne) er ganske udmærket?

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #2030
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    I et interview (https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...cl-er-perfekt/) udtaler Ståle følgende: - Men det er svært at sige, hvor vi står med FCK lige nu. Vi kan dog blive bedre på mange områder – faciliteterne blandt andet.

    Jeg undrer mig lidt over, hvad det er for nogle faciliteter, som Ståle tænker på? Jeg troede egentlig 10'eren var ret moderne og tidsvarende.



  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #2031
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    I et interview (https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...cl-er-perfekt/) udtaler Ståle følgende: - Men det er svært at sige, hvor vi står med FCK lige nu. Vi kan dog blive bedre på mange områder – faciliteterne blandt andet.

    Jeg undrer mig lidt over, hvad det er for nogle faciliteter, som Ståle tænker på? Jeg troede egentlig 10'eren var ret moderne og tidsvarende.


    10'eren blev taget i brug for 13 år siden, det er vel tæt på at være "håbløst umoderne" i forhold til den udvikling der ellers sker i fodboldverdenen.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #2032
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    At der findes nogle mennesker på jorden som er fan af F.C. København som ønsker Bendtner til klubben.

    Det er sært.

    Ja, dét undrer mig sgu.

  12. De følgende 10 brugere er enige:

  13. #2033
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at man kan udstede kørekort til person- og lastbil til personer, som er født blinde på det ene øje. Fandme betryggende.. eller noget..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  14. #2034
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det undrer mig, at man kan udstede kørekort til person- og lastbil til personer, som er født blinde på det ene øje. Fandme betryggende.. eller noget..
    Her er lidt info https://ojenforeningen.dk/udgivelser/trafiksyn. Til gruppe et lever et øje op til synsfeltskravet, men til gruppe to kan der ikke udstedes kørekort hvis man er blind på et øje.

  15. #2035
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Her er lidt info https://ojenforeningen.dk/udgivelser/trafiksyn. Til gruppe et lever et øje op til synsfeltskravet, men til gruppe to kan der ikke udstedes kørekort hvis man er blind på et øje.
    Jeg ved det godt, min bedre halvdel arbejder i Færdselsstyrelsen. Men alligevel er det altså skræmmende, at visse bilisters blinde vinkel (no pun intended) kan være så voldsomt stor af den årsag.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. #2036
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg ved det godt, min bedre halvdel arbejder i Færdselsstyrelsen. Men alligevel er det altså skræmmende, at visse bilisters blinde vinkel (no pun intended) kan være så voldsomt stor af den årsag.
    Jeg forsøger egentligt at mildne frygten en anelse. Som man kan se, så udstedes der slet ikke kørekort til lastbil, hvis folk er blinde på det ene øje (ved selvfølgelig ikke om der findes diverse dispensationer) og så er den blinde vinkel kun omkring de 30 grader. Dårligt syn er ikke i nærheden af, at være en førende årsag til ulykker, så bare rolig, du har mange andre grunde til at bekymre dig over dine medtrafikanter end deres syn (særligt fart, sprut og narko).

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #2037
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Jeg var i fanshoppen idag for at købe et minikit sæt af den nye udebanetrøje til sønnike.... Det kan man ikke få, ekspedienten oplyste at det slet ikke laves, det laves åbenbart kun i hjemmetrøjen...

    Er der nogle der kan forklare mig hvorfor?

  19. #2038
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg var i fanshoppen idag for at købe et minikit sæt af den nye udebanetrøje til sønnike.... Det kan man ikke få, ekspedienten oplyste at det slet ikke laves, det laves åbenbart kun i hjemmetrøjen...

    Er der nogle der kan forklare mig hvorfor?
    De har det i online shoppen, så det lyder da mærkeligt. https://www.fckfanshop.dk/da/spiller...y-minikit-1819

  20. #2039
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af HamDenRare Se meddelelser
    De har det i online shoppen, så det lyder da mærkeligt. https://www.fckfanshop.dk/da/spiller...y-minikit-1819
    Det er den gamle trøje - den helt nye er kun i shoppen fra Str 8 og op - men altså ikke som shorts sæt ligesom hjemmetrøjen.

  21. #2040
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det er den gamle trøje - den helt nye er kun i shoppen fra Str 8 og op - men altså ikke som shorts sæt ligesom hjemmetrøjen.
    Ja okay. Brillerne trængte vist til at blive pudset. :|

    Synes generelt det er svært at finde noget til de helt små i fanshoppen, har selv gået forgæves derinde. Jeg ved ikke helt hvorfor, men det sælger åbenbart ikke godt nok, siden de ikke gør mere ud af det. Til gengæld har de alt muligt andet, til babyer og småbørn, som jeg ikke kan forestille mig sælger bedre end trøjerne fx. stofbleer, sokker og joggingsæt.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •