Side 161 af 172 FørsteFørste ... 61111151158159160161162163164171 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,401 til 2,415 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #2401
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det undrer mig at der er så mange cyklister der ikke bruger cykelhjelm.....

    At cykle igennem København i myldretiden er en regulær krigszone - Hvorfor ikke ofre de 500 kr. og indarbejde den gode vane... Jeg forstår det ikke.....

    Det undrer mig endnu mere, når poderne kører med cykelhjelm og mor/far ikke gør det. Vær dog et godt eksempel for jeres børn. Det gør jo ikke ondt at cykle med cykelhjelm.

    Mvh Bjørn


  2. #2402
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Den nye mode med "dametasker" til unge mænd (oftest med indvandrerbaggrund) undrer mig. Gerne den sorte tingest med noget rødt/grønt bånd på.

    Armen altså hvor ser det tåbeligt ud :-/
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #2403
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    It's a satchel.

    Indiana Jones wears one :-|~
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #2404
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Den nye mode med "dametasker" til unge mænd (oftest med indvandrerbaggrund) undrer mig. Gerne den sorte tingest med noget rødt/grønt bånd på.

    Armen altså hvor ser det tåbeligt ud :-/
    Samme type er ofte set med en cap der sidder OVENPÅ hovedet…
    Hold op det ser sku for dumt ud….

  7. #2405
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af bagger Se meddelelser
    Det undrer mig endnu mere, når poderne kører med cykelhjelm og mor/far ikke gør det. Vær dog et godt eksempel for jeres børn. Det gør jo ikke ondt at cykle med cykelhjelm.

    Mvh Bjørn

    Det der undrer mig ikke længere. Det ser jeg hver eneste dag. Næh du, det, der undrer mig, er, at de samme forældre igen og igen kører over for rødt, mens de cykler med deres børn. For ligesom at lære fra sig. Påtalte det en gang konsekvent og blev jævnligt truet med tæsk, hvis ikke jeg passede mig selv. Så det gør jeg nu, og forældrene kan så passe deres børn efter en tur under en bil eller bus.

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #2406
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af bagger Se meddelelser
    Det undrer mig endnu mere, når poderne kører med cykelhjelm og mor/far ikke gør det. Vær dog et godt eksempel for jeres børn. Det gør jo ikke ondt at cykle med cykelhjelm.
    Det undrer mig, at det undrer. Trods alt er juniorerne ikke nær så erfarne cyklister som deres forældre.

    Det moralske synspunkt er selvfølgelig reelt nok, selv om det næppe er mange der deler det. Men det er da ikke underligt.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #2407
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det undrer mig, at det undrer. Trods alt er juniorerne ikke nær så erfarne cyklister som deres forældre.

    Det moralske synspunkt er selvfølgelig reelt nok, selv om det næppe er mange der deler det. Men det er da ikke underligt.

    Det undre nu bestemt også mig. Alle ved vel efterhånden at børn i de små aldre lærer bedst af hvad de ser andre gøre, hvilket burde gøre det endnu mere naturligt at være det gode eksempel (af samme grund er jeg begyndt at spise broccoli og des lignende som aldrig før…)
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #2408
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det undrer mig, at der så tit kommer derbykampe i samme weekend over hele Europa.

    Ikke meget at komme efter i de sidste mange weekender af klassikere og store lokalopgør - og i denne weekend mødes så Liverpool og Man United. Feyenoord og Ajax. Schalke og Dortmund. Benfica og Sporting. St Pauli og HSV. Og - naturligvis - København og Brøndby. Det er da lidt spøjst. Og første gang er det heller ikke.
    Det undrer mig igen! Hvordan lykkes det, at alle disse seks arvefjendeopgør lander på samme dag?

    Brøndby-København
    Barcelona-Madrid
    Man United-Liverpool
    Inter-Juventus
    Marseille-PSG
    Ajax-PSV

    Bevares, Ajax' kamp mod Feyenoord er nok mere betændt, men ellers er det de fem andre landes største kampe ... i overmorgen.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #2409
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det undrer mig igen! Hvordan lykkes det, at alle disse seks arvefjendeopgør lander på samme dag?



    Bevares, Ajax' kamp mod Feyenoord er nok mere betændt, men ellers er det de fem andre landes største kampe ... i overmorgen.
    Jeg har også lagt mærke til at det er sket nogle gange. Mon ikke det er lidt planlagt. Man har jo før lavet "derby-runde" i Superligaen, hvor alle møder deres arvefjender i den samme runde.

  16. #2410
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg har også lagt mærke til at det er sket nogle gange. Mon ikke det er lidt planlagt. Man har jo før lavet "derby-runde" i Superligaen, hvor alle møder deres arvefjender i den samme runde.
    Jeg mener faktisk det er en beslutning der er taget af UEFA i forhold til at lave decideret derbyweekender. Jeg mener og have læst det, men jeg kan ikke finde det.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #2411
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at Fanshoppen har ligepræcis ét eneste produkt designet til kvinder, når der på herre-siden er så rigeligt at vælge imellem.
    Især som kvindelig platinkortholder må det da føles en kende tamt, når man ser hvad man kan få for sine E-cash, sammenlignet med sine mandlige fodboldvenner.
    Er det virkelig en så dårlig en forretning at smide lidt “Copenhagen” på noget Adidas tøj i kvindestørrelser?

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #2412
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at en klub, der for få år siden rykkede op i Superligaen og som har udenlandske, formentlig ambitiøse, ejere, bygger et nyt stadion uden at indtænke sandsynligheden for en ny Superliga-oprykning: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...-sl-i-en-anden

    Det virker... dumt. Med mindre jeg overser et eller andet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #2413
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    174

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det undrer mig, at en klub, der for få år siden rykkede op i Superligaen og som har udenlandske, formentlig ambitiøse, ejere, bygger et nyt stadion uden at indtænke sandsynligheden for en ny Superliga-oprykning: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...-sl-i-en-anden

    Det virker... dumt. Med mindre jeg overser et eller andet.
    Enig, det virker godt nok som en brainfart af en anden verden.

    Uden at kende krav til antal siddepladser og udebaneafsnit, er jeg lige så uforstående over for, at problemet ses løst ved at leje sig ind hos eksempelvis Farum el. Lyngby.
    Det er rent gætværk, men vil lejeomkostningen ikke være omtrent tilsvarende en budgetvenlig udbygning af de manglende faciliteter? Rent tidsmæssigt, ville en sådan udbygning kunne påbegyndes i vinterpausen (hvis vejrforholdende for sådan noget ellers tillader det).
    Mvh. Iwy.
    Iwy's Avatar

  23. #2414
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Iwy Se meddelelser
    Enig, det virker godt nok som en brainfart af en anden verden.

    Uden at kende krav til antal siddepladser og udebaneafsnit, er jeg lige så uforstående over for, at problemet ses løst ved at leje sig ind hos eksempelvis Farum el. Lyngby.
    Det er rent gætværk, men vil lejeomkostningen ikke være omtrent tilsvarende en budgetvenlig udbygning af de manglende faciliteter? Rent tidsmæssigt, ville en sådan udbygning kunne påbegyndes i vinterpausen (hvis vejrforholdende for sådan noget ellers tillader det).
    Nu er det kommunens stadion og derfor kommunen, der har bygget det. Og folkestemningen i Helsingør er næppe til, at der skal bruges adskillige millioner ekstra på at opgradere til et superligastadion.

    Det er i øvrigt hul i hovedet, at FC Helsingør skal have er stadion med plads til 10.000 tilskuere. Det kommer der max til kampe mod København og BØF, men Divisionsforeningens krav til et superligastadion er vildt overdrevne
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  24. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  25. #2415
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    134

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    Nu er det kommunens stadion og derfor kommunen, der har bygget det. Og folkestemningen i Helsingør er næppe til, at der skal bruges adskillige millioner ekstra på at opgradere til et superligastadion.

    Det er i øvrigt hul i hovedet, at FC Helsingør skal have er stadion med plads til 10.000 tilskuere. Det kommer der max til kampe mod København og BØF, men Divisionsforeningens krav til et superligastadion er vildt overdrevne
    De nyeste krav til et Superliga-stadion er, at det skal kunne rumme minimum 6000 tilskuere, hvoraf 4000 skal være siddepladser. Men ikke engang dét, kan det nye stadion i Helsingør altså honorere. Det lyder som et discountprojekt, kommunen har fået bygget, lidt som også Køge Kommune har rodet sig ud i med deres grimme stadion. Tegninger og skitser af de to stadions så - både i Helsingør og Køge - spektakulære ud, og det skortede ikke på kommunale lovord. Men faktum er, at man begge steder har bygget for småt (selv til de nedskalerede stadionkrav) og billigt, og
    at det ikke rigtig ligner de flotte tegninger og løfter. Der skal altså flere penge på bordet hvis klubberne på et tidspunkt kan skrive Superliga på visitkortet - og vil spille på hjemmebane...
    Sidst redigeret af Onkel Sjus : 09.11.21 kl. 19:52

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •