Side 121 af 172 FørsteFørste ... 2171111118119120121122123124131171 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,801 til 1,815 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #1801
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Lønne Se meddelelser
    Arg den er vist lige så langt ude som at sige at du ikke kan sikre dig at der ikke er en der har bortført dit barn og kræver at du sætter dit kryds et bestemt sted.
    Vedkommende der har bortført dit barn vil jo aldrig kunne sikre sig at du satte krydset som krævet, så det er nu en væsentlig forskel. Pointen er jo, at ved personlig fremmøde er det 100% sikkert at ingen der ser hvem du stemmer på. Du må ikke engang fotografere i stemmeboksen.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1802
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    272

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Dan Abnormal Se meddelelser
    Vedkommende der har bortført dit barn vil jo aldrig kunne sikre sig at du satte krydset som krævet, så det er nu en væsentlig forskel. Pointen er jo, at ved personlig fremmøde er det 100% sikkert at ingen der ser hvem du stemmer på. Du må ikke engang fotografere i stemmeboksen.
    Bare for at fortsætte i den her dur. Vedkommende der har bortført mit barn vil jo selvfølgelig kræve at der bliver taget et billede af stemmesedlen på en måde så man kan se krydset og dermed sikre at der er stemt som ønsket.
    Min pointe er blot at du ALDRIG vil kunne lave et system der er 100% sikkert og fri for snyd. Hvis det var så nemt ville alle lande jo bruge det samme system og man ville aldrig høre om valgsvindel

  4. #1803
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Lønne Se meddelelser
    ....Hvis det var så nemt ville alle lande jo bruge det samme system og man ville aldrig høre om valgsvindel
    Det er vist en sandhed med modifikationer...

  5. #1804
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    ... at så mange brugere på sidelinien ønsker at skifte væk fra 4-4-2 til arbitrære forslag som dette.
    Det virker mærkelig at skifte væk fra noget som man ved har virket, til noget som man ikke ved om kan virke.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #1805
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at der er så stor enighed i medierne om, at Forests mål på straffespark skulle være underkendt, fordi Kieran Dowell ramte bolden to gange. Ikke når det gælder kommentatorerne fra TV3, da de begge er spejlblanke, men efterfølgende analyser i ind- og udland. Jeg kan simpelthen ikke se, at han rammer med højre fod først:

    https://twitter.com/FootPollClub/sta...54136919855106

    – jojo, han glider med støttefoden og får et elendigt træf på bolden, men at den er i bevægelse inden han rammer med venstre, eller efterfølgende?

    I værste fald er det samtidig, og altså ikke dækket af "Sparkeren rører bolden igen".

    Hvad så i øvrigt gælder spillets ånd og reglens hensigt, så er det vel i alle tilfælde for hulen da ikke lavet for at beskytte målmænd mod bløde, elendigt placerede skud fra spillere der ikke kunne holde sig oprejst, men for folk der med vilje spiller bolden for at komme tættere på mål. (Eller situationen hvor han rammer stolpen og får en retur).

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #1806
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det undrer mig, at der er så stor enighed i medierne om, at Forests mål på straffespark skulle være underkendt, fordi Kieran Dowell ramte bolden to gange. Ikke når det gælder kommentatorerne fra TV3, da de begge er spejlblanke, men efterfølgende analyser i ind- og udland. Jeg kan simpelthen ikke se, at han rammer med højre fod først:

    https://twitter.com/FootPollClub/sta...54136919855106

    – jojo, han glider med støttefoden og får et elendigt træf på bolden, men at den er i bevægelse inden han rammer med venstre, eller efterfølgende?

    I værste fald er det samtidig, og altså ikke dækket af "Sparkeren rører bolden igen".

    Hvad så i øvrigt gælder spillets ånd og reglens hensigt, så er det vel i alle tilfælde for hulen da ikke lavet for at beskytte målmænd mod bløde, elendigt placerede skud fra spillere der ikke kunne holde sig oprejst, men for folk der med vilje spiller bolden for at komme tættere på mål. (Eller situationen hvor han rammer stolpen og får en retur).
    Som jeg ser det, så ender bolden i midten af målet (og bevæger sig lidt mærkeligt), fordi den rammer hans støttefod et splitsekund efter, at sparkefoden har ramt bolden. Men den er svær :)

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #1807
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Formel 1 er jo på tale til København hvilket jeg synes lyder meget interessant. (Selvom jeg ikke er særlig motorsportsinteresseret)

    Men når jeg læser denne artikel undrer det mig i den grad hvordan det kan koste over en kvart milliard at afholde sådan et event. Jeg ved godt at Formel 1 er et gigantisk cirkus med alt hvad det indebærer, men 300 mil. er immervæk også en gigantisk pose penge.

    Hvordan er sådan et budget skruet sammen og hvordan bliver de mange penge fordelt?

    "Den mulige bane i København er blevet godkendt, og idémændene er i færd med at skaffe investorer nok til at samle de minimum 300 millioner kroner, det vil koste."

    https://ekstrabladet.dk/sport/formel...enhavn/6991169

  12. #1808
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Formel 1 er jo på tale til København hvilket jeg synes lyder meget interessant. (Selvom jeg ikke er særlig motorsportsinteresseret)

    Men når jeg læser denne artikel undrer det mig i den grad hvordan det kan koste over en kvart milliard at afholde sådan et event. Jeg ved godt at Formel 1 er et gigantisk cirkus med alt hvad det indebærer, men 300 mil. er immervæk også en gigantisk pose penge.

    Hvordan er sådan et budget skruet sammen og hvordan bliver de mange penge fordelt?

    "Den mulige bane i København er blevet godkendt, og idémændene er i færd med at skaffe investorer nok til at samle de minimum 300 millioner kroner, det vil koste."

    https://ekstrabladet.dk/sport/formel...enhavn/6991169
    Alle lyssignaler skal nedtaget og sættes op igen
    Der skal lægges ny midlertidig asfalt, som skal fjernes igen bagefter
    Der skal etableres pit område og garager
    Der skal etableres og nedtages tribuner til 110.000 tilskuere

    Tror det løber stærkt...

    også er der også noget licens til Liberty Media ;-)

    /Jesper
    cossie's Avatar

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #1809
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af cossie Se meddelelser
    Alle lyssignaler skal nedtaget og sættes op igen
    Der skal lægges ny midlertidig asfalt, som skal fjernes igen bagefter
    Der skal etableres pit område og garager
    Der skal etableres og nedtages tribuner til 110.000 tilskuere

    Tror det løber stærkt...

    også er der også noget licens til Liberty Media ;-)
    Ingen tvivl om at det løber stærkt, og mange bække små.

    Men ifølge dette interview med Helge Sander så skulle både lys signalerne og asfalten være blandt de mindre problemer.. vist også økonomisk.
    Pit, tribune, sponsor lounge og medie facilitetter.
    Men det bliver jo også dyrt for den almindelige dansker der skal ud og have etableret en kæmpe altan, der så skal lejes ud (dyrt) til rige turister under løbet :)

  15. #1810
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at vi sælger Verbic, har en trøje med et 7-tal fri, køber Robert Skov som er højre wing ... og giver ham nr. 29.

  16. #1811
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det undrer mig, at vi sælger Verbic, har en trøje med et 7-tal fri, køber Robert Skov som er højre wing ... og giver ham nr. 29.


    http://uk.youtube.com/v/rRZafqSR2LQ

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1812
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig hvordan man kan tillade sig at stille i noget nær stærkeste opstilling mod Zenits B hold og være nede 3-0 efter 30 minutter. Og det undrer mig endnu mere at Vavro og Luftner stadigvæk får lov at spille i det forsvar. De har været piv ringe OGSÅ i denne kamp.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #1813
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det kan godt undre mig en lille smule, at der altid er folk, der er i tvivl om deres guld- eller endda platinkort giver adgang til den næste kamp i Parken i pokalen.

    Selv mennesker man deler række med, år efter år, kan spørge oprigtig forvirret, om vi ikke skal til at stå for noget samlet billetkøb til sådan en kamp.

    Guldkort med fri pokaladgang har eksisteret siden 2006. Og så få hjemmekampe har vi trods alt ikke som følge af DBUs overdrevne regel om udebane til lavere hold.

    Jeg tror bare moderne mennesker husker værre end nogensinde ;-)


  21. #1814
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    59

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Hvorfor DR de bruger Anders Lund Madsen til to timer om viden om verdensrummet.

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #1815
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at medierne ikke stiller spørgsmålstegn ved Midtjylland/Hernings brandudsalg? Mange mio. kroner i klubkassen er naturligvis fint - men vi taler om en klub, der har kun har vundet én eneste pokal i hele deres levetid og som var i en særdeles fordelagtig position, til at vinde nummer to....det er de ikke længere, skal jeg hilse og sige.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  24. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •