Side 171 af 172 FørsteFørste ... 71121161168169170171172 SidsteSidste
Viser resultater 2,551 til 2,565 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #2551
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    Det som pisser mig af med Wolt er deres knallerter.
    Nu er der lige kommet miljøzone så de mest forurenende biler ikke er velkommen.
    Men det er fint med en knallert, som laver partikelforurening svarende til 5-7 biler.
    Det giver ingen mening.
    Jeg har heller ikke brug for Wolt og deres kæmpe oppakninger på cykelstierne, må jeg blankt indrømme.

    Med både knallerter og stadig mere pumpede elcykler er det nok i øvrigt snart på tide at tænke igennem, hvordan den del af trafikken skal fungere, for der er eddermanme nogle forskelle i bevægelse, vi ikke havde for fem-ti år siden.

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #2552
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Mit hovedproblem med Wolt er så, at vores klub samarbejder med et firma, der behandler sine ansatte så ringe. Selv om det flere gange er blevet slået fast, at Wolt har et arbejdsgiveransvar for buddene (https://www.csr.dk/ny-afgorelse-wolt...-arbejdstagere), forsøger firmaet at slippe. Det ville klæde Jacob Lauesen og FCK ikke at samarbejde med den slags firmaer.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  4. #2553
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Mit hovedproblem med Wolt er så, at vores klub samarbejder med et firma, der behandler sine ansatte så ringe. Selv om det flere gange er blevet slået fast, at Wolt har et arbejdsgiveransvar for buddene (https://www.csr.dk/ny-afgorelse-wolt...-arbejdstagere), forsøger firmaet at slippe. Det ville klæde Jacob Lauesen og FCK ikke at samarbejde med den slags firmaer.
    Et firma der forøvrigt tager 28% af salgsprisen foruden de leveringsgebyrer de i forvejen tager. Grove løjer alligevel.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #2554
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,857

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    ...at BØF har bygget stadion med henblik på fast deltagelse i europæiske gruppespil, når de stort aldrig kvalificerer sig.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #2555
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Match Scarfs....eller måske mere præcist, at folk (endda et utal af FCK fans) går med dem til kampe.
    Personligt synes jeg slet ikke det hører sig hjemme med andre klubbers grimme farver og logoer på et FCK halstørklæde. Ok, hvis man gerne vil have et minde om f.eks. dagens kamp, så kan jeg da godt se det som en løsning, men derfra og så til at folk render rundt med dem, så man ikke aner om de hepper på det rigtige hold eller ej er i min bøg helt skørt. Lad nu bare være...

    Beklager, hvis dette er nævnt før i tråden.


    https://fckfanshop.dk/products/halst...BewvIxXLdjpEw8


  9. #2556
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Match Scarfs....eller måske mere præcist, at folk (endda et utal af FCK fans) går med dem til kampe.
    Personligt synes jeg slet ikke det hører sig hjemme med andre klubbers grimme farver og logoer på et FCK halstørklæde. Ok, hvis man gerne vil have et minde om f.eks. dagens kamp, så kan jeg da godt se det som en løsning, men derfra og så til at folk render rundt med dem, så man ikke aner om de hepper på det rigtige hold eller ej er i min bøg helt skørt. Lad nu bare være...

    Beklager, hvis dette er nævnt før i tråden.


    https://fckfanshop.dk/products/halst...BewvIxXLdjpEw8
    Meget enig.

    Dog til dels forståeligt hvis nogle af de mere sjældne gæster i Parken ønsker et minde fra en kamp som i aften. Fair nok...

    Der hvor kæden hopper af for mig er eksempelvis i Premier League hvor man ser både Everton/Liverpool og Man United/Man City scarfes... Men det er vel hvad man kan forvente når stadion fyldes af turister som betaler volsomme overpriser for billetterne....

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #2557
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    792

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Meget enig.

    Dog til dels forståeligt hvis nogle af de mere sjældne gæster i Parken ønsker et minde fra en kamp som i aften. Fair nok...

    Der hvor kæden hopper af for mig er eksempelvis i Premier League hvor man ser både Everton/Liverpool og Man United/Man City scarfes... Men det er vel hvad man kan forvente når stadion fyldes af turister som betaler volsomme overpriser for billetterne....
    Det undrer mig, at folk tilsyneladende har glemt ordet 'halstørklæder'..
    - They call me Mr. Knowitall, I will not compromise. I will not be told what to do, I shall not step aside!
    DiabloDiego#15's Avatar


  12. #2558
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,857

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiabloDiego#15 Se meddelelser
    Det undrer mig, at folk tilsyneladende har glemt ordet 'halstørklæder'..
    Tak! Jeg havde min søn på 8 med i fanshoppen - et andet ord der piner mig - i går eftermiddags. Han sagde vredt til ekspeditionen, der konstant sagde scarf, at han skulle altså have et halstørklæde.

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #2559
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    170

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at folk tilsyneladende glemmer at internettet eksisterer. Som f.eks en mand som Horsens nye ejer Bill Binnie, der tror at han kan slippe afsted med at sige at han aldrig har støttet Trump, når en hurtig søgning på 2 sek viser at han har holdt en fundraiser for ham i 2016.

    https://bold.dk/fodbold/klubber/ac-h...-stottet-trump

    https://www.nexttv.com/news/wbins-bi...h-trump-157207

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #2560
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiabloDiego#15 Se meddelelser
    Det undrer mig, at folk tilsyneladende har glemt ordet 'halstørklæder'..
    Godt ord igen.

    Tror bare jeg tænkte på det engelske udtryk half and half scarfes da jeg skrev det. :)

  17. #2561
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Ok - den kunne også have været i DPMA tråden, men jeg tror jeg undre mig mere end jeg er afpisset.
    På arbejdet har vi en kantine som så mange andre. I den kantine er der ret lækre hjemmebagte franskbrød. Jeg kan godt li' endeskiven, og det er det jo heldigvis ikke alle der kan, så man kan jo være heldig at der ligger endeskive som er efterladt - eller at der skal taget "hul" på et helt nyt franskbrød.
    Det der undre mig er at der er kolleger som synes det er helt fint at skære endeskiven af i den anden ende af franskbrødet hvis det ene er taget - og så efterlade en slags deformt endeskive-løst brød som bliver sværere og sværere at skære. Det undre mig at de endeskivende-stjælende folk synes det er i orden....
    Måske er det kun her det sker?
    Mvh Anders
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #2562
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at Kevin De Bruyne aldrig er blevet kåret til månedens spiller i Premier League……

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #2563
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Rækkefølgen til køb af billetter til Derby d. 1 April undrer mig.


    • 20. marts kl. 10:00: Adgang for Gruppe 1 (FCK+ abonnenter med 20 eller flere FCK Point)
    • 20. marts kl. 11:00: Adgang for Gruppe 2 (FCK+ abonnenter uden FCK Point)
    • 20. marts kl. 12:00: Offentligt billetsalg, såfremt der fortsat er ledige pladser.


    Os med billet abonnement til familietribunen kan først trække vores billet kl. 15.
    Antager der er reserverede afsnit på yderområderne på øvre A og C nu hvor der ikke er familietribune til kampen. Her kan vi så trække vores billetter uden merpris.
    Jeg ville gerne have betalt ekstra for at vælge en god plads længere inde imod midten, men i og med vi er sidst i køen tænker jeg at mange af de bedste pladser vil være taget i løbet af dagen idag

    Måske det er endnu et eksempel på profitoptimering hvor klubben kan sælge de bedste pladser til den højeste pris, fremfor at sælge dem til mig med rabat.

    Lidt dårlig stil at os trofaste stadiongængere bliver sat bagerst i køen... :(

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #2564
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    86

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    At ALBERTSLUND IF bliver ny samarbejdsklub. Er Albertslund ikke en del af vestegnen???

    https://www.fck.dk/nyhed/albertslund...samarbejdsklub
    Oprindelig fra KBH, nu i Hobro. Stadig 100% F.C.K
    FCK_randers's Avatar

  24. #2565
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK_randers Se meddelelser
    At ALBERTSLUND IF bliver ny samarbejdsklub. Er Albertslund ikke en del af vestegnen???

    https://www.fck.dk/nyhed/albertslund...samarbejdsklub
    De har droppet remouladekysten på trods af at have forlænget aftalen for en måned siden og er nu kommet ind i vores folder. Eller dvs de har vist 6 måneders opsigelse med aftalen med BIF. Det må være noget af en bet for dem derude, især fordi forklaringen er, at vi tilbyder meget mere hjælp omkring bredden, imens BIF åbenbart kun har fokus på at høste talenterne. Dårlig reklame for dem - god for os.
    Jeg er spændt på, om de nu kan se frem til en god omgang chikane fra "fans" som ikke kan acceptere, at en af deres egne foretrækker byens hold.

    Nå men egentlig hører dette næsten til i "Det fryder mig..." tråden :-)

  25. De følgende 9 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •