Side 152 af 172 FørsteFørste ... 52102142149150151152153154155162 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,266 til 2,280 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #2266
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Nu står det klart, at man skal have mundbind på, når man ankommer til fitnesscenteret. Men man kan tage det af, når man er i omklædningsrummet, og når man går ud i træningsområdet og træner.

    I det center, hvor jeg træner, skal man gå igennem træningsområdet for at komme ud til omklædningen - så her skal jeg have bind på, når jeg ankommer, men ikke når jeg går i gang med at svede og træne.

    Det undrer mig, at nogen slet ikke kan vente til torsdag med at komme i gang med dette idioti.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2267
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Kommer ike til at rende med mundbind før det er nødvendigt

  4. #2268
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Nu står det klart, at man skal have mundbind på, når man ankommer til fitnesscenteret. Men man kan tage det af, når man er i omklædningsrummet, og når man går ud i træningsområdet og træner.

    I det center, hvor jeg træner, skal man gå igennem træningsområdet for at komme ud til omklædningen - så her skal jeg have bind på, når jeg ankommer, men ikke når jeg går i gang med at svede og træne.

    Det undrer mig, at nogen slet ikke kan vente til torsdag med at komme i gang med dette idioti.
    Når man laver generelle regler og retningslinjer vil der altid være situationer og steder, hvor de til tider virker idiotiske, meningsløse og deciderede elendige. Det gælder forøvrigt også skatteregler, dagpengeregler og anden lovgivning. Man kan bare ikke ramme plet og derfor bør man se hvad den generelle intention er med reglen/lovgivningen og så forsøge at anvende den bedst muligt. Man kan altid finde huller og folk der forsøger at bøje noget den ene eller anden vej for egen vindings skyld. Så må det være op til én selv at vurdere, hvor man vælger stå. Hvis man altid skal forholde sig til laveste fællesnævner, så kommer man ingen veje som samfund.

  5. De følgende 14 brugere er enige:

  6. #2269
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg tvivler nu på at psykologerne er i fængslerne for at indsamle data omkring de kriminelle. De er der primært for at behandle og ikke for at forske. Derudover er der skam også ansat psykologer i sundhedsvæsenet (i andre specialer end psykiatrien), men de er dyre og derfor mange afdelinger forundt.
    Det der med at behandle og monitorere indsattes mentale sundhed er vel også en ret god idé, i og med at det kun er meget få af dem, som ikke på et eller andet tidspunkt skal ud i samfundet igen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #2270
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Når man laver generelle regler og retningslinjer vil der altid være situationer og steder, hvor de til tider virker idiotiske, meningsløse og deciderede elendige. Det gælder forøvrigt også skatteregler, dagpengeregler og anden lovgivning. Man kan bare ikke ramme plet og derfor bør man se hvad den generelle intention er med reglen/lovgivningen og så forsøge at anvende den bedst muligt. Man kan altid finde huller og folk der forsøger at bøje noget den ene eller anden vej for egen vindings skyld. Så må det være op til én selv at vurdere, hvor man vælger stå. Hvis man altid skal forholde sig til laveste fællesnævner, så kommer man ingen veje som samfund.
    Er det, du forsøger at sige, at man bare kan vælge og vrage i lovgivningen, hvad man gider at følge, og hvad man ikke lige synes, rammer plet? Det er da i så fald et rimeligt outreret synspunkt med uoverskuelige konsekvenser for retsstaten.

    Det tillader jeg mig at undre mig over. Regler er vel til for at blive fulgt?

  9. #2271
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at der ingen rygter er, omkring FCK’s fremtidige organisation i forhold til træner og evt. sportschef
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #2272
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Det undrer mig, at nogen slet ikke kan vente til torsdag med at komme i gang med dette idioti.
    Der er næppe nogen som synes, at mundbind bliver en fest. Men forhåbentlig er der stadig nogen som har så meget overskud i deres hverdag, at de hjælper et samfund på randen af en kæmpe krise ved at tage mundbind på før det er lovpligtigt. Også selvom man synes, at visse regler visse steder er idioti. Som det nævnes i et andet indlæg, så er det svært at lave nogle overordnede regler som ikke er fjollede enkelte steder. Det ændrer stadig ikke på, at nogle af landets klogeste mennesker mener at mundbind pt. er en nødvendighed, hvorfor man selvfølgelig bør følge reglerne selvom man ikke er enig. Og der må jeg give OP ret i, at det er lidt underligt at der ikke er flere som bider i de sure æble og hjælper samfundet med et så forholdsvis lille offer et par dage før der indføres et lovkrav.

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #2273
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Der er næppe nogen som synes, at mundbind bliver en fest. Men forhåbentlig er der stadig nogen som har så meget overskud i deres hverdag, at de hjælper et samfund på randen af en kæmpe krise ved at tage mundbind på før det er lovpligtigt. Også selvom man synes, at visse regler visse steder er idioti. Som det nævnes i et andet indlæg, så er det svært at lave nogle overordnede regler som ikke er fjollede enkelte steder. Det ændrer stadig ikke på, at nogle af landets klogeste mennesker mener at mundbind pt. er en nødvendighed, hvorfor man selvfølgelig bør følge reglerne selvom man ikke er enig. Og der må jeg give OP ret i, at det er lidt underligt at der ikke er flere som bider i de sure æble og hjælper samfundet med et så forholdsvis lille offer et par dage før der indføres et lovkrav.
    Helt enig og hvis man bare kender en, der har senfølger af covid-19, så er jeg sikker på, at man ifører sig maske og visir (og heldragt, hvis det var muligt). Dette uanset om forholdsreglernes virkning har stærk Evidens eller ej, hvis der bare er den mindste forventning om at det beskytter sig selv såvel som andre.

    Og det undrer mig, at så mange synes at lade være med at tage sygdommen alvorligt

    Mvh MCN, (der har haft mundbind på fra dag 1 af den her krise).

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #2274
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Er det, du forsøger at sige, at man bare kan vælge og vrage i lovgivningen, hvad man gider at følge, og hvad man ikke lige synes, rammer plet? Det er da i så fald et rimeligt outreret synspunkt med uoverskuelige konsekvenser for retsstaten.

    Det tillader jeg mig at undre mig over. Regler er vel til for at blive fulgt?
    Nej, det synes jeg bestemt ikke jeg siger. Tværtimod er regler og love med til, sjovt nok, at regulere samfundet.

    Dog er der fx nogen der insisterer på at gå over for rødt kl. 3 om natten på en tirsdag på Bornholms eneste lyskryds selvom der ikke har været en bil i 20 min og ikke kommer en de næste 20. Hvis politiet så lige er der, så koster det (formentligt/måske) en bøde, selvom nogle vil argumentere for urimeligheden i det. Sur røv. Reglerne gælder selvom de i en given situation kan virke arbitrære. Så hvis du vælger ikke at følge reglerne, så må du tage konsekvensen og/eller forsøge at ændre den.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  17. #2275
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    72

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at Juventus bliver kaldt " Den gamle dame ", eftersom ordet iuventus betyder ungdom på latin.

  18. #2276
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    I det center, hvor jeg træner, skal man gå igennem træningsområdet for at komme ud til omklædningen - så her skal jeg have bind på, når jeg ankommer, men ikke når jeg går i gang med at svede og træne.

    Det undrer mig, at nogen slet ikke kan vente til torsdag med at komme i gang med dette idioti.
    Det er vel nærmere indretningen af træningscenteret, der er idioti.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #2277
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at nogen hos Viasat har fået den bizarre idé at lave en hél realityserie om Kasper Fiskers uinteressante liv.

    Hvis nogen ser det, så undrer det mig også.

  21. De følgende 14 brugere er enige:

  22. #2278
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Det undrer mig, at nogen hos Viasat har fået den bizarre idé at lave en hél realityserie om Kasper Fiskers uinteressante liv.

    Hvis nogen ser det, så undrer det mig også.
    Han formåede jo at tale sig til en legendestatus i brøndby (og derved også i Viasat).

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #2279
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Det undrer mig, at nogen hos Viasat har fået den bizarre idé at lave en hél realityserie om Kasper Fiskers uinteressante liv.

    Hvis nogen ser det, så undrer det mig også.

    Vi bor i et land, hvor de mest sete programmer uge efter uge er en kamp mellem Vild med Dans og Den Store Bagedyst, så mon ikke også, der vil være seere til et program om Kasper Fisker? Jeg gætter på, at man på sigt såmænd også kommer til at kunne se ham som deltager i (mindst) et af disse to programmer?

    http://tvm.gallup.dk/tvm/pm/2020/pm2043_LiveVosdal.htm
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  26. #2280
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at Tivolis pantmaskiner rundt omkring i Parken kun giver penge tilbage kontant.

    Antager at stor set alle gæster betaler deres drikkevarer og dermed pant med enten Mobilepay eller kort - Men når returpant skal indløses i maskinerne får man en 5 krone retur.

  27. Den følgende bruger er enig i dette:
    LRP

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •