Side 160 af 172 FørsteFørste ... 60110150157158159160161162163170 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,386 til 2,400 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #2386
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Det undrer mig at når man har valgt at bruge et fitnesscenter at man så sidder overskrævs på diverse maskiner med mobilen i hånden. !!
    Nu har jeg trænet hver dag i 46 dage og jeg ser hver gang 6-7 random personer lave det nummer. 5-10 hiv i en maskine, for så at sidde 5-10 min med mobilen i hånden. Er det et Hvidovre fænomen (Her bor og træner jeg) eller har andre også oplevet det. ? Jeg undres..!!
    Det sker også i Hillerød
    Øvre C'er

  2. #2387
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Det undrer mig at når man har valgt at bruge et fitnesscenter at man så sidder overskrævs på diverse maskiner med mobilen i hånden. !!
    Nu har jeg trænet hver dag i 46 dage og jeg ser hver gang 6-7 random personer lave det nummer. 5-10 hiv i en maskine, for så at sidde 5-10 min med mobilen i hånden. Er det et Hvidovre fænomen (Her bor og træner jeg) eller har andre også oplevet det. ? Jeg undres..!!
    Du træner tydeligvis for lidt. Den adfærd har været dominerende de sidste 10 år.

  3. #2388
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Nu er det ikke, fordi jeg advokerer for, at folk skal underbetales eller ligefrem arbejde gratis, men er det rigtigt forstået, at hvis nu Messi var gået endnu længere ned i løn end den halvering, han sagde ja til, så ville han kunne være fortsat i Barcelona?

    Jeg prøver bare at forstå forklaringerne om, at det ikke kunne lade sig gøre at fortsætte i Barcelona. Var der andet, der forhindrede det, så lønnens størrelse reelt var ligegyldig?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. #2389
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Kamelen Se meddelelser
    lidt forsinket undrer det mig at man havde lagt det eneste andet derby i dk (viborg-fcm) dagen før der igen måtte komme udebaneilhængere. Det er da ultimativt god reklame for fodbolden med mere end et derby og et derby er nu først of fremmest et derby vhis begge siders fans er med.
    Den helt enkle forklaring er, at som ChL-kvaldeltager havde FCM, som det er sædvane, fået lov at rykke kampen tilbage fra søndag.

    Men jeg er helt enig. Det var både kendt på forhånd, at FCM skulle spille europæisk kvalifikation, og at restriktionerne ville blive lettet eller ophævet søndag 1/8.

    En af flere sære detaljer ved programlægningen – inkl. hvorfor vi absolut skulle lægge ud med to hjemmekampe i de første to runder, når det var før der blev åbnet for at stå på vores egne pladser. Men det har jeg undret mig over før på dette sted ;-)

  5. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  6. #2390
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nu er det ikke, fordi jeg advokerer for, at folk skal underbetales eller ligefrem arbejde gratis, men er det rigtigt forstået, at hvis nu Messi var gået endnu længere ned i løn end den halvering, han sagde ja til, så ville han kunne være fortsat i Barcelona?

    Jeg prøver bare at forstå forklaringerne om, at det ikke kunne lade sig gøre at fortsætte i Barcelona. Var der andet, der forhindrede det, så lønnens størrelse reelt var ligegyldig?
    Yup, to ting:
    Der er åbenbart en regel i Spanien om, at man ikke kan falde mere end 50% i løn, med henblik på at undgå bl.a. den slags manipulation som formentlig var tiltænkt ved at tilbyde en femårig kontrakt.
    Og selv hvis spilleren valgte at spille for en symbolsk eller ingen sum, overskred budgettets andel, der udgør lønninger, stadig loftet. I budgettet udgør lønnen katastrofale 95% af omsætningen. Med Messi havde de klart overgået de 100%.

    Klubbens næste katastrofe består så i, at de budgetterede indtægter kommer til at styrtdykke, netop da Messi ikke er til stede. Det var ikke ham, der ikke tjente sin løn hjem i salg af billetter, sponsorater og merchandise etc – det er Griezmann, Coutinho, Umtiti, Pjanic, Martin fucking Braithwaite og alle de andre fejlkøb, der render rundt.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #2391
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Det undrer mig at når man har valgt at bruge et fitnesscenter at man så sidder overskrævs på diverse maskiner med mobilen i hånden. !!
    Nu har jeg trænet hver dag i 46 dage og jeg ser hver gang 6-7 random personer lave det nummer. 5-10 hiv i en maskine, for så at sidde 5-10 min med mobilen i hånden. Er det et Hvidovre fænomen (Her bor og træner jeg) eller har andre også oplevet det. ? Jeg undres..!!
    De fleste der træner eksplosiv styrke eller løfter meget tungt, har den tilgang at du skal vente x antal minutter mellem hver sæt. Nogle skifter mellem forskellige øvelser, imens andre vel blot bliver siddende så de ikke mister “deres” bænk eller maskine. Det kunne være en forklaring ihvertfald :)

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #2392
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, i bagklogskabens liderlige lys, hvorfor det polske kommentarspor til dette tweet ikke blev taget mere seriøst.
    https://twitter.com/EsbjergfB/status...45347649638403
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #2393
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det undrer mig, i bagklogskabens liderlige lys, hvorfor det polske kommentarspor til dette tweet ikke blev taget mere seriøst.
    https://twitter.com/EsbjergfB/status...45347649638403
    Wow!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #2394
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det er ikke for at være særligt efter vores klub her, for det er blot et eksempel på variationer over denne logik, som man ser alle mulige steder, hvor der skal sælges billetter eller andet. Og i virkeligheden undrer jeg mig heller ikke så meget, for jeg ved jo godt, at billetsælgeren har en interesse i at vide, hvor mange billetter, der bliver solgt så hurtigt som muligt.
    Men derfor er det stadig et dybt ulogisk udsagn:

    Vi står med en kamp, der meget vel kan ende med at blive udsolgt, hvilket er fantastisk, så derfor er det en god ide at sikre sig pladsen så tidligt som muligt,” siger Kommerciel Direktør i FCK, Jacob Lauesen.

    https://www.fck.dk/nyhed/28000-klar-til-topbrag
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. #2395
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    I disse dage, hvor det er 20 år siden, vi blev vidner til 9/11, er der masser af gensyn på tv med begivenheden. Det undrer mig simpelthen, at man overhovedet har kunnet se tv dengang, når man ser, hvor ufatteligt ringe billedkvaliteten var.

    Hejsa
    Elver's Avatar

  16. #2396
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Elver Se meddelelser
    I disse dage, hvor det er 20 år siden, vi blev vidner til 9/11, er der masser af gensyn på tv med begivenheden. Det undrer mig simpelthen, at man overhovedet har kunnet se tv dengang, når man ser, hvor ufatteligt ringe billedkvaliteten var.

    Yikes, det er næsten lige så skidt som TV3's superligakampe i såkaldt hd for tiden.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #2397
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Elver Se meddelelser
    I disse dage, hvor det er 20 år siden, vi blev vidner til 9/11, er der masser af gensyn på tv med begivenheden. Det undrer mig simpelthen, at man overhovedet har kunnet se tv dengang, når man ser, hvor ufatteligt ringe billedkvaliteten var.
    Der er sket meget på de 20 år, men 9/11-arkivmateriale gengivet på en fladskærm er ikke nødvendigvis retvisende for kvaliteten i almindelighed dengang. Dels rendte alle jo ikke rundt med et 4k-kamera i lommen, så forskellen på broadcast-kvalitet og forbrugervideo var markant større dengang. Derudover er der tale om tv fra USA, som dengang anvendte NTSC-formatet, der gav dårligere billedkvalitet end det PAL-format, der anvendtes i det meste af Europa. Endelig var skærmene mindre, og de fleste havde stadig billedrørs-tv, der håndterede den slags videomateriale bedre end selv moderne fladskærme.

  19. De følgende 10 brugere er enige:

  20. #2398
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Der er en del, der undrer mig i dag, blandt andet dette:

    For både nuværende holdleder Per Wind og Football Operations Manager Mikael Antonsson er nemlig blevet opsagt, da begges stillinger bliver nedlagt i nærmeste fremtid.
    En klub, hvis spillere ikke engang kan finde ud af at have et pas, som de kan forlade deres hjemland med, mener at de ikke har brug for en holdleder?

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #2399
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Der er en del, der undrer mig i dag, blandt andet dette:


    En klub, hvis spillere ikke engang kan finde ud af at have et pas, som de kan forlade deres hjemland med, mener at de ikke har brug for en holdleder?
    Deres stillinger kan jo blive nedlagt og slået sammen fx. Det kan jo også være at Antonsson havde en (manglende) finger med i spillet vedr. Singhs pasproblemer. Hvis man så i øvrigt mente at der ikke var "arbejdstimer nok" i deres hverdag, så kan man godt tænke at der er brug for en omstrukturering.

    Per bliver bliver formentlig ikke alene fyret pga sin løn/arbejdsindsats. Klubben er jo (forhåbentligt!) klar over hans rolle som kulturbærer og har ønsket at der skulle ske en ændring på den front.

    Men det er voldsomt klodset og elendig timing. Men det kan jo også være "sladrehankens" skyld. Det kan jo godt være der var planlagt en anden tilgang - ikke at jeg ser det som voldsomt sandsynligt. Under alle omstændigheder står jeg tilbage med en følelse af at man hænger en klublegende unødvendigt til tørre og uanset hvor berettiget/uberettiget denne fyring er, så har jeg bare lyst til at synge "Alle elsker Per i København" fra 22. minut til sidste minut i morgen.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #2400
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at der er så mange cyklister der ikke bruger cykelhjelm.....

    At cykle igennem København i myldretiden er en regulær krigszone - Hvorfor ikke ofre de 500 kr. og indarbejde den gode vane... Jeg forstår det ikke.....


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •