Side 145 af 172 FørsteFørste ... 4595135142143144145146147148155 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,161 til 2,175 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #2161
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    129

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Det undrer mig, at FCM fortsætter med at køre med så store transferoverskud. Hvad bruger de alle de penge på? Kunne de ikke have etableret sig bedre i SL og Europa, hvis de geninvesterede flere af pengene i spillere, eller slet og ret solgte færre profiler?
    Jeg synes da de har etableret sig rigeligt godt i SL. Desværre :(

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2162
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af angatyr Se meddelelser
    Jeg synes da de har etableret sig rigeligt godt i SL. Desværre :(
    True dat.

    Tror at de har lagt kræfter i at cementere deres top1-3 position i SL og nu tænker på stille og roligt at lægge ovenpå til at kunne præstere i Europa. Og hvis man ser på deres relativt defensive og kværnende taktik som de bruger i år, så er det måske lige dét der skal til. Jeg mindes i hvert et andet dansk mesterhold med stabil Europæisk succes, der har grundlagt det p netop de dyder.

  4. #2163
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    59

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Hvorfor siger de "2 minutters udvisning" når der er udvisning i håndbold? Der jo kun 2 minutters udvisning.

  5. #2164
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af stojkovic85 Se meddelelser
    Hvorfor siger de "2 minutters udvisning" når der er udvisning i håndbold? Der jo kun 2 minutters udvisning.
    Kan man ikke få rødt kort, og dermed være udvist resten af kampen?

    /Jesper
    cossie's Avatar

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #2165
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af stojkovic85 Se meddelelser
    Hvorfor siger de "2 minutters udvisning" når der er udvisning i håndbold? Der jo kun 2 minutters udvisning.
    Ikke korrekt. Der findes også rødt kort og blåt kort.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. #2166
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    59

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ikke korrekt. Der findes også rødt kort og blåt kort.
    Jo men det er jo ikke i spil ved de alm udvisninger. Der er det kun en udvisning men alligvel siger de hele tiden "2 min udvisning" som om der også var 4 min og 5 min.

  9. #2167
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det undrer mig, at man kan være så decideret blæst oven i hovedet, at man kan finde på at stå på kanten af en vulkan, når den i et stykke tid har indikeret, at den er i risiko for at gå i udbrud. Men Hey, du kom i medierne og fik dine twitterfame.

    https://www.bt.dk/udland/michael-bef...g-vi-stod-helt

    MCN

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #2168
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det undrer mig, HVOR lavt et niveau man nogle gange ser hos tabloide medier som Ekstra Bladet og i dette tilfælde BT.

    BT.dk har på forsiden lige nu en historie med meget store bogstaver; "Millioner forsvinder" og så et stort billede af Søren Fauli. Klikker man på artiklen, kan man se, at journalisten Lasse Claes først prøver at skabe noget mystik (måske lykkes det kun i hans eget hoved?) om, at egenkapitalen i Faulis selskab er gået fra omkring 58 mio. i 2018-regnskabet til omkring 52 mio. i 2019-regnskabet. Heldigvis har Lasse fået Ole Friis, der angiveligt er regnskabsekspert ved Syddansk Universitet, til at opklare mysteriet: Selskabet har udbetalt udbytte til Fauli. Aha! Det er altså dér, millionerne er "forsvundet" hen!

    Hvordan kan man vinkle en historie på den måde? Et er, at Lasse måske er praktikant og/eller ikke ved bedre, men er der så ikke en voksen tilstede på BT, der kan sørge for, at den artikel bliver vinklet lidt anderledes?

    *indsæt himmelvendte øjne*
    Sidst redigeret af MSP : 09.12.19 kl. 21:14


  12. #2169
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd vol. V

    Det undrer mig lidt at Kenneth Emil Petersen i aften påstod at have siddet i Parken og set Lars Højer score mod Linfield “fra cirka hundrede meter”.

    Men okay, niveauet af mikrofonholderi og rent spytslikkeri over for JBA i resten af det samme indspiste program — det undrer mig mere.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #2170
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    69

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd vol. V

    Det undrer mig at sporten.dk har nyheder som "sportsjournalist skal være far" eller "Rebecca Laudrup er gravid" hvorfor fanden skal jeg have den slags nyheder på mine sportssites. Kan vi ikke holde den slags til seoghør, for jeg er i sandhed ligeglad med det. Dette kunne også være kommet i "pisser mig af"-tråden, men ærligt talt er det kun mildt afpissende, men sindssygt pinligt for sporten.dk

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #2171
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd vol. V

    Det undrer mig at folk undrer sig over shit/not-news på et tabloidsite

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #2172
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd vol. V

    Det undrer mig at folk der donerer et beløb til velgørenhed via eks. Mobilepay efterfølgende har så travlt med at lægge et screenshot af donationen på de sociale medier efterfølgende....

    Man donerer vel for at gøre en forskel for de folk som har brug for det, og ikke for at promovere sig selv?

    Kaster en lille smule op hver gang jeg ser det...!!


  19. #2173
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    114

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd vol. V

    Eniger DiscoTango. Og det har jeg lavet en lille video om.

    https://imgur.com/7pdH6sK

    - a.nyholm
    Sidst redigeret af anyholm : 11.12.19 kl. 09:45 Årsag: Dissecting the frog
    In the land of the blind,
    the one-eyed man is king

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #2174
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd vol. V

    https://www.bt.dk/fodbold/tekniske-p...-penge-tilbage

    Flere og flere vælger at streame, og gang på gang er Yousee nede når der er en stor sportsbegivenhed... Hvordan i alverden kan de ikke lære af deres fejl, det er jo den samme historie hver gang....

    Og TV2 Play som for alvor melder sig ind i tv krigen om fodbold seerne med deres nye indkøbte rettigheder - starter ud med et stort anlagt El Clásico - også her brager lortet ned...

    Hvordan kan to så store giganter opleve så massive problemer så ofte.... Det er jo decideret amatøragtigt....

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #2175
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd vol. V

    Klubbens evne til at melde billetsalg-systemet ud til (udenlandske) aways undrer mig.

    Det kan godt være, at der nogle gange er forhandlinger om flere billetter, man ikke ved pris eller andet.. men så må man da tage udgangspunkt i det antal billetter man har som krav, og derfra melde ud om det bliver via loyalitetspoint eller ej, og senere så melde pris ud. Til Celtickampen ser jeg flere ikke tør booke fly, før der er meldt mere ud om salget – at jeg så tvivler MEGET voldsomt på der bliver udsolgt af vores billetter og folk derfor roligt kan købe fly mv. er en anden snak. Bliver det loyalitetspoint, skal disse vente endnu længere tid, da folk så skal have tid til ansøge og herefter vente på svar. Det gør ikke noget godt for fans og deres merpris for fly.

    Jeg synes de manglende udmeldinger ofte ses i forbindelse med udenlandske aways. Måske jeg husker forkert?

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •