Side 135 af 172 FørsteFørste ... 3585125132133134135136137138145 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,011 til 2,025 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #2011
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Det undrer mig, at Hany Mukhtar konsekvent fik lov til at placere bolden cirka en meter udenfor hjørnesparskscirklen i dag mod AaB. Det har jeg aldrig set i en fodboldkamp før. Dybt bizart!
    Kan man se billeder eller video af det nogen steder?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #2012
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Kan man se billeder eller video af det nogen steder?
    https://twitter.com/TheDudemeisterX/...11586819112961
    ...

  3. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  4. #2013
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Tak. En meter er så lidt af en overdrivelse, men det er da stadig mærkeligt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #2014
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Det undrer mig, at Hany Mukhtar konsekvent fik lov til at placere bolden cirka en meter udenfor hjørnesparskscirklen i dag mod AaB. Det har jeg aldrig set i en fodboldkamp før. Dybt bizart!
    Jeg har gjort det samme utallige gange dengang jeg spillede seriebold. Reglen er (var?) at bolden må placeres i en radius på 1 meter fra hjørnet. Til gengæld undrer det mig, at hjørnestregerne (kvartcirklen) aldrig er den tilladte 1 meter.

  7. #2015
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af kvik Se meddelelser
    Jeg har gjort det samme utallige gange dengang jeg spillede seriebold. Reglen er (var?) at bolden må placeres i en radius på 1 meter fra hjørnet. Til gengæld undrer det mig, at hjørnestregerne (kvartcirklen) aldrig er den tilladte 1 meter.
    Nu blev jeg alligevel nysgerrig og kiggede i Fodboldloven.

    §1 Banen:
    Hjørnefeltet
    Fra hvert hjørneflag afsættes på banen en kvartcirkel med radius 1 m.


    §17 Hjørnespark:
    Udførelse
    • Bolden skal placeres i hjørnefeltet ved det nærmeste hjørneflag


    Altså må bolden ikke placeres udenfor hjørnefeltet - som altså skal være 1 meter radius fra selve hjørnet.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #2016
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at jeg af så mange medier formodes at være interesseret i et foto af et sort hul.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #2017
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at Farum har valgt at give deres mest loyale fans, en tribune der altid ligger i skygge. Derfra kan de stå og kigge misundeligt på udeholdets fans, der ser kampe badet i solskin #goodhosting.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #2018
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Det undrer mig, at Farum har valgt at give deres mest loyale fans, en tribune der altid ligger i skygge. Derfra kan de stå og kigge misundeligt på udeholdets fans, der ser kampe badet i solskin #goodhosting.
    Ja der adskiller de sig jo meget fra eksempelvis FC København, hvor de trofaste fans i årevis har stået på Nedre C (undtagen de vilde unge, der på et tidspunkt valgte at flytte fra C2 til B-tribunen). ;-)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #2019
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Det undrer mig, at Farum har valgt at give deres mest loyale fans, en tribune der altid ligger i skygge. Derfra kan de stå og kigge misundeligt på udeholdets fans, der ser kampe badet i solskin #goodhosting.
    Det logiske svar er, at de har givet deres loyale fans den ende, hvor deres shop og bar ligger.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #2020
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Det undrer mig, at Farum har valgt at give deres mest loyale fans, en tribune der altid ligger i skygge. Derfra kan de stå og kigge misundeligt på udeholdets fans, der ser kampe badet i solskin #goodhosting.
    Altså du har da ret i det med solen, men at se kampe badet i solskin er nu ikke sandt. Det er umuligt at se noget pga deres net. Så fårk deres #goodhosting, det er først #goodhosting når de skifter net til et man kan se igennem det - som hos andre klubber.

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #2021
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Altså du har da ret i det med solen, men at se kampe badet i solskin er nu ikke sandt. Det er umuligt at se noget pga deres net. Så fårk deres #goodhosting, det er først #goodhosting når de skifter net til et man kan se igennem det - som hos andre klubber.
    Og mellem os, ikke ... med en bygningsfejl der nærmest gør mig enøjet i skarp sol, er jeg egentlig godt tilfreds med at C-tribunen altid er badet i skygge. Jeg gætter på, der er en stribe rødhårede medfans der har det på samme vis ;-)

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #2022
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    792

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Det undrer mig, at Farum har valgt at give deres mest loyale fans, en tribune der altid ligger i skygge. Derfra kan de stå og kigge misundeligt på udeholdets fans, der ser kampe badet i solskin #goodhosting.
    #godtværtskab for syv sytten da!!!! *hytter rasende med næven og pisker hidsigt 1 kæphest*
    - They call me Mr. Knowitall, I will not compromise. I will not be told what to do, I shall not step aside!
    DiabloDiego#15's Avatar

  22. #2023
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Apropos Farum, så undrer det mig at vi ikke kan diske op med stadionpølse af samme kvalitet som de har der. Hvor svært kan det være at sætte et par gasgrill op, grille nogle giga pølser, tjene styrtende med penge på det og gøre en masse mennesker glade, frem for de her kødløse pølser i pap de serverer i Parken.

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #2024
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Hvor svært kan det være at sætte et par gasgrill op, grille nogle giga pølser, tjene styrtende med penge på det og gøre en masse mennesker glade, frem for de her kødløse pølser i pap de serverer i Parken.
    1. Der er generelt ikke specielt høj indtjening på pølser..
    2. De pølser som vi får i år er trods alt af langt bedre kvalitet end sidste år..
    3. Jeg er i øvrigt fuldstændigt enig, og det kunne være lækkert hvis vi nakkede Lyngby's gamle "pølsemester"... Mener at de havde en helt fantastisk "børge" for år tilbage.... En fra Stadionturen som kan bekræfte?
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  25. #2025
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    3. Jeg er i øvrigt fuldstændigt enig, og det kunne være lækkert hvis vi nakkede Lyngby's gamle "pølsemester"... Mener at de havde en helt fantastisk "børge" for år tilbage.... En fra Stadionturen som kan bekræfte?
    Jeg mener, at Lyngbys pølsemand smuttede til Brøndby i sin tid.

  26. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •