Side 104 af 172 FørsteFørste ... 45494101102103104105106107114154 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,546 til 1,560 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #1546
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af duckman Se meddelelser
    Vedhæftet fil 5959

    At denne ad dukker op på FCK TV. Jeg ved godt, det er via Youtube og de ikke kan styre det, men den pm faktisk a...

    duckman
    Når nu du selv kommer med den udmærkede forklaring på det, kan det vel næppe undre dig. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #1547
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    ...at kampene i den sidste runde af den spanske liga ikke spilles samtidig.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #1548
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    ...at kampene i den sidste runde af den spanske liga ikke spilles samtidig.
    Det kan jeg edderbankeme godt forstå. Men det er klassisk spansk. Vi skal formentlig til et af de mere korrupte lande i Sydamerika eller Afrika for at finde folk, der er mere laissez-faire med den slags. Check forrige år, hvor sidste runde var spredt ud over syv forskellige tidspunkter:

    Alt, der ikke involverer to eller flere hold som kan nå den samme ting – mesterskab, europæisk plads, nedrykning – skilles ad og afvikles som særskilt tv-kampe for €€€€'s skyld. Og arrangeres i øvrigt med få dages varsel, til maksimal ulejlighed for alle indblandede; denne sidste runde blev først fastlagt i mandags, og så ændret igen i tirsdags.

    Det er nærmest et mirakel, at de besluttede sig for ikke at skille næstsidste runde ad i sidste uge.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #1549
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    494

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det kan jeg..... Check forrige år,.....

    ...
    Det undrer mig, at -smølle, der er så sproglig bevidst, ikke ved, at forrige år er det samme som sidste år. Så 2014 kan ikke være forrige år :) Fed på forrige år er min tilføjelse.

    Mvh Bjørn

  7. #1550
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af bagger Se meddelelser
    Det undrer mig, at -smølle, der er så sproglig bevidst, ikke ved, at forrige år er det samme som sidste år. Så 2014 kan ikke være forrige år :) Fed på forrige år er min tilføjelse.
    Det er i bedste fald tvetydigt ... jeg må blankt indrømme, at jeg aldrig har brugt "forrige år" som andet end "året før sidste år".

    2014 kan i hvert fald godt være forrige år ;-)


  8. #1551
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    494

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det er i bedste fald tvetydigt ... jeg må blankt indrømme, at jeg aldrig har brugt "forrige år" som andet end "året før sidste år".

    2014 kan i hvert fald godt være forrige år ;-)
    For at fluekneppe lidt. Når jeg bestiller en vare på nettet, så er der i de fleste butikker en procedure, hvor jeg afgiver købsinformation, bekræfter data etc. På de fleste af disse sider er der en forrige- og en næsteknap. Hvor fører forrige så hen i dette tilfælde?

    Mvh Bjørn

  9. #1552
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af bagger Se meddelelser
    For at fluekneppe lidt. Når jeg bestiller en vare på nettet, så er der i de fleste butikker en procedure, hvor jeg afgiver købsinformation, bekræfter data etc. På de fleste af disse sider er der en forrige- og en næsteknap. Hvor fører forrige så hen i dette tilfælde?

    Mvh Bjørn
    Mener du den knap der oftest hedder "tilbage"? :)

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #1553
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af bagger Se meddelelser
    For at fluekneppe lidt. Når jeg bestiller en vare på nettet, så er der i de fleste butikker en procedure, hvor jeg afgiver købsinformation, bekræfter data etc. På de fleste af disse sider er der en forrige- og en næsteknap. Hvor fører forrige så hen i dette tilfælde?
    Aner det ikke. Bruger browsere på engelsk. Har du prøvet linksene i mit svar, og så evt. at teste om 'forrige'-knappen fører tilbage i tråden her? ;-)

    ___________


    Anyhoo, i en anden boldgade: TV3's smålighed undrer mig sgu. Sad og så FCM-SønDerjYskE, og begyndte at undre mig ... "det kan da ikke være derfor at de ikke taler om det"?

    Der blev – når vi ellers ikke skulle prakkes et cagefighting-abonnement på – sludret om kampen om Europa League-pladserne, og kampen om medaljerne, og FCMs muligheder nu de var kommet foran, og Brøndbys tur til Esbjerg, og den kunne man se på 3+, og AaB's kamp mod AGF, der kunne ses på TV3 Sport, osv osv, og ...

    ... da kampen så var slut, var der optakt til de kommende kampe i runden, og lidt snak om AGF, og lidt om AaB, og så var de færdige med at snakke om AaB's forsvar og interviewe Rasmus Würtz, og så kom den ikke helt ligegyldige information som man havde ventet på, da Thygesen og Kjær havde småsnakket og talt om, at egentlig kunne København da vist blive mestre med en sejr på mandag.

    Hvorefter Camilla Martin vrisser. "Ja ja. Men det er jo også som ventet. Nu skal vi se italiensk fodbold, og I får ikke lov at sige farvel".

    Holy shit. Det var derfor. Hvis guldet kan afgøres i en kamp, der vises hos konkurrenterne Canal 9, så må hverken det, eller selve kampen, nævnes.

    Pathetic!


  12. #1554
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Voksne mænd der ikke kan binde slips
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar


  13. #1555
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Voksne mænd der ikke kan binde slips
    Jeg kan ikke binde slips. Det undrer mig ikke, da slips aldrig har været påkrævet i forbindelse med mit arbejde, og jeg i øvrigt ikke har noget særligt behov for at gå med dem.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  14. #1556
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Tottenham finish behind Gunners after humiliating defeat
    Er sur, arrig, utilnærmelig og alt andet end næstekærlig.
    Jeg er lige vågnet, hører islandsk radio og spiser skyr
    isen's Avatar

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1557
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Når folk spørger, hvad man har givet for det, man forsøger at sælge brugt
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1558
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Når folk spørger, hvad man har givet for det, man forsøger at sælge brugt
    Mon ikke det er for at få en ide om nyprisen så man har et sammenligningsgrundlag? Hvad du reelt har betalt er nok ikke det væsentlige men bare måden folk formulerer sig på.

  19. #1559
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Mon ikke det er for at få en ide om nyprisen så man har et sammenligningsgrundlag? Hvad du reelt har betalt er nok ikke det væsentlige men bare måden folk formulerer sig på.
    Men sammenligne mellem hvad?
    Hvis de vil vide, hvad de sparer ved at købe den brugt, så er det da fuldstændigt ligegyldigt, hvad jeg har betalt. Det er jo på ingen måde sikkert, at varen stadig koster det som ny (eller at jeg har betalt fuld pris). Hvis man vil sammenligne, så må man da selv undersøge markedet.
    Valget står mellem at købe af mig, at købe som ny eller at lade helt være med at købe.

    Ydermere så må man da som køber selv vurdere hvad man er villig til at betale for en vare. Man får jo ikke mere eller mindre for pengene, selvom forskellen til nypris er stor.
    Den pris man sætter ting til som sælger, det er jo ca den pris, man håber og forventer at få for den.

    Når det drejer sig om en vare, hvor det er let at sammenligne priser (fx elektronik), så kan køber jo bare selv undersøge markedet for alternativer til at købe af mig.
    Når det drejer sig om unika, (fx samleobjekter), så kan jeg jo sætte prisen præcis som det passer mig. Hvis jeg har lyst til at tredoble prisen i forhold til hvad jeg selv har givet, så er min købspris jo fuldstændigt ligegyldig. Så må køber vurdere, om varen er prisen værd.
    Der gives ikke rabat for ondt i røven
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #1560
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Men sammenligne mellem hvad?
    Hvis de vil vide, hvad de sparer ved at købe den brugt, så er det da fuldstændigt ligegyldigt, hvad jeg har betalt. Det er jo på ingen måde sikkert, at varen stadig koster det som ny (eller at jeg har betalt fuld pris). Hvis man vil sammenligne, så må man da selv undersøge markedet.
    Valget står mellem at købe af mig, at købe som ny eller at lade helt være med at købe.

    Ydermere så må man da som køber selv vurdere hvad man er villig til at betale for en vare. Man får jo ikke mere eller mindre for pengene, selvom forskellen til nypris er stor.
    Den pris man sætter ting til som sælger, det er jo ca den pris, man håber og forventer at få for den.

    Når det drejer sig om en vare, hvor det er let at sammenligne priser (fx elektronik), så kan køber jo bare selv undersøge markedet for alternativer til at købe af mig.
    Når det drejer sig om unika, (fx samleobjekter), så kan jeg jo sætte prisen præcis som det passer mig. Hvis jeg har lyst til at tredoble prisen i forhold til hvad jeg selv har givet, så er min købspris jo fuldstændigt ligegyldig. Så må køber vurdere, om varen er prisen værd.
    Der gives ikke rabat for ondt i røven
    Hehe, det lyder som om at det her opslag skulle være skrevet i "det passer mig af" :)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 7 users browsing this thread. (0 members and 7 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •