Side 106 af 172 FørsteFørste ... 65696103104105106107108109116156 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,576 til 1,590 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #1576
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Fodbold på (i?) Gibraltar.
    Der bor 32k mennesker der.
    De har 22 klubber fordelt på 2 divisioner samt en reservholdsliga med 11 hold.
    Der er 160 registrerede spillere.

    Hvordan går det op?

    Selv hvis vi antager, at de 160 er forkert, hvordan kan en befolkning på 32000 understøtte 33 hold? Det giver ingen mening, når der samtidigt er både U16 og kvindehold, samt andre sportsgrene som cricket, rugby og dart.
    Er det mon spaniere, der valfarter til Gibraltar for at spille? Går deres liga så ned efter Brexit?
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1577
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Uden at vide det, så spiller der mange spaniere i ligaen. Måske de er bosat i Spanien og blot spiller for en klub i Gibraltar.

  4. #1578
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Eva Carneiro er fra Gibraltar..

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1579
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at der er folk der ikke spiser det øverste lag skorpe når de spiser leverpostej....!!

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #1580
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det undrer mig at der er folk der ikke spiser det øverste lag skorpe når de spiser leverpostej....!!
    Undre faktisk også mig, det er det der smager bedst i min verden

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1581
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    To ting undrer mig.

    1. Hvorfor smager Lasagne altid bedst dagen derpå? Det er som om en nat i køleskabet gør den bedre

    2. Hvorfor spiller Brasilien ikke OL åbningskamp i fodbold.

  11. #1582
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    To ting undrer mig.

    1. Hvorfor smager Lasagne altid bedst dagen derpå? Det er som om en nat i køleskabet gør den bedre

    2. Hvorfor spiller Brasilien ikke OL åbningskamp i fodbold.
    Ad 1) Det hedder "warmed over flavour" og gør sig også gældende for en lang række gryderetter.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #1583
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det er jo det samme som lagkage. Det er også dobbelt så godt dagen efter, når det hele er trukket sammen.

    Men det gør sig i høj grad også gældende for en god gryde chili / chili con carne, som er i ekstra høj kurs i dagene efter.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1584
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undre mig at folk kan gå op i OL, jeg mener FCK deltager jo ikke. Se bare TV2 nyhederne i morges. De nævnte OL håndbold, OL-Wozniacki og OL-roning, men de nævnte ikke FCK's sejr med et ord, og de nævnte ikke at tre danske hold skal spille EL-kval i aften.

    OL breddeidrættens halbal.
    Sidst redigeret af Devil : 04.08.16 kl. 17:10

  16. #1585
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det undre mig at folk kan gå op i OL, jeg mener FCK deltager jo ikke. Se bare TV2 nyhederne i morges. De nævnte OL håndbold, OL-Wozniacki og OL-roning, men de nævnte ikke FCK's sejr med et ord, og de nævnte ikke at tre danske hold skal spille EL-kval i aften.

    OL breddeidrættens halbal.
    Det undrer mig, at det skulle være så svært at forstå, at folk, der går op i fodbold også kan synes andre sportsgrene er sjove.

    At forbinde OL med breddeidræt er i øvrigt, med al respekt, det rene ævl. For stort set alle sportsgrene, foruden fodbold, et OL det absolut ultimative, og konkurrencen følgelig benhård.

    Og så er jeg da i øvrigt bedøvende ligeglad med mængden af omtale for FCK på en eller anden provinskanal
    Sidst redigeret af Mandrilen : 04.08.16 kl. 18:18
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely


  17. #1586
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at netop i år, og netop i denne runde, er der pludselig vildt meget fokus på at det skulle være særlig vigtigt at spille sidste kamp hjemme.

    Ikke engang da vi selvforskyldt mistede en hjemmekamp til sidst mod Lille, var der samme interesse og efterfølgende ærgrelse.

    Trods alt er der kun en 52%-48%-fordel ved det, sådan ca. Som er faldende. Så at det lige skulle være i år, det er blevet en voldsom interesse – det er mystisk.

  18. #1587
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det undrer mig, at netop i år, og netop i denne runde, er der pludselig vildt meget fokus på at det skulle være særlig vigtigt at spille sidste kamp hjemme.

    Ikke engang da vi selvforskyldt mistede en hjemmekamp til sidst mod Lille, var der samme interesse og efterfølgende ærgrelse.

    Trods alt er der kun en 52%-48%-fordel ved det, sådan ca. Som er faldende. Så at det lige skulle være i år, det er blevet en voldsom interesse – det er mystisk.
    Hvor er det 52/48 kommer fra? Jeg husker nemlig løst noget om 60/40 men kan ikke underbygge det..

  19. #1588
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det undrer mig, at netop i år, og netop i denne runde, er der pludselig vildt meget fokus på at det skulle være særlig vigtigt at spille sidste kamp hjemme.

    Ikke engang da vi selvforskyldt mistede en hjemmekamp til sidst mod Lille, var der samme interesse og efterfølgende ærgrelse.

    Trods alt er der kun en 52%-48%-fordel ved det, sådan ca. Som er faldende. Så at det lige skulle være i år, det er blevet en voldsom interesse – det er mystisk.
    LOL, 52/48 (hvis det er rigtigt) er vanvittigt meget.

  20. #1589
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    LOL, 52/48 (hvis det er rigtigt) er vanvittigt meget.
    Hvis det virkelig er det, så er det kun endnu særere, at denne bekymring pludselig er opstået ud af det blå.

  21. #1590
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det undrer mig, at netop i år, og netop i denne runde, er der pludselig vildt meget fokus på at det skulle være særlig vigtigt at spille sidste kamp hjemme.

    Ikke engang da vi selvforskyldt mistede en hjemmekamp til sidst mod Lille, var der samme interesse og efterfølgende ærgrelse.

    Trods alt er der kun en 52%-48%-fordel ved det, sådan ca. Som er faldende. Så at det lige skulle være i år, det er blevet en voldsom interesse – det er mystisk.
    Der var da ikke andet end ævl og kævl og brok og ballade over den Lille-kamp og hvor amatøragtig ledelsen var, at de afgav en fordel, fordi de havde taget DM for givet.

    Og denne gang skyldes det vel Apoel hjemmebane, hvor det regner med crap på spillere og ledere, og hvor deres tidsudtrækningsevner og andre usportslige tiltag er next-to-none. Det er trods alt talenter, som man formentlig ikke har noget behov for i 1. kamp.

    Så det undrer mig meget lidt.

    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 05.08.16 kl. 13:50
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  22. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •