Side 108 af 172 FørsteFørste ... 85898105106107108109110111118158 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,606 til 1,620 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #1606
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af ZFDK Se meddelelser
    når jeg f.eks. siger "fucking Zanka"
    Hvorfor ville du også det?

  2. #1607
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Hvorfor ville du også det?
    Hvis nu man støder sin storetå, får en ridse i bilen eller kommer til at lave seriøse fodboldoptøjer, så er det ret almindelig lige at give Zanka skylden
    Sidst redigeret af Dingo : 16.08.16 kl. 17:24
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar


  3. #1608
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Dingo Se meddelelser
    Hvis nu man støder sin storetå, får en ridse i bilen eller kommer til at lave seriøse fodboldoptøjer, så er det ret almindelig at lige give Zanka skylden
    Som Dingo siger, så er det ting i småtingsafdelingen der kan/skal bebrejdes Zanka, der jo som vi alle ved er en rigtig skidt karl! ;-)

    Her er en illustration over en anden ting man kan give Zanka skylden for:



    - der så vidt jeg husker er tegnet af vores helt egen Kaff.

    ZFDK
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #1609
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at der er et enormt stort antal debatører i trådene som man aldrig ser i Skakten?

    Nuvel, jeg er der ikke firetyvesyv - men (for) mange gange i løbet af dagen, og det er som regel de samme 20-30 stykker der på skift hænger ud i den digitale varmestue.

    Hvis du er en af dem der sjældent eller aldrig bruger Skakten, kunne det være interessant at hører hvorfor..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  6. #1610
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    170

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Jeg er nok en af dem. Jeg skriver som regel et indlæg hvis jeg har et spørgsmål eller et eller andet relevant på sinde, men skakten virker på mig som en relativt lukket forsamling af the usual suspects som ydermere virker som om de alle kender hinanden og ses IRL. Dét kombineret med at jeg sjældent har noget at bidrage med som andre ikke har skrevet allerede, gør at jeg ikke skriver.

    Dette skal absolut ikke ses som en kritik af dem der skriver i skakten, blev de ikke kaldt "de 15" eller noget for år tilbage :) Det er helt og holdent min egen generthed? eller noget der gør sig gældende.


  7. #1611
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    18

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Det undrer mig, at der er et enormt stort antal debatører i trådene som man aldrig ser i Skakten?

    Nuvel, jeg er der ikke firetyvesyv - men (for) mange gange i løbet af dagen, og det er som regel de samme 20-30 stykker der på skift hænger ud i den digitale varmestue.

    Hvis du er en af dem der sjældent eller aldrig bruger Skakten, kunne det være interessant at hører hvorfor..
    Jeg er en af dem der bare " hænger ud". Jeg bruger skakten til på en ret hyggelig måde at følge med i dagens begivenheder-det handler endda nogen gange om FC København!
    Hvis man hører radioavisen hver halve time så er det jo de samme 2-4 historier HELE DAGEN. I Skakten kommer folk lidt mere omkring. Det er skurvognssnak for folk uden en skurvogn og jeg har ikke behov for at blande mig. Det virker som om de fleste vinkler/holdninger kommer op alligevel

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1612
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det er nu meget simpelt for mig, med en familie med to små børn i blealderen er der simpelten ikke tid til at være i skakten, jeg har små intervaller i løbet af dagen hvor jeg kan være på så flygtige kommentarer kan jeg ikke nå at læse. Indlæg bliver liggende så der kan jeg læse "samtalen" eller debatten når det passer ind for mig.

    For år tilbage brugte jeg skakten under kampene hvis jeg ikke var på stadion, det var mægtig hyggeligt.
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  10. #1613
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af ZFDK Se meddelelser
    Som Dingo siger, så er det ting i småtingsafdelingen der kan/skal bebrejdes Zanka, der jo som vi alle ved er en rigtig skidt karl! ;-)

    Her er en illustration over en anden ting man kan give Zanka skylden for:



    - der så vidt jeg husker er tegnet af vores helt egen Kaff.

    ZFDK
    Den kunne være virkelig morsomt med en "Fucking Zanka" tifo, til næste derby.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #1614
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Den kunne være virkelig morsomt med en "Fucking Zanka" tifo, til næste derby.
    Enig! Gerne med en illustration af Zanka fra dengang han tog hånden bag øret, da han scorede nede mod BØFs fans!
    Vil altid elske Ståle

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1615
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at både Unibet og Bet365 i deres reklamer siger at de er verdens største betting selskab.

    Der er vel regler for dette? Hvordan bliver det målt? Og hvem bestemmer?

  15. #1616
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det er der skam også regler for - for Danmarks vedkommende markedsføringslovens § 3, stk. 3:

    § 3. Erhvervsdrivende må ikke anvende vildledende eller urigtige angivelser eller udelade væsentlige informationer, såfremt dette er egnet til mærkbart at forvride forbrugernes eller andre erhvervsdrivendes økonomiske adfærd på markedet.

    ...
    Stk. 3. Rigtigheden af angivelser om faktiske forhold skal kunne dokumenteres.

    ...

    Hvordan de konkret har gjort det op, skal jeg dog ikke kunne sige.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1617
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Det er der skam også regler for - for Danmarks vedkommende markedsføringslovens § 3, stk. 3:

    § 3. Erhvervsdrivende må ikke anvende vildledende eller urigtige angivelser eller udelade væsentlige informationer, såfremt dette er egnet til mærkbart at forvride forbrugernes eller andre erhvervsdrivendes økonomiske adfærd på markedet.

    ...
    Stk. 3. Rigtigheden af angivelser om faktiske forhold skal kunne dokumenteres.

    ...

    Hvordan de konkret har gjort det op, skal jeg dog ikke kunne sige.
    Den ene site kan være verdens største målt på medlemstal det andet på omsætning. Eller alle mulige andre parametre og holde sig indenfor dansk lovgivning.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #1618
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at det OL stream DR i øjeblikket modtager fra mændenes tikamp, ikke har nærbilleder af den medaljeceremoni der tvinger tikampen til at holde en pause, men at de nøjes med at filme en storskærm på stadion der viser medaljeskamlen, men man hører den amerikanske nationalmelodi på stadion (og på feedet).

  20. #1619
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at fodboldfinalen til OL er blevet udråbt som Brasiliens mulighed for revanche og nu hvor de vandt over Tyskland mener samtlige medier at Brasilien har fået oprejsning for 7-1 nederlaget til VM. De to ting har intet med hinanden at gøre alene af den grund at det ikke er samme niveau.

    Nej-når Brasilien engang i en VM semifinale i München basker Tyskerne tilsvarende, så kan vi tale om revanche.
    MCN


  21. #1620
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    170

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at man stadig tager bombetrusler alvorligt. Indtelefonerede bombetrusler er fra en tid hvor organisationer så som R.A.F ,IRA og alle mulige andre der havde et politisk mål med at vise hvad de var i stand til at gøre.

    De folk der bruger bomber i dag har udelukkende det politiske mål at dræbe så mange som muligt.

    Er der de sidste 20-25 år rent faktisk fundet en bombe efter en bombetrussel?

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •