Side 11 af 172 FørsteFørste ... 8910111213142161111 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at Grønkjær sparker straffespark med højre fod - har manden ikke altid gået for at være venstre fodet?
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  2. De følgende 30 brugere er enige:

  3. #152
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    ›Det undrer mig at Grønkjær sparker straffespark med højre fod -
    ›har manden ikke altid gået for at være venstre fodet?

    Næh, han har blot spillet i venstresiden i mange år
    Vis mig en god fodboldspiller, og jeg skal vise dig en fodboldspiller med tykke lår

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #153
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Jeg undrer mig over dette fænomen på motorvejene: "Personbil der kører langsomt overhaler lastbil der kører for hurtigt".

    Det klassiske eksempel er når man kører på en strækning med to spor og hastighedsgrænse på 130 km/t for biler. I det inderste spor ligger en lastbil som kører 100 km/t, og når man kommer kørende i det venstre spor kan man så få lov at ligge i et par evigheder bag en personbil, der er i færd med at overhale lastbilen med en hastighed på 102 km/t.

    Sådan en overhaling kan tage det meste af Fyn at gennemføre, og det undrer mig virkelig hvad der foregår inde i knolden på de bilister. Hvordan kan man på den ene side være så utryg ved sin bil eller kørsel generelt, at man ikke tør køre 130 eller bare 115 km/t, når man samtidig er alt for utålmodig til at ligge bag en lastbil som kun kører marginalt langsommere?

    Ud fra et sikkerhedsperspektiv giver det overhovedet ingen mening. Der er jo langt større risiko forbundet med at ligge i halve og hele minutter ved siden af en lastbil med alt hvad det indebærer af farer, inklusive risikoen for at blive påkørt bagfra af 1 landen uopmærksom sjæl der kører 130 km/t eller hurtigere.

    Dette undrer mig virkelig, og hvis jeg ikke var sådan en tålmodig og overbærende type ville det nok også pisse mig en del af!

    /Simon

  6. De følgende 14 brugere er enige:

  7. #154
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    ›Det undrer mig at Grønkjær sparker straffespark med højre fod -
    ›har manden ikke altid gået for at være venstre fodet?

    Det undrer ikke mig. Jeg husker det som var det i går at han gik til bolden... og scorede mod Lens. :-)
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #155
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    ›Dette undrer mig virkelig, og hvis jeg ikke var sådan en tålmodig
    ›og overbærende sjæl ville det nok også pisse mig en del af!

    ›/Simon


    Det undrer mig virkelig, at der åbenbart eksisterer mennesker, der ikke bliver pisset af big time af ovenstående.

    Nu vi er ved motorvejen over Fyn, så er det bemærkelsesværdigt, at man ofte kommer hurtigere frem på de stykker, hvor man kun må køre 110 km/t, idet disse samtidig er udstyret med et overhalingsforbud for lastbiler, hvorfor det kun er tosser som dem, /Simon nævner, der rent faktisk kan genere trafikken.

    For nu at blive i sporet, så undrer det mig en kende, at motorvejen over Fyn kun er tosporet.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #156
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    ›For nu at blive i sporet, så undrer det mig en kende, at
    ›motorvejen over Fyn kun er tosporet.

    Fyn undrer mig. Hvorfor har de så små marker? Hvordan i alverden er den sære syngende dialekt opstået? Hvorfor har de fået jernbanemuseet?


    Mvh,
    Z
    All Criminals Are Bastards

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #157
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Denne historie undrer mig:

    Sex sælger. Det gælder også i journalistikkens verden, hvor Tiger Woods-affæren er blevet kåret til årets sportshistorie.
    Hvordan kan en historie om en sportsmand, der intet har med sport at gøre, blive kåret til årets sportshistorie?

    Det undrer mig...

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #158
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Hvis Erik Skjærbæk føler sådan her:
    »Som investor kan jeg ikke lide, at afkastet af min investering afgøres af én eller flere fodboldkampe. Det er gambling, og resultatet ligger uden for egen kontrol«, skriver aktionæren blandt andet i oplægget.
    ... så kan det godt undrer mig, hvorfor han i første omgang valgte at investere flere hundrede millioner kroner i PSE.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  16. #159
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Som en af dem med fødselsdag i december så undrer det mig, at jeg stadig møder folk der nærmest falder ned af gulvtæppet af forbavselse over, at der er nogen der faktisk er født i den måned. Spørgsmål som "er det ikke irriterende at have fødselsdag så tæt på jul" eller "slår folk så dine gaver sammen så du får én der så er dyrere" og lignende er - her efter 34 år - stadig nogen jeg støder på. Jeg kunne forstå det i folkeskolen, men jeg oplever stadig voksne mennesker, og nogen der er betydeligt ældre end mig, der nærmest er helt fascineret af det.

    Det er ikke noget der pisser mig af, for en simpelt standardbemærkning om at "jeg har aldrig prøvet andet" får som regel folk ned på jorden igen. Men det undrer mig bare. Ifølge BIFs logik om tildeling af straffespark i Superligaen, så burde 8% af landets befolkning jo have fødselsdag i december :-).

    Jeg tør næsten ikke tænke på hvad dem der har fødselsdag den 24. december skal svare på af spørgsmål.

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #160
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at folk går så meget op i jul og særlige juletraditioner. Det er altså bizart så meget skrammel og larm der er i den pakke. Det forstyrrer lidt julens egentlige betydning, synes jeg: At proppe god mad og drikke i hovedet i godt selskab.

    mvh
    Martin CX

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #161
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Politiet har desuden fået lov til at hælde de store snemængder i havet. Normalt skal den slags opmagasineres, men allerede mandag gav kommunen tilladelse til, at sneen havner i Østersøen.
    http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfu...cle1477681.ece

    Det undrer mig at man skal søge om tilladelse til at smide sne i havet?!!

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #162
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig måske nok, at "man" ikke bare kan smide det i havet.

    men at POLITIET ligefrem skal have tilladelse af kommunen, for at løse det, som velsagtens også er kommunens store problem, ja, det er kulsort for mig også.

  23. #163
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    ›Det undrer mig måske nok, at "man" ikke bare kan smide det i havet.

    ›men at POLITIET ligefrem skal have tilladelse af kommunen, for at
    ›løse det, som velsagtens også er kommunens store problem, ja, det
    ›er kulsort for mig også.
    Af miljømæssige hensyn. Det skyldes at kommunen selvfølgelig sidder med det miljømæssige ansvar, men det i øjeblikket er Politiet, Beredskabet (Brandvæsen, Falck & Beredskabsstyrelsen), Kommunens Teknik & Miljø afdeling samt Hjemmeværnet der sidder og koordinerer sne-indsatsen fra politigården i Rønne.

    Denne styregruppe har så måttet bede den selvsamme kommunale-afdeling, Teknik & Miljø, om tilladelse til at dumpe den forurenede sne i havet - Men hos et andet udvalg.

    Bureaukratiet synes kolossalt.
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #164
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig ikke at man ikke må smide forurenet sne i havet. At det er forurenet står der mig bekendt ikke noget om i artiklen?

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.

  26. #165
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Hvert år, i dagene op til nytårsaften, er der en ting der bliver ved med at undre mig:

    Hvorfor skyder folk nytårsskyts af i dagslys? Her snakker jeg ikke om små heksehyl og andet børnesjov, men derimod dyre batterier, raketter osv. Det er jo hulens svært at se, hvad man får ud af det - udover et par glimt på himlen og et par brag.

    Jeg er godt klar over, der er nogle mennesker der vælger at holde en "tidlig nytårsaften", hvis f.eks. ægtefællen eller afkommet skal arbejde natten ml. d. 31. og d. 1. - men så skyd det dog af om aftenen i stedet! Det andet forekommer mig fuldstændig åndssvagt!

    ZFDK

  27. De følgende 9 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •