Side 113 af 172 FørsteFørste ... 1363103110111112113114115116123163 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,681 til 1,695 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #1681
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,229

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Måske en pinligt spørgsmål her på sidelinien, men ikke desto mindre, så undrer jeg mig over det "mystik" der hersker over 3-5-2, specielt i medierne. 4-3-3, 4-2-3-1, 4-4-2, det giver ikke nogen vild debat om selve formationen, men når et hold stiller op i 3-5-2, så bliver det altid debatteret som noget specielt. Det undrer mig.

  2. #1682
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,591

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Et bud kunne være, at det handler om den defensive formation. I en fire-personers backlinie ved man, hvad man har med at gøre, to backs og to midterforsvarere. Når der kun er tre i bagkæden, er rollefordelingen ikke i lige så høj grad givet på forhånd ud fra talkombinationen. Er det tre midterforsvarere? Er det reelt kun éen midterforsvarer og to backs? Trækker kanterne ned i banen og gør det til en 5-3-2 i løbet af kampen?

    Desuden handler det også om, at man i en 3-back kæde i teorien kan komme i undertal, hvis kanterne på midtbanen er så offensive. For spiller man mod et hold med to angribere og to offensive wings, er man i undertal ift. mandsopdækning.

    Så det handler (tror jeg) om, at man ikke kan se på forhånd i lige så høj grad som med en 4-kæde, hvordan forsvarsspillet er organiseret, og derfor "mystikken".

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #1683
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    495

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Jeg ved ikke helt, hvor jeg skal poste det her.

    Men det undrer mig, at jeg ikke kan finde noget om Lyngbysandhederne, når der er en tråd til BØF's alternative sandheder. Jeg har en meget usympatisk kollega, der også er Lyngbyfan. Hvor finder jeg lidt information om, hvad der skete, da Don Ø flyttede fra Lyngby?

    Mvh Bjørn

  5. #1684
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,406

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig en del, at med UEFAs regler i hænderne blev vores pokalkvartfinale i foråret mod Randers spillet på det imbecile tidspunkt kl. 17.

    Men når vi møder Leicester næste måned, er der åbenbart intet til hinder for at pokal må overlappe med Champions League-kampe.



    Jeg troede umiddelbart, at det stupide tidspunkt kun delvist var et ønske fra tv. Nu ser det da ud til kun at være et ønske fra tv.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #1685
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det undrer mig en del, at med UEFAs regler i hænderne blev vores pokalkvartfinale i foråret mod Randers spillet på det imbecile tidspunkt kl. 17.

    Men når vi møder Leicester næste måned, er der åbenbart intet til hinder for at pokal må overlappe med Champions League-kampe.



    Jeg troede umiddelbart, at det stupide tidspunkt kun delvist var et ønske fra tv. Nu ser det da ud til kun at være et ønske fra tv.
    Men slutter de ikke præcist samtidig med at CL starter (såfremt der ikke lægges overtid til eller at de går i forlænget)?

  8. #1686
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,406

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Men slutter de ikke præcist samtidig med at CL starter (såfremt der ikke lægges overtid til eller at de går i forlænget)?
    Kun hvis der som nævnt ikke lægges et sekund til ;-) Det er bare ikke nok for Uefa – eller har i alle fald ikke været nok hidtil:
    Og selv hvis Uefa skulle give tilladelse, kræver forbundet samtidig, at de nationale kampe afsluttes mindst 30 minutter før kampstart på det europæiske opgør.
    Så måske er der lavet om på de strikse regler. For os kommer det så sikkert ikke til at nytte overhovedet, da både vores kamp og aftenens Champions League skal vises på Viasat, og de ikke vil konkurrere med sig selv. Så lur mig om ikke flere kl. 17-kickoffs i Parken er mulige.

  9. #1687
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det både undrer og pisser mig af - at Morten Bruun tilsyneladende er blevet erstattet af Brian Laudrup.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)


  10. #1688
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    296

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Han skrev selv på twitter at han er på efterårsferie i Dublin.

    Pede

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1689
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at den transnationale liga vi er en del af forhandlinger om benytter sig af arbejdstitlen "Atlant Ligaen" når blot 2 af de deltagende lande grænser op til Atlanterhavet. Nordsøen havde været langt bedre at bruge, ikke alene er Nordsøen placeret i midten af det geografiske områder der dækkes, det er også vand som 5 ud af 6 lande grænser op til.

  13. #1690
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    61

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Det undrer mig at den transnationale liga vi er en del af forhandlinger om benytter sig af arbejdstitlen "Atlant Ligaen" når blot 2 af de deltagende lande grænser op til Atlanterhavet. Nordsøen havde været langt bedre at bruge, ikke alene er Nordsøen placeret i midten af det geografiske områder der dækkes, det er også vand som 5 ud af 6 lande grænser op til.
    De oprindelige planer for mangeår siden inkluderede Portugal i ligaen.

  14. #1691
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,231

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at nogen er i stand til at aldersbestemme en person, man nærmest kun har set et glimt af, så præcist.

    http://ekstrabladet.dk/112/morder-pa...-anden/6388782

    Manden beskrives som:

    - Mellem 28 og 30 år.
    - 180 centimeter høj.
    - Spinkel og iført en mørk jakke med en hætte, der var trukket op over en kasket.


    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1692
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Er det ikke bare en måde at sige, at han er tættere på 30 end 25, men yngre end 35?

  17. #1693
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    647

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    ... At FCM træner Jess Thorup ikke øjeblikkeligt stoppede kampen i går, da AC Horsens blev snydt for et straffespark.

    Det havde klædt ham oven på sidste uges sure opstød.

    - Jeg er megaærgerlig over, at der en dommer eller en linjedommer, der vælger at annullere et mål, der er der. Det kunne have været en vigtig kampændring i forhold til at komme tilbage i kampen
    Men hey... det lort har jo med at udligne sig over en hel sæson
    The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
    -Douglas Adams
    Hicks's Avatar

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #1694
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,406

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at senere på måneden spilles Lyngby-København lørdag kl. 18.

    Ikke så meget fordi det er et dårligt tidspunkt – det er det også – men fordi så har vi spillet lørdag klokken:

    15.30
    16
    17
    18
    18.30

    i denne sæson, inden vi er nået halvvejs til DM skal uddeles.

    Er tv og klubber bare ude på at prøve grænser for hvor forvirrende det kan blive inden folk bare ikke gider dukke op længere?


  20. #1695
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    891

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Nu har der på seneste været en del diskussioner omkring turneringsplanlægningen i forbindelse med CL, mht. antal hviledage inden, men det her er altså dybt underligt; hvorfor i alverden lagde man en superligarunde midt i uge 38 midt imellem de to første gruppespilsopgør, når man kunne have have valgt så mange andre tidspunkter? 5 kampe på 2 uger - helt unødvendigt
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •