Side 117 af 172 FørsteFørste ... 1767107114115116117118119120127167 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,741 til 1,755 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #1741
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Woodson Se meddelelser
    Det undrer mig, at ingen danske kanaler har investeret i at vise Roma-Lazio i aften. Jeg ved ikke for fem kroner blandet om rettighedsindkøb, men at Rom-derbyet i Coppa Italia ikke bliver vist, når man samtidig viser Rotherham-Sheffield Wednesday på 3 Sport 2, kan jeg godt undre mig over.
    Det kan da nemt blive vanvittig spændende.


  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1742
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Woodson Se meddelelser
    Det undrer mig, at ingen danske kanaler har investeret i at vise Roma-Lazio i aften. Jeg ved ikke for fem kroner blandet om rettighedsindkøb, men at Rom-derbyet i Coppa Italia ikke bliver vist, når man samtidig viser Rotherham-Sheffield Wednesday på 3 Sport 2, kan jeg godt undre mig over.
    Der er nogenlunde lige mange seere til italiensk pokalfodbold og Championship - prisen er formentlig bare lidt mere spændende på Championship.

  4. #1743
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Der er nogenlunde lige mange seere til italiensk pokalfodbold og Championship.
    Muligvis ud fra en generel betragtning. Jeg ser i hvert fald væsentligt mere Championship end Coppa Italia, men det har nu sin helt egen logiske forklaring - og det er midlertidigt. Men i det konkrete tilfælde snakker vi Roma-Lazio eller Rotherham-Sheffield Wednesday.

    Jeg føler mig ret overbevist om, at den generelle regel ikke holder i dette tilfælde.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1744
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af VillaMan Se meddelelser
    Muligvis ud fra en generel betragtning. Jeg ser i hvert fald væsentligt mere Championship end Coppa Italia, men det har nu sin helt egen logiske forklaring - og det er midlertidigt. Men i det konkrete tilfælde snakker vi Roma-Lazio eller Rotherham-Sheffield Wednesday.

    Jeg føler mig ret overbevist om, at den generelle regel ikke holder i dette tilfælde.
    Der er meget få kampe i Italien som kan trække seere, hvor Roma-Lazio formentlig er én af dem. Men det ændrer ikke ved, der er meget få flere seere i absolutte tal, som formentlig ikke vil kunne retfærdiggøre en dyrere pris.

  7. #1745
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, hvad det er, der får folk til at søge et ulønnet job i en koncern, der har en omsætning på den anden side af en milliard, gennemsnitligt årligt overskud på omkring 50 mio og knap 800 ansatte (hvoraf enkelte er overmåde godt aflønnet).

    http://www.fck.dk/nyhed/2017/04/11/f...dsjaele-soeges
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  8. #1746
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Det undrer mig, hvad det er, der får folk til at søge et ulønnet job i en koncern, der har en omsætning på den anden side af en milliard, gennemsnitligt årligt overskud på omkring 50 mio og knap 800 ansatte (hvoraf enkelte er overmåde godt aflønnet).

    http://www.fck.dk/nyhed/2017/04/11/f...dsjaele-soeges
    Det er en pervers tendens, man ser overalt i samfundet. Utroligt, at der er ikke er mere larm omkring det.

    "Armen du vil vel gerne have noget eksponering og erfaring" og blablabla. Altså - nu har jeg ikke prøvet, men jeg tror det er pænt svært at betale i Netto med "eksponering" og "erfaring".
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #1747
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    ...at LinkedIn, der immervæk koster en del at have premium medlemsskab af, er så ringe en platform rent teknisk.
    Det synkroniserer elendigt mellem app og hjemmeside, man får helt random notifikationer, der ofte er svære overhovedet at identificere og ofte er gentagelser, deres algorimte for job-match er rystende dårlig, navigationen er meget lidt intuitiv, tidslinjen er ulogisk, man slipper ikke engang for reklamer, når man betaler osv. osv.
    Det er underligt for et betalt netværk sammenlignet med fx Facebook
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #1748
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    At jeg ikke kan finde odds på derby på oddset.dk

    https://oddset.danskespil.dk/allekam...ate_filter=N3D

  13. #1749
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    At jeg ikke kan finde odds på derby på oddset.dk

    https://oddset.danskespil.dk/allekam...ate_filter=N3D
    Det skyldes helt sikkert, at de har afventet gårsdagens pokalkamp. De har, så vidt jeg ved, aldrig mere end en enkelt kamp på programmet pr. hold. Der er heller ikke odds på Randers' kamp imod OB endnu. Men ja, der er måske gået påskefrokost i den, siden de ikke er på banen her til morgen.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1750
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    At langt størstedelen af FCK's spillere bruger Nike-støvler, når klubbens sponsor er Adidas.

  16. #1751
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Kunne I tage denne perfide diskussion over i meta-tråden?
    Jesus....
    perfide???

    (og jeg ved godt hvad ordet betyder)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #1752
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Al ære værd for stædighed, men det undrer mig, at folk herinde har stamina til at blive ved med at sidde og glo på onside, uge efter uge, og føre debatter med dets redaktører om produktets lødighed.

    Det er årevis siden jeg har givet op. Kampen sendes altid live. Mål/højdepunkter ligger på nettet. Og der er masser af kvalificeret nedtakt blandt de forskellige radioprogrammer.

    (som ex: https://twitter.com/smothf/status/858750853376770056)

    Vh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely


  19. #1753
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Og lidt i samme genre - folks trang til under fodboldkampe , igen og igen gøre opmærksom på hvor upartisk og tåbelige de forskellige fodboldkommentatorer er, samt hvor stor trang de har til at trykke på "mute" ...
    Yo Mac!

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1754
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Med al den brok der er omkring kommentatorer, undrer det mig at ikke én tv-station tilbyder kampdækning uden kommentatorer. - Passende kan man stille mikrofoner foran fangrupperne.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #1755
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Med al den brok der er omkring kommentatorer, undrer det mig at ikke én tv-station tilbyder kampdækning uden kommentatorer. - Passende kan man stille mikrofoner foran fangrupperne.
    Jeg så forrige derby hos bet365, der kan man vælge mellem kommentar eller stadionlyd, jeg valgte stadionlyd, det var en fantastisk oplevelse (nok også fordi D tribunen var tom..).

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •