Side 118 af 172 FørsteFørste ... 1868108115116117118119120121128168 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,756 til 1,770 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #1756
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Stilltripping Se meddelelser
    Og lidt i samme genre - folks trang til under fodboldkampe , igen og igen gøre opmærksom på hvor upartisk og tåbelige de forskellige fodboldkommentatorer er, samt hvor stor trang de har til at trykke på "mute" ...
    Gætter på, du mener 'partiske' og ikke 'upartiske'.

    Den trang forstår så i øvrigt jeg fuldt ud. Kan ikke længere holde ud at se kampe, Sæbye og/eller Mølby kommenterer. Muter altid de to. De ødelægger simpelthen kampen. At se det uden lyd er ikke optimalt, men det er bare nødvendigt.

    Har du hørt Carsten Sæbye? ;-)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1757
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Gætter på, du mener 'partiske' og ikke 'upartiske'. ha ha, ja mener selvfølgelig partiske ;-)

    Den trang forstår så i øvrigt jeg fuldt ud. Kan ikke længere holde ud at se kampe, Sæbye og/eller Mølby kommenterer. Muter altid de to. De ødelægger simpelthen kampen. At se det uden lyd er ikke optimalt, men det er bare nødvendigt.

    Har du hørt Carsten Sæbye? ;-)
    Yes og han bestemt ikke min favorit , men min undren gik nu også mere på den der trang folk har til igen og igen at gøre opmærksom på hvor træt man er af de forskellige kommentatorer....
    Yo Mac!

  4. #1758
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Stilltripping Se meddelelser
    Yes og han bestemt ikke min favorit , men min undren gik nu også mere på den der trang folk har til igen og igen at gøre opmærksom på hvor træt man er af de forskellige kommentatorer....
    Formentlig fordi de kommenterer hver eneste dag ;-)

    Sæbye har så mange kampe, at jeg forlængst er begyndt at opfatte det som personlig chikane.

  5. #1759
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det der undre mig er at TV stationerne/kommentatorerne ikke har indset at de der sidder og ser dansk fodbold for 90% vedkommende er fans af et af de to hold, så hvorfor ikke køre en neutral kommentering hvor man ikke sidder og snakker ud fra det der er godt for den "neutrale" tilskuer (Mål til underdogen, en udligning, ikke udvisning, osv.). Og det der "stik dybere" kommentatorerne forsøger at tage ved ALTID at kritisere forsvaret eller målmanden når der scores gør ikke andet end at slå skår i glæden over målet og forringer værdien af produktet.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #1760
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig:

    at Søren Elbech, Jimmie Thomsen og DBU, ikke har opdateret deres side om DBU pokalen:
    https://www.dbu.dk/turneringer_og_re...om_dbu_pokalen

    "To år i træk
    Kun fem klubber har præsteret at stå øverst på sejrsskamlen to år i træk, og kun én klub, AGF, har præsteret det to gange: Vejle Boldklub (1958 og 1959) AGF (1960 og 1961 samt 1987 og 1988), Randers Freja (1967 og 1968), Lyngby Boldklub (1984 og 1985) samt senest FC Nordsjælland (2010 og 2011)."


    ""The double"
    Kun fem klubber har præsteret at vinde den danske "the double" - Danmarksmesterskab og Landspokalturnering i samme kalenderår.
    Af de fem har AGF tilmed gjort det tre gange; AGF i 1955, 1957 og 1960). De øvrige tre klubber har alle vundet 'the double' to gange: Vejle i 1958 og 1972, Brøndby i 1998 og 2005, F.C. København i 2004 og 2009 og senest AaB i 2014.
    (Titlen som vinder af "the double" er uofficiel, idet hverken DBU's love eller propositioner opererer med begrebet.)"



    Mangler der ikke et eller andet? :-)
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1761
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig sgu', at Kaptajnen havde taget en lysegul jakke på til Pokalfinalen.

    https://twitter.com/FCKobenhavn/stat...95566046949376

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1762
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undre mig/pisser mig af at FCK-TV skjuler highlights fra de fleste kampe på youtube. Altså så man ikke kan finde highlightsene medmindre man har en direkte link til videon.
    Det gør det umuligt at finde de highlights i fremtiden.

  12. #1763
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Det undre mig/pisser mig af at FCK-TV skjuler highlights fra de fleste kampe på youtube. Altså så man ikke kan finde highlightsene medmindre man har en direkte link til videon.
    Det gør det umuligt at finde de highlights i fremtiden.
    Enig, men det er vel fordi, FCK kun har rettighederne til at vise dem for sine egne fans eller noget i den stil.

    Men hvad med at finde alle linkene og lave et indlæg herinde, så vi altid kan finde dem :) Du kan søge på modstanderholdet i øverste højre hjørne på FCK.dk, og især for de europæiske kampe er det meget let at finde dem. For superligakampene er der jo også altid superliga.dk.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1764
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Når jeg passerer en stuelejlighed, eller kigger fra lejligheden overfor. Undrer jeg mig altid over folk, der ikke bruger gardiner, persienner (eller sorte sække) for vinduerne i deres lejlighed. Forstår ikke, at man har lyst til at alle kan glo ind i deres stue mens de er hjemme. Kan man virkelig slippe for følelsen af, at nogen altid kigger med? DÉT undrer mig!
    Sidst redigeret af rmjdk : 18.06.17 kl. 19:22
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)


  15. #1765
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig ikke, hvis nedenstående undren har været bragt før, men så er det forbigået min opmærksomhed.

    Jeg undrer mig over folk, der reagerer på efterlysninger på Facebook ved at skrive:

    Delt i 1050

    eller hvilket postnummer, de nu måtte bo i. Der er sgu da ingen i verden, der er Facebook-venner med alle i eget postnummer og som ikke kender andre mennesker overhovedet. Hvad giver det af mening?
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #1766
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Det undrer mig ikke, hvis nedenstående undren har været bragt før, men så er det forbigået min opmærksomhed.

    Jeg undrer mig over folk, der reagerer på efterlysninger på Facebook ved at skrive:

    Delt i 1050

    eller hvilket postnummer, de nu måtte bo i. Der er sgu da ingen i verden, der er Facebook-venner med alle i eget postnummer og som ikke kender andre mennesker overhovedet. Hvad giver det af mening?
    Jeg ved, at der mange steder i provinsen er Facebook-grupper for et postnummer. Mon ikke de mener, at opslaget er blevet delt i en sådan gruppe?

  18. #1767
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af fckgo Se meddelelser
    Jeg ved, at der mange steder i provinsen er Facebook-grupper for et postnummer. Mon ikke de mener, at opslaget er blevet delt i en sådan gruppe?
    Jeg skal ikke afvise, at det er gældende for nogen, men jeg har stadig til gode at se opslag, folk påstår er blevet delt i mit postnummer, i en sådan gruppe. Indtil det sker, vil jeg vedblive med at undre mig. :-)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1768
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at rigtig mange folk på de sociale medier kommenterer positive tilkendegivelser eller opbakning til kvindelandsholdet med ting i stil med "har du nogensinde set en kamp i kvindeligaen?" eller "du interesserer dig ikke for det, når det bliver hverdag igen".

    Skulle det virkelig være nødvendigt at se kvindefodbold på klubplan for at måtte følge med i det på landsholdsplan? Det giver da god mening at være interesseret, når man har Danmark at holde med, men ikke være så interesseret, når man ikke har en klub at holde med.


  21. #1769
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    At mange mennesker utaler ordet Protein som Prodein....

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1770
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    At mange mennesker utaler ordet Protein som Prodein....
    De har vel taget et sprogkursus hos Morten "Pordugal" Olsen?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •