Side 126 af 172 FørsteFørste ... 2676116123124125126127128129136 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,876 til 1,890 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #1876
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Vi er da nogle på c6 der ynder at synge om at tage til Brøndby med en molo og en sjus, så det skal man vidst ikke tage så tungt ��
    Vi kan nok os fans imellem blive enige om, at den slags for det meste ikke stikker for dybt. Problemet er bare, at de færreste udenforstående ser det på samme måde. Vi vil vel alle gerne have flere mennesker på stadion, men hvis vi bliver ved med at udstille vores fankultur som værende en voldskultur vil det ikke ske
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1877
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Jeg må indrømme, at jeg er meget imod sådanne "sange".
    Det er voldsomme undertoner, som på en eller anden måde bidrager til en kultur, som jeg ikke ønsker. En voldskultur.
    Jeg hader ikke Brøndbyfans, brøndbyspillere eller andet. Jeg elsker FCK. Jeg er hader det, som Brøndby står for. Jeg elsker det, som FCK står for. Men min kærlighed til FCK vil altid være det bærende, og derfor nægter jeg at synge med på de sange.
    Jeg ved, at mange synger med fordi det er en del af oplevelsen - den samlede pakke - men jeg er ikke fan af det.
    Jeg accepterer at mange gør det, og jeg kæmper min stille kamp ved at nægte at synge med :-)

    Men jeg ville ønske, at det stoppede. Jeg tager ikke min søn med på stadion med mindre vi kan sidde i loungen. Børn kan ikke - selvom forældre forklarer dem at "når jeg synger, at de skal dø, så er det kun for sjov" forstå forskellen og nuancerne. Det er sgu et ansvar man skal huske. :-)

    Håber ikke at jeg bliver skudt for dette opslag :O
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #1878
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Mine børn spurgte i et par år, hvordan det kunne være, at jeg kan alle sangene, bare ikke den der Brøndbysang ("Bøsserne fra Vestegnen"). Samme grund som ovenfor. Hvergang man synger med på sange med homofobisk, racistisk eller voldeligt indhold, legitimerer man det en lille smule uanset, at det ikke er sådan ment og bare er for sjov. Det er vel heller ikke tilfældigt, at debatredaktionen ikke vil have, at Brøndbytilhængere bliver kaldt sigøjnere herinde.

    Anyways, denne debat minder mig om træningskampen preseason 2017 mod Rosenborg og min observation:

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Super medfans i dag på nederen C: "Send ham tilbage i buret den bøsse", mod Bekenga. INTET var godt i dag.
    Dengang og i dag tænker jeg stadig over, om jeg skulle have vendt mig om og bedt dem flette næbet. Det var tre usoignerede mænd, +50 år, med kæmpe dunk og våde øjne.
    Sidst redigeret af Døren : 17.04.18 kl. 09:30 Årsag: Molde->Rosenborg

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #1879
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at et storhold som Sunderland er rykket ud af Championship kun et år efter de rykkede ud af PL. Og det undrer mig at det tilsyneladende også er sket for andre "store" klubber i England. Det er vel ikke normalt. Man kan ikke forestille sig et hold i feks DK rykke fra SL til 2 div på to sæsoner.

    Sælger PL holdene ud når de rykker med pga de mister så mange indtægter? Eller hvordan kan det lade sig gøre?

    Edit - er der nogle der kan komme i tanke om andre hold der har oplevet det samme efter at være rykket ud af nogle af de kendte europæiske ligaer?
    Sidst redigeret af DiscoTango : 22.04.18 kl. 18:41

  8. #1880
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    203

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    I Danmark skal man gøre sig umage for at rykke ned 2 år i træk, men du har åbenbart allerede glemt alt om FC Vestsjælland :)

    er der nogle der kan komme i tanke om andre hold der har oplevet det samme efter at være rykket ud af nogle af de kendte europæiske ligaer?
    Det sker rimeligt ofte i de store lande: Paderborn, St Pauli, Unterhaching, Ulm, Como, Evian, Genobles, Tenerife, Real Santander, Rayo Vallecano og så sker det for Damstadt hvis de ikke sætter en slutspurt ind.

    Men okay det er ikke rigtige store klubber, der kræver popcorn som hvis nu HSV eller AGF tog en dobbelt nedrykning.

  9. #1881
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Malingo Se meddelelser
    Men okay det er ikke rigtige store klubber, der kræver popcorn som hvis nu HSV eller AGF tog en dobbelt nedrykning.
    Eller BØF... Det ville godt nok kræve mange popcorn..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1882
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Eller BØF... Det ville godt nok kræve mange popcorn..
    Så mange popcorn findes ikke i verden.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #1883
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, og irriterer mig voldsomt, at vinduesviskeren i bagruden på denne bil ikke er centreret i midten af ruden.

    wDz4sac.jpg
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  14. #1884
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Er det ikke bare fordi, der mangler en hvisker?

  15. Den følgende bruger er enig i dette:
    A

  16. #1885
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Er det ikke bare fordi, der mangler en hvisker?
    To viskere i bagruden? Nu stopper galskaben fandme!
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1886
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Er det ikke bare fordi, der mangler en hvisker?
    Der mangler vist kun en sund respekt for symmetri.


  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #1887
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Der er da et "hul" i den anden side, så man må vel kunne montere endnu en hvisker.

  21. #1888
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,817

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Efter at have fået ny bil med et nyt multimediesystem, så undrer mig at Yousee ikke har gjort deres "yousee Musik" App kompatibel med Android Auto og Apple Carplay. Og de har så vidt jeg kan læse mig frem til åbenbart heller ikke nogen planer om det. Det kan sagtens lade sig gøre for både Spotify, Tidal og en masse andre streamingtjenester, men ikke Yousee....

  22. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  23. #1889
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Det undrer mig, at der stadig findes personer, der har brug for at diskutere, hvordan man er 'rigtig' fan og om det er mest rigtigt at heppe på en sejr eller nederlag ifht evt. BØF-mesterskab. Nu er min undren afledt af den aktuelle debat herinde på sidelinien, men den er også ude i virkeligheden- og det undrer mig: jeps vi er på et debatforum og mange ting skal debatteres. Men at forsøge at overbevise andre om, hvordan en subjektiv følelsesladet størrelse, som det at være fan, er mest korrekt, det forstår jeg simpelthen ikke, at man forsøger på.

    MCN
    I direkte forlængelse af det der, undrer det mig, at diverse medier bruger salgstrick som et hashtag med ordene ”rigtige fans”, eller at de promoverer nogle af deres udsendelser som værende fra ”verdens bedste liga”. Det er da subjektive vurderinger. Egentlig undrer det mig ikke, at man prøver at sælge sit produkt så godt som muligt og derfor bruger diverse reklametricks, men det undrer mig til gengæld at man indirekte anfægter hvad jeg gætter på er rigtig mange seeres holdning. Nu er det sikkert ikke så mange, der spekulerer det store over det, men det slår mig alligevel som en underlig strategi.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  24. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  25. #1890
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,483

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af scaleo Se meddelelser
    ... Apple Carplay. Og de har så vidt jeg kan læse mig frem til åbenbart heller ikke nogen planer om det.
    Lige med Carplay skal forklaringen nok nærmere findes hos Apple. De er ekstremt restriktive hvilke apps de lukker ind på CarPlay.
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •