Side 131 af 172 FørsteFørste ... 3181121128129130131132133134141 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,951 til 1,965 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #1951
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Det undrer mig, at der ikke blev dømt offside her. Det er jo ikke ligefrem fordi, liniedommeren står specielt dårligt placeret.

    Vedhæftet fil 6195
    Det undrer mig så i øvrigt for det første, at Ståle for åbent tæppe står og hidser sig op over for folk oppe i boksen – for det første fordi det ikke er vildt kollegialt med kameraer der viser det live over hele landet, og for det andet fordi hvad skulle de gøre? Det var et godkendt mål. Dommerne sagde god for det. Havde det gjort målet mere korrekt ikke at vise det? Det havde da bare lugtet af dårlig samvittighed, hvilket der ikke var nogen grund til at have.

    Og så undrede det mig, at det herefter var helt slut med at vise højdepunkter, inklusive N'Doyes smukke sejrsmål. Det har jo åbenlyst ikke været noget vi ikke måtte tidligere; mod Stjarnan var den storskærm jo i brug stort set halvdelen af tiden, med en stribe visninger af Holses langskud. Der ikke var offside og ikke gav helt samme reaktion fra bænken ...

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #1952
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at optaktstråden til kampen i morgen ikke bliver brugt, men at der derimod diskuteres pre match snak i kamp tråden fra mødet i sidste uge....

  4. #1953
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    At når man skal i Parken, at nogen folk tænker "i dag tager jeg sgu lige min gule jakke/trøje/Ulla Terkelsen halstørklæde på".
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  5. #1954
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    At BIF spillede i en slags guld-udebanetrøje i deres magtdemonstration mod AGF i går.

    Er trøjerne til overs fra en overilet ordre før den legendariske aften i Horsens?

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1955
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    At ekstra bladets anmelder af aftenens klovn afsnit ikke synes det var sjovt...

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #1956
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    74

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    At BIF spillede i en slags guld-udebanetrøje i deres magtdemonstration mod AGF i går.

    Er trøjerne til overs fra en overilet ordre før den legendariske aften i Horsens?
    Og ikke mindst at farven på deres strømper gør at det i bund og grund ligner et helt hold der løber rundt med bare ben. Man undres.

    /csl

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #1957
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af csl1985 Se meddelelser
    Og ikke mindst at farven på deres strømper gør at det i bund og grund ligner et helt hold der løber rundt med bare ben. Man undres.

    /csl
    Det undrer mig, at I forudsætter at ‘stil’ kan findes på vstgn

    MCN

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #1958
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    594

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Det undrer mig, at I forudsætter at ‘stil’ kan findes på vstgn

    MCN
    Dårlig stil er jo også en slags stil - Og den har de til overflod derude.
    Latteren forstummer minut for minut,
    lyset er gået kemien er brudt,
    færdsel på græsset er strengt forbudt,
    for vi nærmer os endnu en vinter.
    Lundberg_aus_Lolland's Avatar

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #1959
    Tilmeldingsdato
    Nov 2009
    Indlæg
    42

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    DUM:

    At man efter en udesejr i Frankrig, samt en 4-0 sejr imod Randers (uden vores vigtigste spiller) diskutere om lyden er for høj eller lav i parken.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1960
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    31

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    At diverse medier og eksperter konsekvent siger at FCM har en bredere trup end FCK. JA, det har man på antal, 6 flere, 29 i alt, hvor de 6 af dem enten er U19 spillere eller spillere med meget eller ingen erfaring fra SL. Jeg har prøvet at sætte de to holds reservehold overfor hinanden, jeg har gjort det i en 442 formation, idet den største forskel på deres og vores formation er at de spiller med 3 stoppere fremfor vores 2 angribere. Dem i parentes er spillere der er langtidsskadede


    FCM:
    [IMG] image upload[/IMG]


    FCK:
    [IMG] url image[/IMG]

    Så kan man jo selv bedømme om de vitterligt har en bredere kvalitetstrup end os. Personligt synes jeg det ikke, og der er nok kun 1 eller 2 fra deres såkaldte reserver jeg ville se i FCK's trup. Det er Scholz og evt. Hassan i stedet for Holse. Onyeka i stedet for Holse kunne også være.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1961
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Bo Henriksen Se meddelelser
    At diverse medier og eksperter konsekvent siger at FCM har en bredere trup end FCK. JA, det har man på antal, 6 flere, 29 i alt, hvor de 6 af dem enten er U19 spillere eller spillere med meget eller ingen erfaring fra SL. Jeg har prøvet at sætte de to holds reservehold overfor hinanden, jeg har gjort det i en 442 formation, idet den største forskel på deres og vores formation er at de spiller med 3 stoppere fremfor vores 2 angribere. Dem i parentes er spillere der er langtidsskadede


    FCM:
    [IMG] image upload[/IMG]


    FCK:
    [IMG] url image[/IMG]

    Så kan man jo selv bedømme om de vitterligt har en bredere kvalitetstrup end os. Personligt synes jeg det ikke, og der er nok kun 1 eller 2 fra deres såkaldte reserver jeg ville se i FCK's trup. Det er Scholz og evt. Hassan i stedet for Holse. Onyeka i stedet for Holse kunne også være.
    Jeg er så helt enig i at de har en bredere trup end os.. FCM skifter rest væk spillere som Mabil, Onyeka, George, Wikheim ind fra bænken (når de altså ikke starter) hvilket alle er spillere der kan og gør en forskel.. Når vi spiller med, hvad jeg vil betegne som vores stærkeste start 11'er med Fischer på top og Thomsen til vesntre, har vi mulighed for at skifte Pieros, Holse, Bengtsson, Grgus, Kvist eller Kodro ind.. Ingen af disse spillere gør eller har nogensinde gjort en forskel rent offensivt når de kommer ind, tværtimod går det voldsomt ud over kvaliteten.. At det så er dyre og forholdsvist profilerede spillere er en anden snak, men jeg synes bestemt at vores trup er uhyggelig smal rent offensivt, særligt sammenlignet med FCM's...

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #1962
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    31

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er så helt enig i at de har en bredere trup end os.. FCM skifter rest væk spillere som Mabil, Onyeka, George, Wikheim ind fra bænken (når de altså ikke starter) hvilket alle er spillere der kan og gør en forskel.. Når vi spiller med, hvad jeg vil betegne som vores stærkeste start 11'er med Fischer på top og Thomsen til vesntre, har vi mulighed for at skifte Pieros, Holse, Bengtsson, Grgus, Kvist eller Kodro ind.. Ingen af disse spillere gør eller har nogensinde gjort en forskel rent offensivt når de kommer ind, tværtimod går det voldsomt ud over kvaliteten.. At det så er dyre og forholdsvist profilerede spillere er en anden snak, men jeg synes bestemt at vores trup er uhyggelig smal rent offensivt, særligt sammenlignet med FCM's...
    Først og fremmest: Wikheim er deres normale starter. Ståle Solbakken foretrækker Pieros og Ndoye på toppen med Viktor på kanten.

    Og så.. Mener du helt seriøst at Kraev og Mayron George er spillere som kommer ind fra bænken og gør en større forskel for FCM end f.eks en Thomsen og en Kodro gøre det for FCK? I så fald synes jeg du skal kigge på deres tal og hvad deres fans siger om de to spillere. De to spillere er i bedste fald, og jeg siger i bedste fald, på niveau med Thomsen og Kodro. Hvad er der så tilbage hvis vi kun snakker rent offensivt? Mabil? Er han bedre end Holse? Ja måske lidt. Onyeka? Vil du hellere have Onyeka i stedet for Jonas Wind? Evander? Vi kender ham overhovedet ikke. Derudover må det være tydeligt at vi er bedre besat på den centrale midtbane og i forsvarskæden inklusiv målmand end dem.

    Og lad mig minde om at vi startede en udekamp mod et fransk hold med de såkaldte reserver Thomsen, Kvist og Gregus, vi var uden to af vores bedste spillere, Falk og Skov det meste af kampen, i tillæg spillede Viktor slet ikke, men vi vandt alligevel. Det kaldes vel kvalitetsbredde og ikke kvanitetsbredde som er det FCM har.
    Når det så er sagt, så er jeg fuldstændig enig i at vi nok mangler 1 ekstra spiller til offensiven, han kommer til vinter. Men ligefrem at sige at de har en bredere trup end os, det har de så på antal, ikke kvalitet, synes jeg, det synes jeg er forkert, så er det fordi man ikke har sat sig ned og sammenlignet de to trupper overfor hinanden :)
    Sidst redigeret af Bo Henriksen : 11.10.18 kl. 15:54

  22. #1963
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Denne kritik af Spillerforeningen undrer mig.

    https://politiken.dk/sport/art676174...llerforeningen

    Kritikken i sig selv kan man være uenig i eller ej. Noget af den er mere skingert end andet, men hey, det meste har man set før med hashtagget #ikkemitlandshold.

    Det, der undrer mig er, at der åbenbart er truffet en beslutning om at melde sig ud af Spillerforeningen af et medlem, Nina Schjørring Jørgensen, der er "forhenværende elitespiller i Ballerup-Skovlunde".

    Det er i givet fald så længe siden, at det ikke er lykkedes hende at dukke op på sitet for den klub, hun påstår at have spillet for. En klub, der først blev dannet i 2010. Der er sparsomt med grundige datoer for kvindernes liga, men senest hun dukker op på målscorerlisten er tilbage i sæsonen 2009/10.

    Det virker en anelse overraskende, at hun i det hele taget skulle være medlem indtil nu – efter ifølge sin LinkedIn-profil at have boet og arrangeret rejser på Fiji i mindst tre år.

    Men også, at hun skulle have været medlem i det hele taget, ikke mindst eftersom Ballerup-Skovlunde slet ikke har haft kontraktspillere og professionelle tilstande indtil for nylig.

    Til gengæld ser man, at hun i en periode i 2013 var ansat hos netop Spillerforeningen som praktikant i en periode. Disgruntled ex-employee, much?


  23. #1964
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er så helt enig i at de har en bredere trup end os.. FCM skifter rest væk spillere som Mabil, Onyeka, George, Wikheim ind fra bænken (når de altså ikke starter) hvilket alle er spillere der kan og gør en forskel.. Når vi spiller med, hvad jeg vil betegne som vores stærkeste start 11'er med Fischer på top og Thomsen til vesntre, har vi mulighed for at skifte Pieros, Holse, Bengtsson, Grgus, Kvist eller Kodro ind.. Ingen af disse spillere gør eller har nogensinde gjort en forskel rent offensivt når de kommer ind, tværtimod går det voldsomt ud over kvaliteten.. At det så er dyre og forholdsvist profilerede spillere er en anden snak, men jeg synes bestemt at vores trup er uhyggelig smal rent offensivt, særligt sammenlignet med FCM's...
    Og så har du ikke engang nævnt ham her, som formentlig kan lave noget seriøs ravage, når FCM begynder at bruge ham noget mere: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...lenter/7333328
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. #1965
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    I en tid, hvor det aldrig har været nemmere og billigere at optage alt og intet i nogenlunde kvalitet, og hvor lagerplads koster et sted mellem intet og meget lidt, så undrer det mig helt enormt, at overvågningsbilleder stadig er så grynede, at man INTET kan genkende. Der er da hjemmevideo af mig fra de tidlige 80'ere i bedre kvalitet end de efterlysningsbilleder, som politiet deler.

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •