Side 134 af 172 FørsteFørste ... 3484124131132133134135136137144 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,996 til 2,010 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #1996
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    58

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Der er heller ikke nogen optaktstråd her på SL, så måske er det ikke bare Viasat, der har mistet interessen for opgøret... ;)
    Love goes on forever...

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1997
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at FCK ikke for længst har skiftet sæderne i Parken ud med nogle i hvide og blå farver - eller at man ikke løbende gør det, når der skal skiftes enkelte sæder. Har man mon lovet DBU, at sæderne forblev røde? I så fald burde man overveje at droppe det løfte, når DBU-aftalen skal genforhandles til næste år, så vi kan få en hjemmebane i egne farver.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 15 brugere er enige:

  5. #1998
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det undrer mig, at FCK ikke for længst har skiftet sæderne i Parken ud med nogle i hvide og blå farver - eller at man ikke løbende gør det, når der skal skiftes enkelte sæder. Har man mon lovet DBU, at sæderne forblev røde? I så fald burde man overveje at droppe det løfte, når DBU-aftalen skal genforhandles til næste år, så vi kan få en hjemmebane i egne farver.
    Pas nu hellere på med, hvad du ønsker dig:

    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  6. #1999
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Pas nu hellere på med, hvad du ønsker dig:

    Hvis vi er så meget til salg, at vi går all purple, er vi alle fucked. Det tager jeg ikke ansvaret for. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  8. #2000
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at Jan Mølby ikke kommenterer Liverpool - Napoli på sådan en stor CL aften....
    Sidst redigeret af DiscoTango : 11.12.18 kl. 21:45

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #2001
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Ja, det havde også været dejligt for os, der så Barcelona-Spurs. Han er så ringe og dorsk.
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #2002
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    I forbindelse med denne historie
    http://sidelinien.dk/forums/showthre...520#post678520

    Undre det mig virkelig at man forhandler løn (især med udlændinge) baseret på bruttoløn. At bede dem sætte sig ind i Danmarks skattesystem fremfor at simplificere det ved kun at snakke nettoløn. Et er at man kan spilde tiden på at genforhandle misforståelser, men worst case risikere man jo at få en utilfreds spiller hvis han ligefrem skriver under på en anden kontrakt end han regner med.

    Der må alt andet lige være meget sparet ved at fortælle en spiller hvor meget han får netto. Om man i sidste ende kan gøre det kontraktuelt ved jeg ikke. Men i de indledende forhandlinger ville jeg i hvert fald selv foretrække at få præsenteret et netto beløb så jeg vidste hvad jeg havde at gå ud fra
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  13. #2003
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser
    I forbindelse med denne historie
    http://sidelinien.dk/forums/showthre...520#post678520

    Undre det mig virkelig at man forhandler løn (især med udlændinge) baseret på bruttoløn. At bede dem sætte sig ind i Danmarks skattesystem fremfor at simplificere det ved kun at snakke nettoløn. Et er at man kan spilde tiden på at genforhandle misforståelser, men worst case risikere man jo at få en utilfreds spiller hvis han ligefrem skriver under på en anden kontrakt end han regner med.

    Der må alt andet lige være meget sparet ved at fortælle en spiller hvor meget han får netto. Om man i sidste ende kan gøre det kontraktuelt ved jeg ikke. Men i de indledende forhandlinger ville jeg i hvert fald selv foretrække at få præsenteret et netto beløb så jeg vidste hvad jeg havde at gå ud fra
    Jeg har ingen viden, men huskede blot interviewet med Ståle, men det vil ikke komme bag på mig, hvis historien reelt handler om en klaphat agent, som ikke har styr på begreberne brutto/netto, eller som ikke kan holde styr på skattelovgivningen og praksis i alle de stater, han handler spillere i. Det må ganske rigtigt være nederen som spiller af sin agent at få oplyst, at man aflønnes med 500.000€ om måneden lige i lommen og så finde ud af, at det er 500.000 DKK før forskerskat.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #2004
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig virkelig meget at "togføreren" på den gamle rutschebane i Tivoli ikke er spændt fast under turen? Vedkommende står som oftest op under hele turen på den der platform i midten...

    Nu kørte jeg en del ture med sønnike derinde i weekenden - og det er da ikke en særlig rar tanke hvad der vil ske hvis han/hende falder af og ryger ned under toget...

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #2005
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at superligaen starter så tidligt i år, fordi der er jo hverken et VM eller EM, som man skal tage hensyn til, for at få de bedste forberedelser op til et mesterskab ?
    I stedet får vi nu bare risikoen for at der er kampaflysninger i form af snestorme og lignende, så er chancen for det da mindre i marts måned ?
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #2006
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    719

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    ... at Pierre God Damn Bengtsson overtager hjørnesparkstjansen fra Robert Skovs guddommelige fod, fra det sekund han bliver indskiftet. Bløde, upræcise lorte-ballon-indlæg på stribe. Skov havde flere fine - hårdt sparkede - hjørnespark i første halvleg. Hvad er det jeg ikke forstår? Eller hvad forstår Ståle ikke? Det ligner unægteligt at Bengtsson simpelthen ikke har sart i benene længere, lidt som da Ulbjerg skulle sparke overligger i pausen.

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #2007
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Firefyrre Se meddelelser
    ... at Pierre God Damn Bengtsson overtager hjørnesparkstjansen fra Robert Skovs guddommelige fod, fra det sekund han bliver indskiftet. Bløde, upræcise lorte-ballon-indlæg på stribe. Skov havde flere fine - hårdt sparkede - hjørnespark i første halvleg. Hvad er det jeg ikke forstår? Eller hvad forstår Ståle ikke? Det ligner unægteligt at Bengtsson simpelthen ikke har sart i benene længere, lidt som da Ulbjerg skulle sparke overligger i pausen.
    Nu er dette vist ikke en tråd i hvilken man svarer på folks undren. Men så kan jeg jo undre mig over din undren, når svarene er ret åbenlyse ;-)

    1)
    Pierre har vel i al sin tid været ret fast sparker, i hvert fald indtil Fischer har overtaget.

    2)
    Om man kan lide Pierre eller ej, så har han altid sparket hjørne ret godt. I går var alle hans spark dog horrible.

    3)
    Man vil formentlig gerne have Skov i feltet på hjørnespark. Som en af de få, så har han rent faktisk scoret på hovedet efter et hjørne i år, hvor vi ellers har været ret sløje.

    Men man kan selvfølgelig undre sig over, at man ikke byttede tilbage efter 5-6 ringe hjørnespark i træk.

  22. #2008
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    719

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Hmm... ikke enig i pkt. 2. Jeg erindrer en længere række af tvivlsomme Bengtsson-dødbolde, men sådan opfatter man tingene så forskelligt.

  23. #2009
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, hvad Ståle bruger træningslejren i vinterpausen på? Synes ofte at de første mange kampe efter vinterpausen er tæt på migrænebold og i år har det været virkeligt mærkværdigt, så dårligt vi har spillet efter pausen.

    Så, hvad mon der sker i vinterpausen/træningslejren?

    MCN

  24. #2010
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at Hany Mukhtar konsekvent fik lov til at placere bolden cirka en meter udenfor hjørnesparskscirklen i dag mod AaB. Det har jeg aldrig set i en fodboldkamp før. Dybt bizart!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •