Side 139 af 172 FørsteFørste ... 3989129136137138139140141142149 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,071 til 2,085 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #2071
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at man kalder dette 'midsommer', når det åbenlyst er sommerens indledende fase.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2072
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    At klubber i DK synes at salg til belgisk 2. Division er til salg til en større klub..."Jeg synes, at vi sammen med Casper har gjort ham til en mere komplet spiller, og en spiller der i sin tid som OB-spiller har taget et skridt op, og nu befinder sig på en højere hylde, end da vi hentede ham i Esbjerg, siger OB's
    sportsdirektør, Jesper Hansen, til OB's hjemmeside."
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  4. #2073
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Gobas Se meddelelser
    At klubber i DK synes at salg til belgisk 2. Division er til salg til en større klub..."Jeg synes, at vi sammen med Casper har gjort ham til en mere komplet spiller, og en spiller der i sin tid som OB-spiller har taget et skridt op, og nu befinder sig på en højere hylde, end da vi hentede ham i Esbjerg, siger OB's
    sportsdirektør, Jesper Hansen, til OB's hjemmeside."
    Det undrer mig i hvertfald, at man synes, at det er en god kommunikationsstrategi at sige sådan noget vrøvl. Nu vi er i regi af mærkværdigheder i dansk fodbold:
    Det undrer mig, at man kan få nogen som helst i DK til at besætte en stilling i BØF. Det hvad enten det er som spiller, træner, leder eller TAP’er. Og det undrer mig ikke bare, fordi at det er bøf, men fordi jeg ikke kan forstå, at man med den historik for økonomi, svingdøre i ansættelser, lavpræstationer på banen (og direktionsgangen)r og ikke mindst en bestyrelsesformand, der sviner folk til på medier, kan tænke “jamen, det er da en fed arbejdsplads, med gode karrieremuligheder”?

    MCN

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #2074
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Det undrer mig, at man kan få nogen som helst i DK til at besætte en stilling i BØF.
    MCN
    Med Jan i baghånden så er der garanti for lønnen og i udgangspunktet er det ret vigtigt i Brøndbys permanente underskudstilstand.

    Hvis du tænker på CV, så har han registreret at Troels Bech (ganske mærkværdigt) slap fra at forlade jobbet (og et Brøndby uden spor af de kvaliteter, som 6.4 ellers var fuld af løfter om) med helt uplettet ry og en fed bonus.

    Han har registreret at Jan er glad for pseudointellektuelle vrøvlehoveder og tænker at han kan udfylde den plads ved Jans hof efter Troels. Han kan i hvert fald vrøvle, det kan man ikke tage fra hattrickhelten fra Aarhus.

    Pengene er sikkert virkelig gode. Så er der fantasien om at være arkitekten bag eller bare medvirke til et vaskeægte turn around. Den fylder vel for alle derude, især efter forrige sæson hvor de var 5 minutter fra målstregen. Hvor får man en tilsvarende udfordring i dansk fodbold?

    Så jo, jeg forstår da godt at det tiltrækker (nogle typer).
    Mvh,
    Bopa

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #2075
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig en del, at denne kommentar fra TV3 kaldes et “svar på kritikken”, når de faktisk undgår at svare på nogenlunde alle de fire spørgsmål de bliver stillet ...

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...tikken/7721052

    ... med en arrogance der er imponerende, selv efter stationens sædvanlige skyhøje niveau.


  9. #2076
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    206

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    ... med en arrogance der er imponerende, selv efter stationens sædvanlige skyhøje niveau.
    Jeg håber - undtagelsesvis! - at så mange som muligt straffer en malign rettighedshaver og vælger at piratstreame denne kamp

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #2077
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af JesperN Se meddelelser
    Jeg håber - undtagelsesvis! - at så mange som muligt straffer en malign rettighedshaver og vælger at piratstreame denne kamp
    Og link hertil modtages med kyshånd..

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #2078
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af JesperN Se meddelelser
    ... en malign rettighedshaver ...
    Skal vi i øvrigt ikke lige more os lidt over denne påstand, fra Viaplay:
    Vi har ikke nogen forbindelse til TV-kanaler ...
    https://twitter.com/Viaplay_DK/statu...74291550056449

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #2079
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    40

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    ....at man simpelthen føler sig nødsaget til at sende live fra varmen på BT.

    "Følg varmen live her..." Really? 30 grader og så skal der sateme sendes live på liv og løs med nyttige info om at man skal drikke rigeligt med væske.
    Mvh

    Allano
    CPHK#01

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #2080
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Allano Se meddelelser
    ....at man simpelthen føler sig nødsaget til at sende live fra varmen på BT.

    "Følg varmen live her..." Really? 30 grader og så skal der sateme sendes live på liv og løs med nyttige info om at man skal drikke rigeligt med væske.
    Enig - Og apropos vejr....

    Igår foregik Vejret på Dr1 på stranden ved Vesterhavet. Der var mødt virkelig mange mennesker op for at opleve dette...! Forstår ikke at det er så interessant at kigge på Barack Obama look a like pege på en TV skærm med et danmarkskort...

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #2081
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Skal vi i øvrigt ikke lige more os lidt over denne påstand, fra Viaplay:

    https://twitter.com/Viaplay_DK/statu...74291550056449
    FCK skal bare slå fast at de vil have et "FCK abonnement" igennem hele lortet. Viaplay, SBS-net etc.
    Et abonnement som giver adgang til alle fcks kampe.

    "FCK TV 2.0 sender udelukkende FCKs kampe"
    Så er det ligegyldigt hvor Viasat vi smide kampen hen, om der er 3+, tv3 sport, viasat sport 92 eller Viaplay. Med ét abonnement vil alt FCK være samlet.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #2082
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Enig - Og apropos vejr....

    Igår foregik Vejret på Dr1 på stranden ved Vesterhavet. Der var mødt virkelig mange mennesker op for at opleve dette...! Forstår ikke at det er så interessant at kigge på Barack Obama look a like pege på en TV skærm med et danmarkskort...
    Wow... Den sidste racist på Sidelinien er ikke blevet luget ud endnu.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #2083
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Wow... Den sidste racist på Sidelinien er ikke blevet luget ud endnu.
    Aaaarhh. Er "Barack-Obama look-a-like" racistisk? Ja han er mørk som Barack, hvilket millioner af mennesker er, men her er der jo virkelig tale om en mand der ligner Barack og som også åbent har fortalt om at han flere gange er blevet forvekslet med ham.. Det er godt nok meget fintfølende og søgt at smide racismekortet på den der...


  24. #2084
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Jeg ser aldrig TV, så kender ikke personen, der tales om. Men hvis han reelt ligner Obama, så er det udsagnet vel ikke mere racistisk end Sideliniens "Hvem ligner hvem"?
    Umiddelbart vil jeg da ikke synes, Obama er den værste person at blive sammenlignet med....

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #2085
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Jeg går ud fra, at det er Christian Cherry, der henvises til. Jeg har personligt svært ved at se den slående lighed med Obama, men okay, hvis jeg er den eneste, der ikke kan det, må jeg jo æde den. Men jeg tror stadig ikke rigtigt, jeg forstår, hvorfor den detalje er vigtig i en i øvrigt relevant kritik af de forvoksede vejrudsigter.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •