Side 140 af 172 FørsteFørste ... 4090130137138139140141142143150 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,086 til 2,100 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #2086
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg går ud fra, at det er Christian Cherry, der henvises til. Jeg har personligt svært ved at se den slående lighed med Obama, men okay, hvis jeg er den eneste, der ikke kan det, må jeg jo æde den. Men jeg tror stadig ikke rigtigt, jeg forstår, hvorfor den detalje er vigtig i en i øvrigt relevant kritik af de forvoksede vejrudsigter.
    Det er under alle omstændigheder ikke første gang, den sammenligning er lavet her på Sidelinien:

    http://sidelinien.dk/forums/showthre...160#post648160

  2. #2087
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    De gik vel en tur på stranden allerede

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #2088
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Wow... Den sidste racist på Sidelinien er ikke blevet luget ud endnu.
    Jeg er bestemt ikke racist og har aldrig været det - underlig påstand at komme med. Hvordan kan det på nogen måde tolkes racistisk?

  5. De følgende 16 brugere er enige:

  6. #2089
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg er bestemt ikke racist og har aldrig været det - underlig påstand at komme med. Hvordan kan det på nogen måde tolkes racistisk?
    Den reelle racist er vel ham som reagere reaktivt og emotionelt pga “race” på et udsagn, der aldrig kunne være blevet opfattet som racistisk hvis det havde være en Bill Clinton- eller Donald Trump look a like.

    Men det er jo 2019 i en nøddeskal.


  7. #2090
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    272

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Wow... Den sidste racist på Sidelinien er ikke blevet luget ud endnu.
    Wow... Den sidste overfølsomme offerparate politisk korrekte person på sidelinien er ikke blevet luget ud endnu


  8. #2091
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg er bestemt ikke racist og har aldrig været det - underlig påstand at komme med. Hvordan kan det på nogen måde tolkes racistisk?
    Jeg beklager, at jeg fejltolkede din post. Jeg har aldrig forbundet Christian Cherry og Obama, hvorfor jeg fandt udsagnet mærkeligt og tolkede det racistisk. Det er jeg ked af.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  9. #2092
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg beklager, at jeg fejltolkede din post. Jeg har aldrig forbundet Christian Cherry og Obama, hvorfor jeg fandt udsagnet mærkeligt og tolkede det racistisk. Det er jeg ked af.
    Godt ord igen - det behøver vi ikke at diskutere mere nu. :)

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #2093
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Hotelværelser, der ikke har nogen dør til badeværelset.

    Uanset om man er enlig/forretningsrejsende, par, venner eller familie, kan jeg ikke se nogen fordel ved ikke at have en dør til badeværelset.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #2094
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    ... hvor ofte tåbelige argumenter bliver accepteret i fodbold-diskussioner som absolutte sandheder, gerne når folk vil argumentere for noget, der er faktuelt forkert.

    Eksempelvis når Rosenborg-tilhængere snakker om kvaliteten af dansk fodbold ud fra en præmis om, at Superligaen jo ikke er bedre end Eliteserien, hvis man tager FCK ud af den, hvilket man så ikke kan, men det ødelægger jo pointen om kvaliteten.

    På samme måde oplever jeg tit, at tilhængere af vores ligakonkurrenter snakker om FCK's økonomi som dårlig, da den jo kun hænger sammen, hvis man spiller i Europa og sælger spillere (som alle andre klubber i verden på nær dem i PL og top 4 i de tre andre store ligaer!), men når FCK nu engang spiller i Europa og sælger spillere, ja så tjener man altså penge. Det vil sige, at man ignorerer fakta og opstiller en virkelighed der passer til ens argumenter, og i fora-land er det åbenbart helt legalt. Det undrer mig virkelig!

  14. #2095
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    ... hvor ofte tåbelige argumenter bliver accepteret i fodbold-diskussioner som absolutte sandheder, gerne når folk vil argumentere for noget, der er faktuelt forkert. Det undrer mig virkelig!
    Det undrer mig, at du begrænser din undren til fodboldsnakke. Havde du skrevet ‘i efterhånden alle mulige diskussioner, fra politik, over arbejdet til fodbolddiskussioner og alt derimellem’ kunne jeg forstå det.

    Derudover og for at skrive min egen undren, så undrer det mig, (ud fra diskussionen om sæder på stadions i en anden tråd), at klubberne ikke er mere politisk aktive udi at få forandret sæderne, så de matcher klubfarver mm.

    MCN

  15. #2096
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Det undrer mig, at du begrænser din undren til fodboldsnakke. Havde du skrevet ‘i efterhånden alle mulige diskussioner, fra politik, over arbejdet til fodbolddiskussioner og alt derimellem’ kunne jeg forstå det.

    Derudover og for at skrive min egen undren, så undrer det mig, (ud fra diskussionen om sæder på stadions i en anden tråd), at klubberne ikke er mere politisk aktive udi at få forandret sæderne, så de matcher klubfarver mm.

    MCN
    Jeg undrer mig også, over de eksempler du nævner, men min undren var affødt af en diskussion jeg lige havde afsluttet med en nordmand, der helt oprigtigt mente, at FCK er så store, at man ikke kan medregne dem i Superligaens kvalitet.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  17. #2097
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Hvad så med resten af SL? FCM ville da udfordre alle norske mestre og OB, AAB, AGF, BIF OG FCN ville da alle kunne blande sig i toppen af Tippeligaen. Ville alle SL-holdene holde alle TL-holdene under sig? Nej slet ikke, men hold for hold, placering for placering er SL lidt bedre end TL. Også uden Nice FC. Bare for at lege med på den absurde præmis.

  18. #2098
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, efter de evigt udbasunerede "13 Europæiske Gruppespil ud af 14", at der stadig kan være nogle der har glemt eller ikke aner at der altid er mindst 10-15 minutters tomgang inden selve lodtrækningen begynder. Og jamrer en orkan op når det sker.

  19. #2099
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig også en del, at der sidder en kommentator på TV3 og speaker Mål Mål Mål, og fortæller om den spiller som Sheffield United har købt i Preston North End ... for 7,8 millioner Euro.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #2100
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer, irriterer og fryder mig, at når man er ude og flyve og flyet er landet i lufthavnen, nanosekunder efter skiltet med sikkerhedsselen er slukket, går der panikstemning i folk. 90% af flyets passagerer stresser op og stå, og med ild i øjnene, uden at ænse andre passagerer, flår deres håndbaggage ned fra "overhead compartments" og for at komme hurtigt af flyet. Har folk ffs ikke lært at der går et kvarter'ish før flyet er ved gate og dørene åbnes?! Særligt dem der har vinduespladser og står med bukket nakke er helt ubegribelige.
    Næste skridt er så at når de nu er kommet først fra flyet, skynder sig til baggagebåndet hvor der endnu engang skal ventes. Hvor mange sekunder regner folk med at vinde?

    Jeg kunne også starte tidligere i forløbet - det er de samme mennesker der skynder sig at stå i kø ved gaten for at komme på flyet, skønt de alligevel skal vente på alle andre.

    "folk" er sgu dumme!
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •