Side 148 af 172 FørsteFørste ... 4898138145146147148149150151158 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,206 til 2,220 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #2206
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Jeg undres over, at en klub som brander sig med at være rummelig, har mangfoldighed med i deres strategi og tilmed har haft spillere som siger fra over for homofobi, ikke har fundet plads til på deres sociale medier til at markere Copenhagen Pride ugen i klubbens egen by, og ønske god Copenhagen Pride weekend/uge.

    Ja, det skuffer mig faktisk.


  2. #2207
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Jeg undres over, at en klub som brander sig med at være rummelig, har mangfoldighed med i deres strategi og tilmed har haft spillere som siger fra over for homofobi, ikke har fundet plads til på deres sociale medier til at markere Copenhagen Pride ugen i klubbens egen by, og ønske god Copenhagen Pride weekend/uge.

    Ja, det skuffer mig faktisk.
    Det er egentlig mærkeligt, når FCK plejer at gøre det. Måske er man blevet Covid-19 forvirret :) Mon ikke de er tilbage igen næste år

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #2208
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Jeg undres over, at en klub som brander sig med at være rummelig, har mangfoldighed med i deres strategi og tilmed har haft spillere som siger fra over for homofobi, ikke har fundet plads til på deres sociale medier til at markere Copenhagen Pride ugen i klubbens egen by, og ønske god Copenhagen Pride weekend/uge.

    Ja, det skuffer mig faktisk.
    Det er jo sket i forbindelse med at der har været en superligarunde, og superligaen som sådan har haft en udmelding/markering. Jeg synes det er helt fint at man ikke markerer noget, når sæsonen ligger stille. Man behøver ikke at stjæle opmærksomheden, og der er jo ingen relevant fck begivenhed i år at lave markeringen udfra. Jeg synes egentlig det er på sin plads at FCK går generelt stille med dørene i off season. Det tager jo intet fra deres tidligere udmeldinger.

  5. De følgende 9 brugere er enige:

  6. #2209
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at der er fans af København der kalder FC Midtjylland for “fc muh”. Det er sjovt på samme niveau som prutlyde fra armhulerne.


  7. #2210
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af kvik Se meddelelser
    Det undrer mig, at der er fans af København der kalder FC Midtjylland for “fc muh”. Det er sjovt på samme niveau som prutlyde fra armhulerne.
    Jeg synes stadig det er sjovt.
    Lidt i stil med Lars Tyndskids mark, eller det hedengangne "du må godt i Parken".
    Jeg savner at der er lidt kant, som i de gode gamle dage med NCH.

    Det hører til "venskabelige" drillerier og er ikke nedladende.

    De kalder os for plastikfans og cafe latte fans. Sjovt?
    Det er jo sagt med lidt humor, og det har jeg ikke noget imod.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #2211
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Det er egentlig mærkeligt, når FCK plejer at gøre det. Måske er man blevet Covid-19 forvirret :) Mon ikke de er tilbage igen næste år
    Jeg synes også det bliver for meget med markeringer hver uge for "Støt brysterne", "Gay Pride", "Dyrenes Dag", "AIDS", "Kræftens Bekæmpelse", "Hjerteforeningen" og "Veganerdag".
    Jeg støtter mange af sagerne, men synes det bliver omklamrende, når klubben skal iklæde sig en mærkesag for ofte.
    Jeg kan godt lide FC København for at være FC København. Vi har jo én gang taget stilling til sagerne.

    Skulle vi også hvert år spille i lyserødt, fordi vi ikke må glemme en anden mærkesag?

    Slap nu af med de politiske (korrekte) udtryk hele tiden.

    Det ville skuffe mig, hvis vi skulle følge alle politiske mærkesager hvert år.
    Vi er trods alt stadig en fodboldklub.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #2212
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    672

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Jeg synes også det bliver for meget med markeringer hver uge for "Støt brysterne", "Gay Pride", "Dyrenes Dag", "AIDS", "Kræftens Bekæmpelse", "Hjerteforeningen" og "Veganerdag".
    Jeg støtter mange af sagerne, men synes det bliver omklamrende, når klubben skal iklæde sig en mærkesag for ofte.
    Jeg kan godt lide FC København for at være FC København. Vi har jo én gang taget stilling til sagerne.

    Skulle vi også hvert år spille i lyserødt, fordi vi ikke må glemme en anden mærkesag?

    Slap nu af med de politiske (korrekte) udtryk hele tiden.

    Det ville skuffe mig, hvis vi skulle følge alle politiske mærkesager hvert år.
    Vi er trods alt stadig en fodboldklub.
    Den slags udmeldinger undrer mig!

    Mvh
    /
    Derfor er jeg veldig stolt av laget mitt!
    niknik's Avatar

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #2213
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at nogle mennesker synes det er sagen med er ur på hvert arm....

    Typisk et dress ur af en art på den ene arm, og et smart watch på den anden. Det ser imo fuldstændig tåbeligt ud....

    I samme boldgade undrer det mig at folk overhovedet gider at gå med smartwatches. Det må da være stressende konstant at få notifikationer af den ene eller anden art. Det er jo decideret umuligt at føre en samtale med en person som har sådan et ur på... Det hører måske mere til i DPMA tråden da det er ret så irriterende....

  14. De følgende 11 brugere er enige:

  15. #2214
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    I samme boldgade undrer det mig at folk overhovedet gider at gå med smartwatches. Det må da være stressende konstant at få notifikationer af den ene eller anden art. Det er jo decideret umuligt at føre en samtale med en person som har sådan et ur på... Det hører måske mere til i DPMA tråden da det er ret så irriterende....
    Som med så meget andet er det et spørgsmål om at bruge det "rigtigt".... Notifikationerne får man jo på telefonen alligevel... Med et smartwatch er det noget nemmere hurtigt at ignorere ligegyldige notifikationer når man har en samtale, i modsætning til at hive telefonen frem/checke den hver eneste gang der kommer en...

    (Den optimale situation er naturligvis at fokusere 100% på den samtale man har.... lol, som om.....)

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #2215
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at jeg ikke bliver klogere :-/

    Nu har jeg gået ca. 1 1/2 måned med en løbeskade i baglåret efter at have stået på en stige. I torsdags tog jeg mig sammen til at lave de øvelser, der hjælper. I dag, da jeg var ude at løbe, kunne jeg allerede mærke en forbedring :)

    Hvorfor f..... skal der gå så lang tid. Øvelserne tager under 10 minutter. Jeg undres såre over mig selv :(

    Mvh Bjørn

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #2216
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at når f.eks. vores holdopstillinger vises:



    – så fremgår det ikke, at kampen vises på Eurosport Player. Kun på Dplay, der er langt dyrere at abonnere på.

    Det ville være god stil at få med, at der er en klart mere rimeligt prissat adgang til den samme sport som Dplay har. Folk tror jo, for hulen, at Dplay er de eneste som streamer kampene.


  20. #2217
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    I den forbindelse undrer det mig, at Dplay er langt dårligere end Eurosportplayer (i hvert fald da jeg prøvede det).

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #2218
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Og angående streaming tjenester undrer det mig som betalende kunde af Viaplay, at jeg stadig skal se reklamer på Viafree. Især når Viafree deler login med Viaplay. Eller at man ikke kan se udbudet på Viafree på Viaplay. Noget af det kan man måske nok, men ikke lige det jeg er i gang med pt.

  23. #2219
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Hicks Se meddelelser
    Personligt praktisere jeg "Brættet oppe"-strategien, da min kone dermed ved, at jeg ikke har pisset på brættet.

    For, og det ved alle mænd, vi er nogle sjuft til at ramme hullet. Uanset hvor meget vi prøver :-/
    OK. DET undrer mig så. Hvem dælen finder på at stille sig op og tisse på et toilet, hvor brættet ikke er oppe????
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  24. De følgende 12 brugere er enige:

  25. #2220
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    OK. DET undrer mig så. Hvem dælen finder på at stille sig op og tisse på et toilet, hvor brættet ikke er oppe????
    Har du aldrig været fuld (nok)?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •