Side 158 af 172 FørsteFørste ... 58108148155156157158159160161168 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,356 til 2,370 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #2356
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Det undrer mig, at langt de fleste hovedpuder er kvadratiske.

    Det er jo vildt upraktisk. Så kan man selv vælge, om man vil ligge med både hoved og skulder oppe på puden og derved få ondt i nakken. Eller om man vil lægge sig lidt længere ned i sengen, så kun hovedet hviler på puden, men så tæerne stikker ud for enden af sengen. Ingen af delene er specielt komfortabelt.
    Løsning - en længere seng. Jeg har selv en med madraslængde 220 cm.
    Øvre C'er

  2. #2357
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Løsning - en længere seng. Jeg har selv en med madraslængde 220 cm.
    Ikke at jeg ikke også undres over hovedpuders form (de forekommer mig at bruge de meget aflange sydpå, dog af den meget bløde tynde irriterende slags) men det undrer mig vildt, at man ikke kører 220, hvis man er over 1,65!

  3. #2358
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Ikke at jeg ikke også undres over hovedpuders form (de forekommer mig at bruge de meget aflange sydpå, dog af den meget bløde tynde irriterende slags) men det undrer mig vildt, at man ikke kører 220, hvis man er over 1,65!
    Jeg burde måske have skrevet, at problemet forekommer, når jeg sover ude/på hotel/lign. Hjemme har jeg tilstrækkelig lang seng og hovedpude i rette form. :) Men det ændrer ikke på, at en hovedpude som udgangspunkt burde være rektangulær, efter min mening. Ingen har jo et hoved, der er 60 cm langt.

  4. #2359
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    I forbindelse med med gentegning af sæsonkortet, er jeg blevet tildelt en gentegningsrabat på kr. 634,98.

    Beløbet er sikkert rigtigt nok, men det undrer mig godt nok, at de ikke har afrundet det til kr. 635,-.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  5. #2360
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Hvem der dog kunne finde på at lytte til en såkaldt "EM Preview"-udsendelse, som primært benytter sig af det Brüchmannske 'brede perspektiv' som egentlig bare er 100% varm luft.



    Hvem gider dog høre en ''optaktsudsendelse' hvor man sammenligner Kasper Schmeichel med Peter Schmeichel? Andreas Christensen med forsvarspillere fra svundne tider? Og det her er endda kun 'Preview'-udsendelsen!

    Det ligner en tendens for de neutrale podcasts, at de vælger nogle abstrakte emner, f.eks. klassikeren som FodboldFM nok har kørt 10+ gange: "HVEM ER BEDST - RONALDO ELLER MESSI?" og så får tre 'eksperter' fra reality-segmentet til at sidde og kloge sig på det i en time.

    Det undrer mig virkelig at nogen gider at lytte til det.
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #2361
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at vi spiller begge de første to runder hjemme i juli, når der er lagt op til at åbne for fodbold uden restriktioner 1. august.

    Når det er sagt, så er vaccineplanerne jo skredet flere gange siden da, så måske den frist alligevel ikke holder. Og så undrer det mig, at der igen er blevet lagt et derby i Parken i starten af sæsonen med udsigt til begrænset adgang. Måske man så bare skal være taknemmelig, hvis det så ikke bliver lukket for tilskuere som sidste år.

  8. #2362
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det undrer mig, at vi spiller begge de første to runder hjemme i juli, når der er lagt op til at åbne for fodbold uden restriktioner 1. august.

    Når det er sagt, så er vaccineplanerne jo skredet flere gange siden da, så måske den frist alligevel ikke holder. Og så undrer det mig, at der igen er blevet lagt et derby i Parken i starten af sæsonen med udsigt til begrænset adgang. Måske man så bare skal være taknemmelig, hvis det så ikke bliver lukket for tilskuere som sidste år.
    Det nu et fint kamp program når vi nu ved, hvor vigtigt det er at få en god start i den nye sæson 3 hjemmekampe ud af 4.

    Så er der vidst ingen undskyldninger længere for ikke at komme buldrende fra start som Jess fornylig har sagt :)

  9. #2363
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det nu et fint kamp program når vi nu ved, hvor vigtigt det er at få en god start i den nye sæson 3 hjemmekampe ud af 4.

    Så er der vidst ingen undskyldninger længere for ikke at komme buldrende fra start som Jess fornylig har sagt :)
    Det ville jeg nu hævde, at der heller ikke var, hvis vi havde mødt Silkeborg eller AaB ude i stedet ... så min undren står ved magt ;-)

  10. #2364
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det ville jeg nu hævde, at der heller ikke var, hvis vi havde mødt Silkeborg eller AaB ude i stedet ... så min undren står ved magt ;-)
    det kan du sige, men ikke bedømt på vores ringe udebane statistik de sidste par år :).

    Det er alt andet en lige en fordel med hjemmebane fordel og komme godt fra start med fans i ryggen. Det kan alt andet en lige sætte fundamentet til resten af sæsonen. Men det kræver jo man kommer buldrende fra start :p

  11. #2365
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Sidder og kigger på statistik og data i anden sammenhæng og falder i den forbindelse over, at indbyggertallet i Brøndby er steget med 142 i løbet af 2020.

    Det kan da - om noget - undre..


    Kilde: DST.
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  12. #2366
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,559

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    At det tilsyneladende er umuligt at lave en ordentlig EM/VM slutrunde sang......

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #2367
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    ... at man stadig laver en EM/VM sang.


  15. #2368
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    ... at man stadig laver en EM/VM sang.
    Ja den ene slutrunde, hvor HD DK ikke havde nogen, gik det udmærket alligevel.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #2369
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    At formanden for fjordforbindelsen (frederikssund) kan være så meget på månen.
    Her er der tale om en mand der aktivt burde arbejde hver dag på at afskaffe hans eget arbejde.

    Det er jo dem (politikerne, red.), der bestemmer 100 procent, hvad der skal ske. Jeg synes, det er en fejl. Vi har jo 66.000 tilmeldte brugere og ifølge vores undersøgelser er de meget tilfredse, siger han.
    Jeg er ikke sikker på at de 66.000 kunder er tilfredse.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #2370
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Nedenstående sangtekst, der kommer frem som default ved Google søgning på “reseppten tekst” på min telefon undrer mig. Ikke mindst fordi Musixmatch faktisk har den rigtige tekst.

    Jeg er dog ret begejstret for ”Selo vilmål”. Ham burde vi købe


    Som den lille grimme ælling
    Blir' man rød og hvid på tæling
    Selvom så man ligner en af de hvide svaner
    På alverdens udebaner
    Vi går frem mod fodboldstadion
    Som de tapre tinsoldater
    Som den lille store Claus
    Klapper hele alle davs
    Vi er røde
    Vi er hvide
    Vi står sammen
    Side om side
    Vi er røde
    Vi er hvide
    Vi står sammen
    Side om side
    Selo vilmål lukke sit øje
    Når han ser en rød fodbold trøje
    Vi må kæmpe om for det land
    Der er bolde rå se at
    Moder danmark elsker alle
    Danske drenge der er glade

    Kilde: Musixmatch

    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  20. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •