Side 30 af 172 FørsteFørste ... 20272829303132334080130 ... SidsteSidste
Viser resultater 436 til 450 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #436
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Apertura og Clausura undrer mig.

    Ikke at det findes. Men at turneringsformatet varierer så meget fra land til land. Herunder, at:

    1. Når Apertura er i gang i Bolivia, Chile, Colombia, Panama og Paraguay, spilles Clausura i Argentina, Costa Rica, El Salvador, Guatemala, Honduras, Mexico, Nicaragua, Uruguay og i Venezuela. Det vil sige Apertura/Clausura spilles på forskellige årstider inkongruent med nord/syd for ækvator.

    2. Eksempelvis Brasilien står uden for systemet. Det må da give noget bøvl ift. Copa America osv.

    3. Nedrykning baserer sig i visse lande med systemet på pointsgennemsnit over begge sæsoner, andre steder med nedrykning pba. pointsgennemsnit over 3 år, andre steder uden nedrykninger overhovedet.

    De er underlige, de amerikanere.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #437
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Jeg ryger ikke, har aldrig gjort det. Jeg har aldrig været i besiddelse af en pakke cigaretter - og alligevel føler jeg skyld og undskylder dybt og inderligt når en fremmed spørger om jeg ikke har en cigaret.
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  4. De følgende 10 brugere er enige:

  5. #438
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, og irriterer mig også en smule, at nogen folk bare ukritisk sender emails til alle adresser i deres adressebog i mailprogrammer som Windows Mail, Outlook Express og lignende.

    Hvis man for eksempel har sendt en email til [email protected], så gemmes denne adresse automatisk i mailprogrammets adressekartotek sammen med alle de private adresser man selv har indtastet.

    Ind imellem modtager jeg på min beskeder på min arbejdsmail fra kunder jeg på et tidspunkt har kommunikeret med pr. email. Det er for eksempel beskeder om at en eller anden har en sofa til salg og hvis der er nogen der kender nogen, det kan være invitation til Linkedid, Facebook etc. eller slet og ret "jeg har fået ny email-adresse".

    Det tager selvfølgelig ikke mere end 2 sekunder at slette den, men hvorfor folk synes de vil sende den slags til firma-adresser undrer mig.

  6. #439
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at folk (både bruger og) læser kommentarer til netartikler.

    For mig er det lidt som at interviewe manden på gaden om hvad aftenens landskamp mon bliver, eller efter kampen få en fulderiks skarpsindige analyse af hvorfor det gik som det gik.
    Tror folk, at der kommer en seriøs debat, eller er det heheh LOL at læse hvor ubegavede folk er?
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #440
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at en del cyklister efterhånden cykler modsat færdselsretningen fra Ryparken station og opad mod lyskrydset der starter ved Borgervænget, i stedet for at trække deres cykel op.

    http://map.krak.dk/m/askeg

    Det er et af de mest trafikerede og farlige lyskryds i København, hvor de via denne handling risikere at slå sig selv ihjel eller endnu værre andre cyklister, der cykler i den rigtige retning nedad mod Ryparken station og videre derudaf. Hvordan de har mod til ved jeg ikke, da det er et kendt fænomen, at de cyklister, der cykler i den rigtige retning, ofte giver den ekstra gas, for at få ekstra fart på nedad mod Ryparken.

    Det undrer mig endnu mere at en del af disse spøgelsescyklister bærer cykelhjelm: "Jeg vil gerne signalere at jeg passer på, når jeg cykler, men vælger alligevel at overskride loven ved at udsætte mig selv og andre for farer i et af Københavns farligste lyskryds". Jeg har også observeret flere af dem, fortsætte videre over lyskrydset og stadigvæk i den forkerte side. Det undrer mig i den grad.



    Mvh

    zebos
    Sidst redigeret af zebos : 14.06.11 kl. 18:58
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #441
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at jeg to gange i dag har modtaget besked via FCK-app, om at Grønkjær stopper karrieren. Muligt I har mig noteret som urimelig fatresistent, men lige den detalje har selv de mest savlende kognitive "sorte huller" vist fanget.
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #442
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at når man downloader apps til sin Iphone der ikke må benyttes af folk under f.eks. 18 år, så bliver man spurgt om man er over 18, og med et enkelt klik er man pludselig myndig og kan fortsætte sit download.

    Der er garanteret en eller anden forklaring på dette, den kunne jeg i så fald godt tænke mig at høre :)

  13. #443
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at et kæmpe-forum med 5260 brugere kan være SÅ dødt som tilfældet er med sidelinien. Der går snildt timer mellem hver post i de korte- og lange linier. Er det den stramme moderation? Skaten? Hvad er det der gør, at det størte fanforum i landet også er det mest døde?

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #444
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    45

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    ›Det undrer mig at et kæmpe-forum med 5260 brugere kan være SÅ
    ›dødt som tilfældet er med sidelinien. Der går snildt timer mellem
    ›hver post i de korte- og lange linier. Er det den stramme
    ›moderation? Skaten? Hvad er det der gør, at det størte fanforum i
    ›landet også er det mest døde?

    Jeg er ikke helt sikker på at tallet er rigtigt

    Emner: 27,558, Indlæg: 514,922, Medlemmer: 53,846, Active Members: 49,802
    Velkommen til vores nyeste medlem, dwrrwv1923

  16. #445
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    De tal lyder umiddelbart urealistiske. Medlemslisten (oppe i kontrolpanelet) siger 5259, hvilket jeg går ud fra er det korrekte. Hvis der var 50.000+ registrede brugere ville det godt nok være absurt med den lave aktivitet.

  17. #446
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    At storklubber jagter Bendtner undrer mig...
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)


  18. #447
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,559

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det er et vedvarende mysterium for mig, at de samme 15-20 drankere bliver ved med at sidde på græsarealet foran min opgang hver dag fra ca. 10-19.

    Bevares, det er da en dejlig nok plæne med bænke i skyggen osv. Men når den sædvanlige omgangstone ligger i 'Hold så kæft for helvede' og 'Jeg klapper dig snart en, mand'-mol, så er det mig ret ubegribeligt, at man ikke bare nogen morgener tænker 'I dag sætter jeg mig sgu ned i parken og drikker mine 12 masterbrew i fred.'

    Vh
    Jonas - der ind imellem har tænkt på at gå over og gemme bænkene om natten, bare for at kunne stå på altanen og følge de kaotiske scener, der ville udspille sig.

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #448
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at Michael Qureshi i dagens trykte udgave af Berlingske, kalder U21-landsholdet for, "det næstebedste landshold." Det er jo på ingen måde et 2. hold eller et reservehold, det er jo et hold, hvis trup er sammensat udfra hvilke årgange spillerne er fra.

    Det undrer mig meget at en så erfaren journalist som Qureshi, kan skrive sådan noget vrøvl.

    Med venlig hilsen Brokke.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  22. #449
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at man ikke kan tage sig sammen til at opdatere oversigten over spillere og trænere på fck.dk:

    http://www.fck.dk/foersteholdet/spillere

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #450
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Deres kontrakter udløber vel først d. 30/6 (hej fm :)), er mit bud.
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •