Side 41 af 172 FørsteFørste ... 31383940414243445191141 ... SidsteSidste
Viser resultater 601 til 615 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #601
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    193

    Re: Aftenens CL-kampe

    dette indlæg som jeg er
    nationen mig dybt. Hvordan kan så mange finde interesse
    ›i Eriksen vs. Real Madrid på halvt kraft, en kampe som desuden er
    ›blottet for spænding?

    "Så mange" er altså kun 2204 personer (80% af de 2755, artiklen fremhæver) ifølge min umiddelbare hovedregning. Dertil kommer, at nationen! absolut ikke er repræsentativ for den danske befolkning - hvilket taler til øvrighedens fordel, for nationen! som helhed besidder sjældent mere end den absolut nødvendige tankekapacitet for at være i stand til at forfatte tåbelige indlæg i avisen og på internettet... Nej, jeg er ikke selv medlem af nationen!, men god joke : )

    Christian Eriksen er uden tvivl den mest folkekære fodboldspiller i øjeblikket, og siden nationalfølelse er en dyd blandt nationen!s medlemmer, er det ikke så underligt, de gerne vil se ham. Hvis du smider et par Real Madrid-fans oven i hatten, så havner du lige omkring de 2204 personer, der har stemt på Ajax -Real Madrid.

    PS: Hvorfor pokker bliver mit citat af ovenstående post skåret i stykker? Det undrer mig en smule.

  2. #602
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    647

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at en stor del af de venner der opdatere deres status på FB via deres mobil gør det "I nærheden af Solrød Strand". Og det har ikke noget at gøre med, at det er den by jeg pt. residerer i.

    Det der undrer mig er, at de beviseligt befinder sig langt nærmere Rådhuspladsen når de sender deres statusopdatering.
    The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
    -Douglas Adams
    Hicks's Avatar


  3. #603
    Tilmeldingsdato
    Feb 2005
    Indlæg
    79

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    At -smølle er så opdateret på Justin Bieber. Et af billederne er endda så grynet og pixeleret, at man med al rimelighed kan fastslå at der tale om private optagelser fra det smølske arkiv:

    http://sidelinien.dk/forums/showthre...643#post583643
    Vores endeløse dage er talte

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #604
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    ›At -smølle er så opdateret på Justin Bieber. Et af billederne er
    ›endda så grynet og pixeleret, at man med al rimelighed kan
    ›fastslå at der tale om private optagelser fra det smølske arkiv:

    http://sidelinien.dk/forums/showthre...643#post583643

    Eh ... det var en topnyhed hos alle engelske aviser at han tossede rundt i Chelsea og formentlig viste bedre form end Torres. Derfor var det ret nemt at finde den lille mide frem og svare igen til Chelseafan Caligula76, der har haft travlt med Stallone der stod og legede Evertonfan. Trods alt hellere ham end Bieber :-)



    Og da et billede af ham i Barcelona blev fundet frem som svar af Helstad, der åbenbart følger ham tættere end jeg, tog det ca seks sekunder at finde ham på Google med en Madridtrøje. Jeg synes den mystiske interesse i mine formodede interesser er mere ... interessant :-)

    mvh,
    -smølle

  6. #605
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at lige netop de her 2 mord bliver hevet frem i denne artikel..
    http://ekstrabladet.dk/112/article1676032.ece

    Stine, som døde i en kælder under pinsekarnevalet, blev sandsynligvis dræbt af en daværende kæreste som har et par kvinder på samvittigheden.. han sidder i dag på den lukkede anstalt, men man har aldrig kunne bevise det tilstrækkeligt, men i diverse bøger, og længere artikler udover EB niveau har politiet flere gang henvist til at de er ret sikre på at det er ham, men mangler det fældende bevis.

    I sagen om den lille pige der blev dræbt har jeg ligeledes læst at man er ret sikker på hvem det er, men igen mangler det fældende bevis, så lige netop de 2 sager er sådan set opklaret men man mangler naturligvis at kunne sætte navn på drabsmanden.

    Men burde man ikke koncentrere sig om de sager hvor man er helt lost, for så vidt angår drabsmand?

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  7. #606
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at jeg ved anmeldelse af en skade til ejerskifteforsikring skal indsende en bunke papirer.

    Præcis de samme papirer, som jeg også sendte ind, i forbindelse med tegning af forsikring. Vel at mærke papirer, som aldrig vil ændre sig; skøde, salgsopstilling, tilstandsrapport osv.

    Det bestyrker kun min undren, at den flinke dame i telefonen rent faktisk på computeren kunne finde min tilstandsrapport og læse højt for mig fra den.

    En lille bi-undring:

    Hvordan kan det egentlig lykkes mig (og windows 7) at få en ny startside og søgefelt i firefox, når jeg hverken har besøgt snuskede steder på nettet (de seneste 24 timer mindst!) eller har klikket ja til noget som helst???

  8. #607
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    ›Hvordan kan det egentlig lykkes mig (og windows 7) at få en ny
    ›startside og søgefelt i firefox, når jeg hverken har besøgt
    ›snuskede steder på nettet (de seneste 24 timer mindst!) eller har
    ›klikket ja til noget som helst???

    Du har vel installeret et eller andet program fra nettet og glemt at fjerne et flueben som ændrede din startside i firefox og andre browsere? Disse små indsnigelser fra div. programmer, indeholder også tit en toolbar til din browser, af den ene og den anden slags.

    Mvh. Brokke

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #608
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    ››Hvordan kan det egentlig lykkes mig (og windows 7) at få en ny
    ››startside og søgefelt i firefox, når jeg hverken har besøgt
    ››snuskede steder på nettet (de seneste 24 timer mindst!) eller har
    ››klikket ja til noget som helst???

    ›Du har vel installeret et eller andet program fra nettet og glemt
    ›at fjerne et flueben som ændrede din startside i firefox og andre
    ›browsere? Disse små indsnigelser fra div. programmer, indeholder
    ›også tit en toolbar til din browser, af den ene og den anden
    ›slags.

    ›Mvh. Brokke

    Specielt www.download.com som ellers "plejer" at være til at stole på, har fået på puklen for dette på det seneste.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #609
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Ja, og selv om jeg prøver at undgå det, så elsker de jo alle at ændre bl.a. startside.

    Det der så undrer mig nu er, at når jeg i Windows7 vil fjerne programmer, så spørger den mig guddødemig om "jeg vil tillade programmet at foretage ændringer..."!

    nej da, jeg vil jo netop bare have windows til at fjerne skidtet, og det spørgsmål er jo om muligt endnu mere åbent, end en vis forhenværende minister blev ved at tude over!

  13. #610
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    127
    Flemse har spillet mediefallit, Jeg savner Holmse

  14. #611
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    ›At Nicklas Bendtner åbenbart er så dum:

    http://politiken.dk/udland/ECE148169...›or-haervaerk/
    http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendt...cle1673078.ece
    http://tv2sport.dk/tv-derfor-bliver-...r-lagt-for-had

    Det undrer mig at nogen kan undres over Benders (pun intented) evner i første sals højde..

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #612
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    det undrer mig at bt's hjemmeside konstant fryser min computer og får den til at lagge. Også når internettet kører perfekt og der ikke er problemer med andre sider
    Europapokal

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #613
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    det undrer mig at bt's hjemmeside konstant fryser min computer og får den til at lagge. Også når internettet kører perfekt og der ikke er problemer med andre sider
    Sikkert en eller anden defekt flash-reklame. Benyt en ad-blocker og/eller en flashblocker, det speeder tingene MEGET i vejret.

    Hvis man f.eks. har installeret adblock plus i Firefox, så højreklikker man bare på utålelige reklamer og vælger at blokere alt der måtte komme fra det domæne.

    Specielt flash-reklamer eller de HELT UMULIGE reklamer med lyd er TEMMELIG rare at slippe af med :-) Det kan klart anbefales.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #614
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig såre, og har gjort det i mange år efterhånden, at der ikke er cykelsti på størstedelen af Strandboulevarden, dvs. fra "knækket" oppe ved B93's baner og helt ned til hvor den slutter på Fridtjof Nansens Plads.

    Jeg anerkender, at cykeltrafikken ikke er overvældende på strækningen, men set i lyset af den herligt store investering i cyklisternes forhold, der ellers foregår i vor skønne hovedstad for tiden, jf. eksempelvis den nye Nørrebrogade, der åbnede i lørdags, så virker det underligt, at man ikke gør en indsats her. Og der er da blevet anlagt cykelsti på veje med lige så lidt (eller mindre) cykeltrafik andre steder i byen. Desuden vokser behovet i takt med, at der bliver bygget flere boliger og arbejdspladser i Nordhavnsområdet, og en rigtig cykelsti kan kun bidrage positivt hertil.

    Det er jo heller ikke fordi vejen ikke er bred nok, sådan som det er tilfældet med den nærliggende Nordre Frihavnsgade, der i endnu højere grad savner en cykelsti. Faktisk er der vel plads til, at det nuværende antal parallelparkeringspladser kan fastholdes, selvom den inderste vejbane sløjfes til fordel for en cykelsti.

    Så kombineret med de øvrige, generelle argumenter for en cykelsti (trafiksikkerhed som det centrale), og den aktuelle tendens til kommunale anlægsarbejder i denne genre, så kan jeg ikke se nogle gode grunde til ikke at komme i gang her også.

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #615
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    ›Det undrer mig såre, og har gjort det i mange år efterhånden, at
    ›der ikke er cykelsti på størstedelen af Strandboulevarden, dvs.
    ›fra "knækket" oppe ved B93's baner og helt ned til hvor
    ›den slutter på Fridtjof Nansens Plads.

    Det skyldes vel at der er ok cykelforhold på Østbanegade, som løber parallelt med Strandboulevarden på den omtalte strækning, og at der derfor er andre steder man hellere vil bruge penge på cykelstier?

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •