Side 50 af 172 FørsteFørste ... 404748495051525360100150 ... SidsteSidste
Viser resultater 736 til 750 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #736
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af bazk Se meddelelser
    Det undre mig om det hedder "Jesper mod ros" Eller "Jesper mod rov"
    Jeg har altid selv sagt rov, og egentlig aldrig hørt andet end rov. . Men jeg undres ?
    Godt spørgsmål. Jeg vil tro at det "korrekte" er ros som i rosset, eller med andre ord pakket/slænget. Når jeg forsøger at tænke tilbage til skolegårdens brug, er jeg dog usikker på hvad der var mest udbredt dengang.

    mvh
    Martin CX

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #737
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Vi sagde altid "Kurt, Jørgen og mig mod rosset" (tilfældige navne), og jeg mener, vi brugte det korrekte ord. I 'ordnet.dk' slår jeg op under 'ros' og finder bl.a. (uddrag): 2.2) nedsæt. ell. foragt. udtr. for (samling, flok af) levende væsener, især personer: pak; rak; udskud; slæng (af saadanne personer); (den store) masse ell. mængde. man veed inte, hvad det er for Rødder eller Ros, man staaer iblandt. FolketsNisse.10/3 1861.12. *Lad kives alt det literære Ross. Drachm.​DJ.I.296. *Krabbes berømte Brigade | slog Willisens oprørske Ros. Rørd. GK.1I.44. Det havde været meget bekvemt at høre til Rosset og vide, at nu kunde man ikke komme dybere.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #738
    Tilmeldingsdato
    Jun 2012
    Indlæg
    31

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at der er varulve, vampyrer og zombier i 2/3 af samtlige film og serier produceret indtil videre i dette årti.

    Hvad f..... sker der for Twilight hysteriet?
    Hvorfor er de sidste 10 år i den grad overrepræsenteret på listen over zombie-film?

    Det undrer mig at folk orker at se mere uforklarligt om ikke-eksisterende væsner i et såkaldt eventyrs-gys med levende døde og teenagere med lange hjørnetænder og spidse øren. Jeg fik nok af det allerede ved Lord of the rings og hobitterne!

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #739
    Tilmeldingsdato
    Jun 2012
    Indlæg
    31

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig også at min hjerne stadig kæder FCK og "mestrene" sammen i en sådan grad, at først efter at have læst introen til historien "her er mestrenes nye indkøb" to gange, indser jeg at det ikke er FCK det handler om ...

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #740
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig (eller irriterer mig) at næsten samtlige artikler om N'Doye slutter med....:

    Dame N'Doye nåede at lave 82 mål i 150 kampe for FCK

    ..... Altså jeg kan selvfølgelig forstå at det står i en enkelt artikel eller to, men hver evig eneste gang der er noget om ham???!

  10. #741
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    244

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at man endnu ikke kan købe billet til næsten uges CL kval kamp. http://www.fck.dk/0108_fc_koebenhavn_-_club_brugge/
    Med tanke på div. billetlugen problemer, så forudser jeg horder af utilfredse fans. ;-)
    D ku vær Værre!!

  11. #742
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,692

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Tboat Se meddelelser
    Det undrer mig at man endnu ikke kan købe billet til næsten uges CL kval kamp. http://www.fck.dk/0108_fc_koebenhavn_-_club_brugge/
    Med tanke på div. billetlugen problemer, så forudser jeg horder af utilfredse fans. ;-)
    Jeg modtog mail i går angående tilkøb til mine pladser. Løssalgsbilletter kan vel ikke sælges, før sæsonkortejere har besluttet om de vil købe eller ikke. Dog stod der intet om, hvornår fristen udløber.
    .




    Plastic since '92

    .
    Registreret HO-ligan's Avatar

  12. #743
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    244

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Registreret HO-ligan Se meddelelser
    Jeg modtog mail i går angående tilkøb til mine pladser. Løssalgsbilletter kan vel ikke sælges, før sæsonkortejere har besluttet om de vil købe eller ikke. Dog stod der intet om, hvornår fristen udløber.
    Tja, den mail har jeg så endnu ikke modtaget, og jeg er sikkert ikke den eneste som mangler den. :(
    Jeg forudser horder af sure sæsonkort-holdere ;-)
    D ku vær Værre!!

  13. #744
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Tboat Se meddelelser
    Tja, den mail har jeg så endnu ikke modtaget, og jeg er sikkert ikke den eneste som mangler den. :(
    Jeg forudser horder af sure sæsonkort-holdere ;-)
    Jeg fik den så også.. men med forbehold for at BIlletlugen har fucked up i mails til sæsonkort holderne, så har vi da også tidligere hørt om folk der har oplyst forkert mail, en gammel mail, ikke tjekket spam filter osv osv...

    Men hvad med at du/I logger ind på http://www.billetlugen.dk/logind/ og ser om ikke der er mulighed for at købe billet.. og tjek evt. lige profilen nu I er igang.

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #745
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    244

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Mattsson#1988 Se meddelelser
    Jeg fik den så også.. men med forbehold for at BIlletlugen har fucked up i mails til sæsonkort holderne, så har vi da også tidligere hørt om folk der har oplyst forkert mail, en gammel mail, ikke tjekket spam filter osv osv...

    Men hvad med at du/I logger ind på http://www.billetlugen.dk/logind/ og ser om ikke der er mulighed for at købe billet.. og tjek evt. lige profilen nu I er igang.

    Mattsson #1988
    Nu gik min oprindelige undren på manglende billetsalg/info, og eftersom at JEG ikke har modtaget mail og intet stod på fck.dk, så ser jeg intet mærkeligt i den undren.
    Desuden har jeg ingen problemer med at logge på klubfck, og jeg har vist heller ikke givet udtryk for at jeg ville/vil få problemer med at få billetten. Nu har jeg ikke selv før haft problemer med manglende mails, jeg modtog både omkring gentegning og de to træningskampe, men det er jo tydeligt andre har problemer. Jeg vil ikke kaste mig ud et forsøg på at belære andre om hvad de gør galt, men kan bare konstatere jeg nu også har oplevet sådanne problemer med billetlugen.

    Og for trådens skyld: Det undre mig at Danmarks "femte" bedste hold kan være så meget lort som de har vist over 2 kampe mod et midterhold fra langbortistand. (Nej det gør mig faktisk lidt trist).
    D ku vær Værre!!

  16. #746
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at der åbenbart er så mange der læser tilbudsaviser.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #747
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    343

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Plantegningen for denne lejlighed undrer mig en hel del:
    http://www.estate-maeglerne.dk/maegl...&shopno=260414

    Men ret cool lejlighed alligevel - så kan man lige røre i gryden, mens man sidder på tønden. Tror også jeg ønsker mig sådan et samtalekøkkenbadeværelse!
    plantegning_samtalekøkkenogbad2.jpg


    BØF me udvidelse til Chrome

    ♪ A Wizards Staff Has A Knob On The End ♪
    cphwizard's Avatar


  19. #748
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Fandme smart!.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #749
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det kunne også ende i "det pisser mig af" men nu har jeg mange gange oplevet at er man lidt galant overfor kvinder bliver det ikke værdsat, forleden dag så jeg en kvinde stå ude på vejen og have svært ved at komme helt over, jeg bremsede bilen så hun kunne komme over og hvad skete? ingenting, ikke et blik,smil eller nik.
    Bagefter gik jeg ind hos slagter Lund, butikken var fyldt og der var en dame med hænderne fulde af varer så jeg åbnede døren for hende, igen ikke så meget som et tak eller et blik, hun svansede bare ud til bilen..

    Jeg skal ikke have en medalje for min opførsel, men hvad med lidt almindelig høflighed de damer? det er trods alt jer der ofte piver over at Danske mænd ikke er galante, wonder why??
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar


  22. #750
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at så mange mennekser tager "Jinx" seriøst.

    Jeg er med på at vi taler om følelser og tro, men alligevel. Det forklarer hvorfor folk ikke ønsker at udtale sig på en bestemt måde eller får en bestemt fornemmelse i kroppen ved at lytte til andres udsagn, men ligefrem at forsøge at påvirke andre - ikke troende - til at ændre deres opførsel vidner om en total overstyret overtroisk begrebsverden.

    Mon der er en korrelation mellem Jinx-troende og andre trosretninger? Findes der Jinx troende ateister? En eller anden guddommelig dommer må jo sidde og administrere konsekvenserne af forskellige Jinx og på guddommelig vis afgøre hvad der sker når der har været "Jinxed" på begge sider af en kamp :)
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  23. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 7 users browsing this thread. (0 members and 7 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •