Side 57 af 172 FørsteFørste ... 7475455565758596067107157 ... SidsteSidste
Viser resultater 841 til 855 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #841
    Snavs Slettet

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at der ikke vises dansk ishockey på dansk tv længere.

    I dag er der ingen fodbold overhovedet, der er til gengæld fuldt program i den danske isliga. Ret oplagt at det kunne vises på Tv2 Sport. Men de viser nogen genudsendelser af noget forskelligt.

    Mærkeligt, at en sport der har været og stadig er presset voldsomt økonomisk, ikke har fået lavet en tv-aftale. Så dyre kan produktionsomkostningerne da heller ikke være.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #842
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Snavs Se meddelelser
    Det undrer mig, at der ikke vises dansk ishockey på dansk tv længere.
    Altså, jeg sad da og så en kamp for et par uger siden - Copenhagen Hockey vs. EfB. Så kampene bliver da vist, omend ikke særligt tit.

    Ja jeg husker også "de gode gamle dage", hvor der var direkte ishockey mindst én gang om ugen på TV2Sport - men jeg tvivler ærligt talt på, med den nuværende finanskrise osv, at der er penge i at sende ishockey live på dansk tv.

    Desuden kender jeg ikke den nuværende aftale klubberne har med TV2Sport, men mon ikke den omfatter x antal kampe på en sæson, som TV2Sport så vælger at brede ud, så det ikke er hver eneste runde der bliver sendt?

    At de så vælger at sende det absolutte bundbrag som ugens kamp, tja - de er vist ikke den eneste tv-kanal, der har dén tankegang. :-)

    ZFDK

  4. #843
    Snavs Slettet

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af ZuperFarDK Se meddelelser
    Altså, jeg sad da og så en kamp for et par uger siden - Copenhagen Hockey vs. EfB. Så kampene bliver da vist, omend ikke særligt tit.

    Ja jeg husker også "de gode gamle dage", hvor der var direkte ishockey mindst én gang om ugen på TV2Sport - men jeg tvivler ærligt talt på, med den nuværende finanskrise osv, at der er penge i at sende ishockey live på dansk tv.

    Desuden kender jeg ikke den nuværende aftale klubberne har med TV2Sport, men mon ikke den omfatter x antal kampe på en sæson, som TV2Sport så vælger at brede ud, så det ikke er hver eneste runde der bliver sendt?

    At de så vælger at sende det absolutte bundbrag som ugens kamp, tja - de er vist ikke den eneste tv-kanal, der har dén tankegang. :-)

    ZFDK

    Ja, tak for opklaring om at de trods alt sender nogle kampe. Men det er da elendig planlægning at de ikke har kunne forudse, at i dag var der behov for at dække det. Der er intet andet sport i tv.

    De ville have haft masser af seere, det var kl. 19 de spillede. Og netop det faktum, at klubberne ikke har en krone burde da netop gøre, at de kunne have sendt et tv-hold afsted og haft 3 timers dansk sportstv live til en rentabel sats, når du tager den manglende konkurrence til indtægt.

    Det havde klædt dem.

  5. #844
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig hvorfor man poster to fuldstændig identiske indlæg i to forskellige tråde med ti minutters mellemrum.


  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #845
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    139

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Jeg ved det jo ikke , men jeg gætter på at han måske har postet det i den forkerte tråd til at starte med og så Copy/pastet det ind i den rigtige tråd og derefter slettet indlægget i den forkerte :D

  8. #846
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    174

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det har han så ikke klaret særlig godt :P

    Det undrer mig at FCK har investeret (eller låner) en række segways. Har man virkelig vurderet at den ekstra opmærksomhed disse køretøjer nok giver, er mere værd end de knaster de unægteligt koster.
    dasgringo ser på FCM og nikker anerkendende af det snedige svar..

  9. #847
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Er jeg den eneste der undre mig over DR's hjemmeside ??

    Jeg synes den er helt umulig at finde rundt i... de skifter rundt på tingene... og leder man efter noget specifikt... som f.eks. sporten skal man klikke sig igennem ca. 3 menuer fra forsiden før man er der....altså nogen gange... andre gange ligger linket lige på forsiden...meget forvirrende...


  10. #848
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Jeg undrer mig over, at det er lovligt at køre uden tændt baglys på bilen. Altså: enten kører vi vel med tændte lygter i DK - eller også kan vi vel lige så godt droppe det helt. Generelt synes jeg godt om, at en tændt bil har lys på. Så kan man se, om den måtte forventes at sætte i gang indenfor overskuelig fremtid.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #849
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Maarum Se meddelelser
    Jeg undrer mig over, at det er lovligt at køre uden tændt baglys på bilen. Altså: enten kører vi vel med tændte lygter i DK - eller også kan vi vel lige så godt droppe det helt. Generelt synes jeg godt om, at en tændt bil har lys på. Så kan man se, om den måtte forventes at sætte i gang indenfor overskuelig fremtid.
    Det skyldes at EU for nogle år tilbage besluttede at alle nye biler fra og med 2012 skulle have kørelys, og vel at mærke kørelys der var forskellig fra det almindelige nærlys af hensyn til energiforbruget. (Hvor meget energi man sparer ved at have et separat lygtesystem til kørelys afhænger af teknologien, men tankegangen er at kørelys kan klares med LED i modsætning til de mere lysstærke pærer man bruger i nær- og fjernlys.) Jeg er usikker på om juraen betyder at Danmark ikke må kræve at også baglygterne tændes sammen med de nye kørelys, eller om vi blot har tænkt, at vi ikke ville bidrage til bureaukratiet ved at have særlige danske undtagelser.

    mvh
    Martin CX

  13. #850
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Hvorfor der ikke er pant på cocio flasker.?
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  14. #851
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    174

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Hvorfor der ikke er pant på cocio flasker.?
    Det er fordi der er mælk i - hvorfor der så ikke skal pant på ting med mælk i, det ved jeg ikke.
    (det er i hvert fald den forklaring jeg en gang fik af en ansat hos leverandøren SuperGros)
    dasgringo ser på FCM og nikker anerkendende af det snedige svar..

  15. #852
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    296

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V


  16. #853
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Jeg undrer mig over, at så mange fodboldklip på YouTube er i russisk, tysk, eller arabisk. Jeg har f.eks. ledt efter et klip med den famøse FCN -Shaktar-scoring, for at høre hvordan de engelske kommentatorer reagerede, dog uden held. Normalt er det rettighedshaverne der får fjernet klippene, i dette tilfælde UEFA, og det må vel være det samme uanset sprog?
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  17. #854
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    252

    Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Jeg undrer mig over, at det ingen ved hvem der er tale om her: http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2012/11/21/143037.htm - på trods af at han blot er 22-år, men alligevel har spillet i en stor dansk klub, England og Skotland. Der må da være nogen der ved det?
    Urban Crew - gøglere af guds nåde!

  18. #855
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    203

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af TheJensen Se meddelelser
    Jeg undrer mig over, at det ingen ved hvem der er tale om her: http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2012/11/21/143037.htm - på trods af at han blot er 22-år, men alligevel har spillet i en stor dansk klub, England og Skotland. Der må da være nogen der ved det?
    Det er nu ikke så svært at google sig frem til, men jeg har ikke tænkt mig at overtræde navneforbudet. Jeg kan dog afsløre at han hverken har spillet i FCK eller Brøndby.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •