Side 62 af 172 FørsteFørste ... 12525960616263646572112162 ... SidsteSidste
Viser resultater 916 til 930 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #916
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    At DBU, stadig vælger at holde fast i deres fuldstændig ulogiske priser i Parken.
    At folk der burde ha' en forståelse for indlevelse i fodbold, ikke kan kigge ud over deres pengepung.

    400 kroner, kan stadig fylde stadion mod italien. Og nu skal der da nok os komme en masse mennesker mod Tjekkiet.

    Men det ændre ikke på at stemningen til landskampe, selv med et fyldt Parken, er mere død end nakskov på en kold tirsdag nat.
    Unger elsker at synge. Stive mennesker elsker at synge. Hvor svært kan det være at lave noget organiseret stemning??

    Det undrer mig..
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  2. #917
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    At DBU, stadig vælger at holde fast i deres fuldstændig ulogiske priser i Parken.
    At folk der burde ha' en forståelse for indlevelse i fodbold, ikke kan kigge ud over deres pengepung.

    400 kroner, kan stadig fylde stadion mod italien. Og nu skal der da nok os komme en masse mennesker mod Tjekkiet.

    Men det ændre ikke på at stemningen til landskampe, selv med et fyldt Parken, er mere død end nakskov på en kold tirsdag nat.
    Unger elsker at synge. Stive mennesker elsker at synge. Hvor svært kan det være at lave noget organiseret stemning??

    Det undrer mig..
    Det er "vi" (PSE) jo nok selv medvirkende til.

    Når DBU skal betale i omegnen af måske 150 kroner (???) pr. billet til PSE, så betyder det jo at DBU's optimum rent indtjenings-mæssigt ryger godt deropad. Så det vil nok kræve en anden aftale med PSE før DBU for alvor sænker billetpriserne.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #918
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at man ikke kan købe noget i stil med nedenstående i FCKs Megastore



    De ville da helt sikkert gå som varmt brød på denne årstid.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #919
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at når man på DRs hjemmeside skal bladre i arkivet med radioprogrammer, er siderne nummererede selvom programmerne er ordnet alfabetisk. Ville det ikke være nemmere fx at trykke på siden 'F-I' frem for at skulle gætte at disse programmer nok ligger omkring side 3?


  7. De følgende 12 brugere er enige:

  8. #920
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    ..at en absolut ligegyldig nobody som Stine Kronborg konstant kan optage spalteplads i Ekstra Bladet. Jeg fatter det simpelthen ikke!!

    Denne gang er den skelsættende begivenhed at "Stine Kronborg smider tøjet - igen": http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendt...cle1974960.ece
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #921
    isen er online nu Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at alle butikker er lukket idag - søndag i pinsen. Hvorfor?

    På en normalsøndag har jeg - indenfor 50 meter til 1 km - Irma, Fakta, Rema1000, 2 Nettoer, Aldi og Lidl, som ALLE har åbent. Idag ingen! Selv Torvehallerne er lukket på trods af vel 3.000-4.000 tilskuere omkring Nørreport til etlandet løb.

  11. #922
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af isen Se meddelelser
    Det undrer mig, at alle butikker er lukket idag - søndag i pinsen. Hvorfor?

    På en normalsøndag har jeg - indenfor 50 meter til 1 km - Irma, Fakta, Rema1000, 2 Nettoer, Aldi og Lidl, som ALLE har åbent. Idag ingen! Selv Torvehallerne er lukket på trods af vel 3.000-4.000 tilskuere omkring Nørreport til etlandet løb.
    Fordi det ikke bare er søndag. det er Pinsedag! Så det er Gud, der siger, at Netto ikke må sælge æg og chokofanter i dag.

    Den 1. oktober 2012 trådte den sidste del af lukkelovsændringen fra 2010 i kraft. Det betyder, at butikkerne i meget vid udstrækning kan holde åbent, som de ønsker. Tilbage er alene restriktioner på en række helligdage.

    Disse helligdage er følgende dage: Nytårsdag, skærtorsdag, langfredag, påskedag, 2. påskedag, St. Bededag, Kr. Himmelfartsdag, pinsedag, 2. pinsedag, 1. juledag og 2. juledag. Derudover gælder restriktionerne også på grundlovsdag, juleaftensdag og nytårsaftensdag efter kl. 15.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #923
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af isen Se meddelelser
    Det undrer mig, at alle butikker er lukket idag - søndag i pinsen. Hvorfor?

    På en normalsøndag har jeg - indenfor 50 meter til 1 km - Irma, Fakta, Rema1000, 2 Nettoer, Aldi og Lidl, som ALLE har åbent. Idag ingen! Selv Torvehallerne er lukket på trods af vel 3.000-4.000 tilskuere omkring Nørreport til etlandet løb.
    http://www.erhvervsstyrelsen.dk/lukkeloven

    Vh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  14. #924
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Så undrer det mig at bl.a. Bolia og min Irma Emdrupvej har åben...
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #925
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Jeg undres over hvordan denne sang kunne undgå at vinde molodigrandrix


    http://uk.youtube.com/v/OV3xp5ZXSYA
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #926
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af isen Se meddelelser
    Det undrer mig, at alle butikker er lukket idag - søndag i pinsen. Hvorfor?

    På en normalsøndag har jeg - indenfor 50 meter til 1 km - Irma, Fakta, Rema1000, 2 Nettoer, Aldi og Lidl, som ALLE har åbent. Idag ingen! Selv Torvehallerne er lukket på trods af vel 3.000-4.000 tilskuere omkring Nørreport til etlandet løb.
    Det undrer mig, at både den lokale Fakta og Lidl har store skilte, hvor der står noget i stil med: "Åbent alle dage fra 8 -21".
    Det er vist det man kalder falsk reklame. Jeg lagde også mærke til at der var mange der gik forgæves, der jeg kørte forbi i dag og i går.

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  19. #927
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at 72% af alle folk, der er ansat til at putte dem her:
    c-fold_hand_towels.jpg
    i dem her:
    DSCF0156.JPG

    konsekvent propper dem i omvendt, så man ikke kan hapse fat i flappen som det er tiltænkt, men i stedet må kæmpe en brav kamp for at få fat i de forbandede tingester. Er det mon med vilje af samme letperverterede årsag, der driver ligeledes 72% af alle buschauffører til at lukke dørene og fræse derudaf når de ser folk komme spænende, eller er de folk, der er ansat til den slags virkelig så snotdumme, at de ikke fatter konceptet? *Undres*
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #928
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at på dette tidspunkt af året vender der altid et spørgsmål tilbage: "Hvornår åbner transfervinduet egentlig?"

    Ikke lukker - men åbner. Og det er selv om Monaco i disse minutter bruger hundreder af millioner på at afslutte aftaler med Falcao og portugisere, selv om Barcelona sikrer sig Neymars underskrift, og Martin Hansen er blevet hentet til Farum fra Viborg.

    Dude – ligaen begynder først i juli. Hvilke kampe i juni vil du have de folk til at spille i? :-)

    Transfervinduet åbner teknisk 1. juli, men alt det betyder er at de ikke har måttet spille for den nye klub i den sæson der nu er slut. Det betyder på ingen måder, at spillere ikke må skrive kontrakt på hvilket som helst tidspunkt i dag eller i morgen, hvis klubberne kan blive enige om det. Så transfervinduets åbning er totalt ligegyldigt, så længe der alligevel ikke er nogen liga i gang.

    mvh,
    -smølle

  22. De følgende 9 brugere er enige:

  23. #929
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig somme tider at ting skal tage ubegribeligt lang tid i dette land.

    Banedanmark har fået bevilget 21 milliarder til udskiftning af signalerne. Arbejdet er sat i gang og forventes færdiggjort i 2021. Totusinde-og-enogtyve! Letbanen ad Ring3 er også projekteret. Her regner man med, at vi kan lade os transportere fra Herlev til Lyngby allerede i 2022. Det passer med, at min søn, der lige er startet i børnehaveklasse i netop Lyngby, kan tage letbanen, når han skal kaste med karameller efter 9. klasse.

    Ting tager tid. Og vi skal vel ikke have kinesiske tilstande. Men ffs.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)


  24. #930
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig lidt at folk der er efterlyst kan smides på forsiden af alle medier med billede og navn, men det sekund de bliver fanget skal deres ansigt sløres og navnet må ikke nævnes mere, jeg kan for så vidt godt forstå det principelle i at man er uskyldig indtil dømt, men i vores mediesamfund virker det meningsløst..
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  25. De følgende 11 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •