Side 65 af 172 FørsteFørste ... 15556263646566676875115165 ... SidsteSidste
Viser resultater 961 til 975 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #961
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    422

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig enormt, at jeg bliver ved med at modtage breve, og opfordringer på netbank, om at jeg skal
    vælge den konto, jeg gerne vil betale for. Danske Bank selvsagt.

    Problemet er, at jeg sådan set ikke har noget valg.

    Jønch..
    "When angry, count to four; when very angry, swear" ~ Mark Twain ~
    Jønch's Avatar

  2. #962
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    170

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at Lars Jacobsen har fået øge/kæle navnet "Lors". Hvor dælen kommer det egentlig fra?

    Mvh Boulevardigan

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #963
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Boulevardigan Se meddelelser
    Det undrer mig at Lars Jacobsen har fået øge/kæle navnet "Lors". Hvor dælen kommer det egentlig fra?

    Mvh Boulevardigan
    Et bud herfra: http://da.wikipedia.org/wiki/Lors_Doukaiev

  5. #964
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    170

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af filibuster_7 Se meddelelser
    Er det så fordi han:
    1. Er ét-benet?
    2. Er en "bomber"?
    3. Smadrede den pokal han fik for en andenpræmie?

  6. #965
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Uden at vide noget specielt om emnet undrer det mig helt vildt at et sted som dba kan blive ved at have ulovlige ting til salg. Denne gang maratonbilletter, andre gange hælervarer og andre igen fodboldbilletter (omend jeg ikke ved om det er specielt ulovligt).

    De må da have en interesse i at det ikke sker? Og mon ikke de modtager en del beskeder om ulovlige annoncer? Jeg undres.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #966
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig en del, at Aldo Petersen skal med til Madrid ...



    ... dels fordi han er formand for Brøndby IF, dels fordi han er en klam, slimet ål.

    Og så dels fordi jeg da ellers nok synes der blev scoret et større PR-selvmål sidste måned i forsøget på at holde fans af andre hold adskilt fra vores egne på tribunerne. Der er vist forskel på folk ...


  9. #967
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    415

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Vi sender et postkort fra Europa
    JZC#20's Avatar


  10. #968
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Han er ikke blevet inviteret med. Han har en gammel aftale fra Don ø tiden, lavet for år tilbage, som han stadig lukrerer på.

    Han har mast sig med på turen.

    Tror sagtens man kan regne med at FCK ikke ønsker ham, og at der er div. kontrakter som ikke helt kan brydes.

    Jeg tror ingen af os har kendskab til præcist hvad der står i de kontrakter, men jeg er sikker på, at hvis FCK så en måde de kunne nægte ham adgang til flyet, så ville de gøre det.

    Jeg var selv ude i lufthavnen i morges, for at få billeder af ham, i tilfældet af at pressen ikke fik gjort det. Heldigvis var bt på pletten.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #969
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Tror sagtens man kan regne med at FCK ikke ønsker ham, og at der er div. kontrakter som ikke helt kan brydes.
    Det lyder om muligt endnu mere grotesk ... men når det er sagt, så har han jo allerede erklæret at ville tiltrække nøglemedarbejdere fra Parken til sin klub – det kunne jo være, han kunne fremsætte et uimodståeligt tilbud til nogle bestemte, og så ville det se mere tilfredsstillende ud ;-)

  13. #970
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det lyder om muligt endnu mere grotesk ...
    Men desværre sandheden..
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  14. #971
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Men desværre sandheden..
    Havde han bare heddet Wahid, havde vi undgået balladen (men med navnet Aldo slipper han til gengæld næppe ind på flyet til Torino) ;-)

    Anyhoo. Santiago Bernabéu er ikke kendt som det mest livlige stadion, lydmæssigt.

    Jeg skal ikke selv afsted, og har ingen ret til at bestemme hvad nogen skal synge overhovedet.

    Jeg vil blot nævne, at skulle man kede sig inden kampen og få lyst til at sende en verbal hilsen til Brøndbys formand, er der absolut steder hvor det er sværere at få ørenlyd.


  15. #972
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    415

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Vi sender et postkort fra Europa
    JZC#20's Avatar

  16. #973
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig virkelig, at mange bilister lader til at kunne påkøre 50 elefanter uden at bemærke 1 skid. Senest er en kvinde omkommet efter at være kørt over af ca. 10 biler. Mange af dem har end ikke opdaget, at de har overkørt kvinden!?

    Med forlov: - har I øjne i hovederne derude? Jeg påstår altså, at jeg noterer mig, hvis der ligger så meget som en serviet på kørebanen. Og kører jeg over en hund eller en ræv er jeg sgu ikke i tvivl. Men søreme betryggende, at folk åbenbart kører med det meste af overkroppen fastmonteret i eget rectum.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)


  17. #974
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Indførsel af 30 minutters parkering i nærheden af Hellerup Station undrer mig. Det er jo intet mindre end tåbeligt, at man fra centralt hold arbejder på at få bilerne ud af byen og så samtidig umuliggør parkering af samme ved de stationer, hvorfra folk kan tage toget.

    Der synes i den grad at mangle samarbejde mellem Københavns- og Gentofte Kommune, men det er der jo ikke noget nyt i.

    SUK!
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  18. #975
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,010

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at så mange fodboldspillere tager trøjen af i jubel efter en scoring. Hvorfor? Kan man blive så glad, at man bare bliver nødt til at tage et stykke tøj af i glæde? Skal man over et vist antal point på gladhedsskalaen, før den følelse opstår?
    Man ved jo, at man får en advarsel bagefter (i øvrigt også en underlig regel), hvilket uanset hvad må påvirke spillerens ageren i resten af kampen, eller risiko for karantæne, hvis det handler om en turnering.
    Glædesscener er da fede at se, men kunne man ikke finde på noget andet og mere omkostningsfrit?


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •