Side 68 af 172 FørsteFørste ... 18586566676869707178118168 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,006 til 1,020 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #1006
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: ordsprog

    I selv samme All Star-afstemning undrer det mig at man, når der kun er tre valgmuligheder, har valgt at gøre Palle Plankeværk til en afstemningsmulighed... Burde have været Antti Niemi eller Kihlstedt i stedet.

  2. #1007
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    202

    Re: ordsprog

    Kihlstedt? Hvorfor ikke Raboczki eller Gill?

  3. De følgende 9 brugere er enige:

  4. #1008
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    485

    Re: ordsprog

    Citat Oprindeligt indsendt af jon85 Se meddelelser
    I selv samme All Star-afstemning undrer det mig at man, når der kun er tre valgmuligheder, har valgt at gøre Palle Plankeværk til en afstemningsmulighed... Burde have været Antti Niemi eller Kihlstedt i stedet.
    Enig i, at Niemi mangler. Men Kihlstedt?
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  5. De følgende 14 brugere er enige:

  6. #1009
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: ordsprog

    Niemi er nok at foretrække af de to, men har altid syntes at Kihlstedt har været overdrevent kritiseret. Han er trods alt dén København-målmand med 4.-flest kampe (lige i røven på Zaza), har 13 landskampe på CV'et og har vundet 2x DM-guld og 2x DM-sølv på 4 forsøg.

  7. #1010
    BigDumbFate Slettet

    Re: ordsprog

    Kihlstedet var hysterisk svingende hos os og lysår bag typer som Wiland, JC, Plankeværket og Myhre... At Zaza har 3. flest kampe som keeper for os siger vist blot alt om vores formåen i midt/slut-90'erne...

    Hold nu op hvor var han ringe....

    Har stadig momentære mareridt med Zaza løbende forvildet rundt ude på midten af banen, mens Erik Røde Romario og resten af Vejle boldklub skampuler os i egen hule... Åh det var rædsomt.

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #1011
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: ordsprog

    Mens vi er ved All Stars-holdet, så undrer det mig at man har Palle med under navnet "Palle Emil Petersen" i stedet for under hans rigtige navn "Palle "Plankeværk" Petersen".

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1012
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    437

    Re: ordsprog

    D.u.m. at man på FCK.dks Indersiden spil skal nævne udeholdet først når man i spørgsmål 9 skal komme med et bud på kampens resultat. Hvis jeg tror at AGF vinder hjemme 1-0 over København skal jeg altså som mit bud angive 0-1. Hvad er lige rationalet bag det?

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #1013
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    374

    Re: ordsprog

    Det undrer mig, at FCMs træner Glen Riddersholm overhovedet kan have succes som superligatræner. Han både ligner, taler og har et navn som en lidt for smart ejer af et jysk mobildiskotek. Jeg kan simpelthen ikke tage ham seriøst, når han åbner munden.


  14. #1014
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: ordsprog

    Reklamer EFTER videoklip på nettet (eksempelvis på onside.dk) undrer mig virkelig. Ét er, at der vises reklamer inden klippet (hvilket mere hører hjemme i "Det pisser mig af"-tråden, men dog giver lidt mening ud fra en finansiel betragtning), men der er vel tæt på ingen i verden, der kan finde på at blive hængende til en reklame, når det, man ville se, er overstået.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  15. #1015
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: ordsprog

    En ting jeg kan studse over er hvilke forudsætninger der skal være opfyldt, før man kan få lov at kalde en sang (der er et klart rip-off) for et klart rip-off.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1016
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: ordsprog

    det undrer mig at min nye super hightech tørretumbler ikke tørrer bomuldstøjet, når den står på syntetisk. Hvordan ved sådan en maskine dog, om tøjet er tørt?!?

  18. #1017
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: ordsprog

    Det undrer mig, at hold fra samme land allerede kan mødes i ottendedelsfinalen i Europa League. Det er jo overhovedet ikke nødvendigt, at Juventus-Fiorentina og Sevilla-Betis skulle mødes allerede nu, og jeg synes, det tager lidt af charmen ved europæisk fodbold, når hold, der i forvejen mødes flere gange om året, også skal spille mod hinanden her.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1018
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    40

    Re: ordsprog

    Citat Oprindeligt indsendt af fckgo Se meddelelser
    Det undrer mig, at hold fra samme land allerede kan mødes i ottendedelsfinalen i Europa League. Det er jo overhovedet ikke nødvendigt, at Juventus-Fiorentina og Sevilla-Betis skulle mødes allerede nu, og jeg synes, det tager lidt af charmen ved europæisk fodbold, når hold, der i forvejen mødes flere gange om året, også skal spille mod hinanden her.
    Nu er vi godt nok langt ude i teorien, men principielt set kan et hold vel have 9 deltagere i Europa League ottendedelsfinalen. Et land som Spanien har 4 CL-pladser og 3 EL-pladser. Hvis alle CL hold ryger i EL, er der nu 7 her. Så kan de få en fairplay plads, så er der 8. Og hvis den forsvarende mester i EL er fra Spanien og ikke kvalificeret gennem liga, så er der pludselig 9 hold fra samme land, og derfor vil et opgør finde sted mellem hold fra samme land.

    Om det overstående er grunden bag, at de kan møde hinanden i ottendedelsfinalen, skal jeg være usagt. Ellers er jeg enig med dig i dit statement.

  21. #1019
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: ordsprog

    Citat Oprindeligt indsendt af Pommie Se meddelelser
    På engelsk kan man sammenligne appelsiner og citroner - forskellige frugter, men sjovt nok med stort set det samme indbyrdes familieforhold som pærer og æbler.

    [/URL]
    Jeg ved godt at det her indlæg kommer lidt sent, men....

    Man kan selvfølgelig sammenligne appelsiner og citroner på engelsk. Men det er ikke det man normalt fraråder.
    Det er æbler og appelsiner (Læg i øvrigt mærke til passagen om Rundetårn og tordenskrald der jo er et udmærket udtryk, der i mange tilfælde er mere passende)
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1020
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    516

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Mon ikke det snarere er logistik? Det absurde antal hold der er med - og videre - kræver jo, at der er afvikles to runder på den tid hvor CL's ottendedelsfinaler afvikles. Hvis man først derimellem skulle trække lod ville muligheden for planlægning m.v. være ganske udfordrende for både hjemmehold og udehold. Derfor er lodtrækningerne slået sammen, så deltageren af 1/256-finalen allerede ved, om de skal spille ude eller hjemme først i 1/128-finalen, og de kan så småt begynde forarbejdet. Det kunne så give en del problemer, hvis man på forhånd skulle udlukke mulige nationssammenfsld.

    blot et bud
    Sidst redigeret af Walle : 18.03.14 kl. 14:36
    Walle
    Copenhagen Lads

    Tolerance og Empati...
    Walle's Avatar

  24. Den følgende bruger er enig i dette:
    /J!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •