Side 69 af 172 FørsteFørste ... 19596667686970717279119169 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,021 til 1,035 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #1021
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    469

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det er måske mig der er underlig, men jeg undrer mig godt nok over at man finder indlæg herinde hvor folk ikke har stavet vores spilleres navne rigtigt.

    Delany, Lars Jackobsen osv.. Det er vores egne spillere ffs. Så kan man stave Makienok eller Szymanowski så forkert som man overhovedet kan og vil, men vores egne spillere burde sgu sidde der.

    Det irriterer sgu mine øjne hver eneste gang jeg falder over det.


  2. #1022
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,455

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Jeg kan ikke lade være med at undre mig lidt over 3+'s goalshow i disse CL-knockoutkamp-tider. As we speak er der reklamepause efter at de har vist et sammendrag af 1. halvleg mellem Atletico og Barca. Jes sender så os seere til pause med endnu et uha-det-bliver-spændende-at-se-hvad-der-sker-efter-teen-nedlæg.

    Og derfor min undren. For helt ærlig, procentdelen af seere, der ikke kender slutresultatet må da være forsvindende lille. Hvilket 3+/Viasat da også må vide. Så i mine øjne virker det noget kunstigt at lave sådan en cliffhanger i denne sammenhæng.

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #1023
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    74

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det bliver lidt anekdotisk, men i denne uge undgik jeg bevidst at holde mig liveopdateret på både RM-BVB og ATM-FCB, for at kunne se den som goalshow med lidt suspense.

    I den forbindelse undrer det mig faktisk mere, at de ikke forsøger at skjule, at disse kampe sluttede efter ordinær tid.. Det er ret tydeligt, men nok svært at undgå helt. Det tager lidt af det sjove i at følge de sidste 5 minutter af fx Dortmunds jagt på den tredje scoring.

  5. #1024
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Jeg syntes derimod de skulle glemme alt om at holde spændingen og vise højdepunkter fra begge kampe i for eksempel pausen. Det gør de mig bekendt i de store TV lande. Ved godt de kun har 30 sekunders tv-tid for at få plads til 14.30 min reklamer, men det ville være fedt hvis de gjorde.

  6. #1025
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af SuperSharpShooter Se meddelelser
    Jeg syntes derimod de skulle glemme alt om at holde spændingen og vise højdepunkter fra begge kampe i for eksempel pausen. Det gør de mig bekendt i de store TV lande. Ved godt de kun har 30 sekunders tv-tid for at få plads til 14.30 min reklamer, men det ville være fedt hvis de gjorde.
    Det gjorde de også på TV3sport indtil de måtte spænde livremmen ind og sløjfe deres ellers fine studie (sammenlignet med Schmeichel & co., bevares).
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  7. #1026
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    111

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig i øvrigt at de holder fast i den tåbelig ide med at bruge 14 ud af 15 minutters pause på reklamer. Jeg gætter på at meget få ser de reklamer, når de ikke har en ordentlig pauseanalyse af kampen alligevel, eller højdepunkter fra andre kampe. Jess Dorph har dårligt tid til at trække vejret i de 30-45 sek. han får tildelt. Og jeg misser dem næsten hver gang når jeg forsøger at tømme opvaskemaskinen eller lign. i pausen.
    Super FCK
    kalle's Avatar


  8. #1027
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Fiscker Se meddelelser
    Det er måske mig der er underlig, men jeg undrer mig godt nok over at man finder indlæg herinde hvor folk ikke har stavet vores spilleres navne rigtigt.

    Delany, Lars Jackobsen osv.. Det er vores egne spillere ffs. Så kan man stave Makienok eller Szymanowski så forkert som man overhovedet kan og vil, men vores egne spillere burde sgu sidde der.

    Det irriterer sgu mine øjne hver eneste gang jeg falder over det.
    For at blive lidt i det der spor, så undrer det mig virkelig meget, at nogen stadig kalder vores nye argentiner for Mussi. Jeg mener, det var trods alt ikke en transferforløb, der i voldsom grad savnede eksponering, ligesom spilleren selv ikke ligefrem flyver alt for meget under radaren i hverken mediebillede eller blandt os fans.

    Jeg kan selvfølgelig godt se den nemme kobling mellem argentineren Messi og argentineren Mussis, så måske er det bare en spøg, som jeg ikke har forstået endnu.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #1028
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,321

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Jeg undrer mig over hvad det reelt var de tyske læger gjorde i denne sag nu hvor det viste sig at de danske læger havde ret: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2163198.ece (Tidligere artikel omkring Højbjergs far der fik diagnosticeret cancer i tyktarmen og hvor de tyske læger mente de nu havde givet ham en chance).

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #1029
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,816

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Trøje sponsorreglerne i Spanien undrer mig.

    Da København var i Madrid i efteråret og spille, så måtte man spille med trøjer uden Carlsberg på maven.

    20131002_Real_Madrid_-_FCK_Champions_League_1426.jpg

    Men samtidig kan man uge efter uge se Atletico Madrid rende rundt med trøjereklamer med propaganda for diktaturstaten Azerbaijan

    diego-costa-liverpool-bid.jpg


    Så det undrer mig, at i Spanien er propaganda for et af de mest modbydelige diktatur regimer der eksisterer på jorden "fino fino". Mens bryggerier åbenbart er noget farligt og forbudt.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #1030
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    66

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det er jo fordi Heineken er en af "hovedsponsorerne" for Champions League. Så er det lidt usmart at hold render rundt med Carlsberg.

  15. #1031
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    301

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Bavianen Se meddelelser
    Det er jo fordi Heineken er en af "hovedsponsorerne" for Champions League. Så er det lidt usmart at hold render rundt med Carlsberg.
    Det passer da ikke. Det er nationale regler der i visse lande forbyder reklamer for bl.a. bryggerier. I mange andre kampe, og herunder alle på hjemmebane spilles der jo med Carlsberlogo... Der er dog nogle UEFA-regler vedr. størrelsen der er gældende.

  16. #1032
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,542

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Bavianen Se meddelelser
    Det er jo fordi Heineken er en af "hovedsponsorerne" for Champions League. Så er det lidt usmart at hold render rundt med Carlsberg.
    Det troede jeg også, men vi har spillet med Carlsberg Sport på trøjen i CL, så det kan næsten kun være nogle nationale regler, der har tvunget os til at spille uden sponsornavn på trøjen i Spanien.

  17. #1033
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,405

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig alligevel en del, at en af überfansene med blågule sokker på hovedet fra den forreste del af D-tribunen på et tidspunkt lagde sin megafon, gik over med et blå/hvid-stribet tørklæde, satte ild til det med et nødblus foran tre-fire kontrollører, smed det fra sig i nogle sæder da han var færdig, og så gik tilbage til sine andre stemningsfontæner – og at den eneste reaktion fra en af disse kontrollører var at tage sin pulverslukker og sprøjte det sæde, der på det tidspunkt var ganske godt fut i.

    Gad vide, hvad fanden man egentlig skal gøre for at blive hældt ud dernedefra?


  18. #1034
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    851

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det undrer mig alligevel en del, at en af überfansene med blågule sokker på hovedet fra den forreste del af D-tribunen på et tidspunkt lagde sin megafon, gik over med et blå/hvid-stribet tørklæde, satte ild til det med et nødblus foran tre-fire kontrollører, smed det fra sig i nogle sæder da han var færdig, og så gik tilbage til sine andre stemningsfontæner – og at den eneste reaktion fra en af disse kontrollører var at tage sin pulverslukker og sprøjte det sæde, der på det tidspunkt var ganske godt fut i.

    Gad vide, hvad fanden man egentlig skal gøre for at blive hældt ud dernedefra?
    Det hænger vel sammen med at så længe de kan "containe" problemerne på de uvaskedes afsnit er det bedre end at tage konfrontationen.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1035
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det undrer mig alligevel en del, at en af überfansene med blågule sokker på hovedet fra den forreste del af D-tribunen på et tidspunkt lagde sin megafon, gik over med et blå/hvid-stribet tørklæde, satte ild til det med et nødblus foran tre-fire kontrollører, smed det fra sig i nogle sæder da han var færdig, og så gik tilbage til sine andre stemningsfontæner – og at den eneste reaktion fra en af disse kontrollører var at tage sin pulverslukker og sprøjte det sæde, der på det tidspunkt var ganske godt fut i.

    Gad vide, hvad fanden man egentlig skal gøre for at blive hældt ud dernedefra?
    Den situation lagde jeg også godt mærke til. Det var temmelig lang tid han fik lov til at stå der - og vagten ventede flinkt til showet var forbi og sinken var spadseret tilbage i sikkerhed, før han pustede lidt med pulverslukkeren. Det havde været så nemt at gribe fat i ham, men mon ikke hele tribunen så var eksploderet i en befrielsesaktion?

    Så det var nok et fornuftigt træk, selv om det da var afsindigt afpissende at han fik lov til det..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •