Side 70 af 172 FørsteFørste ... 20606768697071727380120170 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,036 til 1,050 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #1036
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Den situation lagde jeg også godt mærke til. Det var temmelig lang tid han fik lov til at stå der - og vagten ventede flinkt til showet var forbi og sinken var spadseret tilbage i sikkerhed, før han pustede lidt med pulverslukkeren. Det havde været så nemt at gribe fat i ham, men mon ikke hele tribunen så var eksploderet i en befrielsesaktion?

    Så det var nok et fornuftigt træk, selv om det da var afsindigt afpissende at han fik lov til det..
    Start da med at give sinken pulverslukkeren i face, når han står med åben ild....

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #1037
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Den situation lagde jeg også godt mærke til. Det var temmelig lang tid han fik lov til at stå der - og vagten ventede flinkt til showet var forbi og sinken var spadseret tilbage i sikkerhed, før han pustede lidt med pulverslukkeren. Det havde været så nemt at gribe fat i ham, men mon ikke hele tribunen så var eksploderet i en befrielsesaktion?

    Så det var nok et fornuftigt træk, selv om det da var afsindigt afpissende at han fik lov til det..
    De kunne måske bare ha givet ham med pulverslukkeren i samme sekund han satte ild til tørklædet??
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar


  4. #1038
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Det hænger vel sammen med at så længe de kan "containe" problemerne på de uvaskedes afsnit er det bedre end at tage konfrontationen.
    Formentlig har du ret - well, du har garanteret ret. Men signalet i det er stadig, at er man tilpas mange, og tilpas truende, er der ingen konsekvenser for noget som helst man laver. Så bestemmer man helt selv. Banneret her er i alle fald stadig i spil ;-)

    Velkommen BØF.jpg

  5. #1039
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Formentlig har du ret - well, du har garanteret ret. Men signalet i det er stadig, at er man tilpas mange, og tilpas truende, er der ingen konsekvenser for noget som helst man laver. Så bestemmer man helt selv. Banneret her er i alle fald stadig i spil ;-)

    Velkommen BØF.jpg
    Vi er helt og aldeles enige i at signalværdien er dårlig, og at det ikke burde tillades. Jeg kan dog godt se at det er den mest pragmatiske (læs. Billigste) løsning.

    Jeg så også gerne et aktivt brandslukningssystem i parken. (Varmesensitivt og selvstartende.)

  6. #1040
    BigDumbFate Slettet

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at man ikke kan finde ud af at lave noget fornuftig pauseunderholdning, og lader til desperat at forsøge sig med emre eller minder bizarre ting. Gårsdagens guitarshow er et hidtil lavpunkt. Kors, hvor var det dog tåbeligt.

  7. De følgende 10 brugere er enige:

  8. #1041
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af BigDumbFate Se meddelelser
    Det undrer mig at man ikke kan finde ud af at lave noget fornuftig pauseunderholdning, og lader til desperat at forsøge sig med emre eller minder bizarre ting. Gårsdagens guitarshow er et hidtil lavpunkt. Kors, hvor var det dog tåbeligt.
    Det var tåkrummende. Jeg kan faktisk ikke komme i tanke om en mere pinlig gang pauseunderholdning. Og så lige til derby :-/ Stik dog i det mindste et stykke stegesnor i den guitar eller kald Guitar Bo for Luftguitar Bo. Eller endnu bedre, få smidt det lort langt, langt væk.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1042
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at det her er en sætning, som åbenbart giver mening.

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!
    At Microsoft nu er bakket HELT ud af "Kinect ER XBoxOne" sangen og nu sælger XBoxOne uden (Dvs. fra 9. Juni). Der er nogen pænt bitre brugere i /r/xboxone (-:

    Så følte jeg mig ligepludselig som en meget gammel mand:-(

    MCN


  11. #1043
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Jeg sad også og .oO(ehhehe, wtf) første gang jeg læste det. Men efter at have taget en middagslur og justeret på læsebrillerne giver den nu lidt mening, så jeg prøver at forklare:

    Microsoft holder åbenbart op med at sælge deres Kinnect sammen med Xbox one. Det er der så nogle brugere på Reddits (et eller andet socialt site jeg er for gammel til) subforum der omhandler Xbox One (r/xboxone), der er lettere irriterede over.

    Håber det gav lidt mening og at jeg rent faktisk har forstået teksten. :-)

    zfdk

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1044
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Fiscker Se meddelelser
    Det er måske mig der er underlig, men jeg undrer mig godt nok over at man finder indlæg herinde hvor folk ikke har stavet vores spilleres navne rigtigt.

    Delany, Lars Jackobsen osv.. Det er vores egne spillere ffs. Så kan man stave Makienok eller Szymanowski så forkert som man overhovedet kan og vil, men vores egne spillere burde sgu sidde der.

    Det irriterer sgu mine øjne hver eneste gang jeg falder over det.
    I denne forbindelse:
    Hvis man søger på "Daniel Braathen" på næværende forum, vil man få 23 hits. Det måske ikke overraskende, da det jo kan tænktes, at det dels smitter og det dels kan være samme person, der staver forkert i flere tråde.
    Hvad der derimod undrer mig MEGET er, at en googlesøgning på "Daniel Braathen" football giver 8,290 hits, hvoraf nogle af resultaterne er til sider, hvor der burde være bedre styr på det (e.g. http://www1.skysports.com/football/n...rsene-interest)

    Hvordan er den stavemåde blevet så udbredt?

    EDIT: Mange af resultaterne henviser til CM. Kan det virkelig passe, at fordi hans navn er blevet stavet forkert i CM på 1landet tidspunkt, så er det blevet så udbredt?
    Sidst redigeret af Jobbeelg : 18.05.14 kl. 08:39
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #1045
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Ispind.
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  16. #1046
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    .
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:
    jak

  18. #1047
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    170

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det slog mig også ca 2 sekunder efter jeg postede indlægget, derfor sletningen :) Men i så fald undrer det mig voldsomt at folk kalder det pindeis!

  19. #1048
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    127

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    1-7
    Flemse har spillet mediefallit, Jeg savner Holmse

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1049
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at der igennem længere tid har været en reklame på bold.dk for Nicolai Jørgensens facebook side.... Et sted hvor der normalt er reklamer, så man må formode at der er givet nogle penge for at have det stående som reklame derinde...

    Hvem betaler for dette? Der er vel ikke nogen virksomhed som er interesseret i at betale for at folk liker hans side? Og han er vel også selv fuldstændig ligeglad?

  22. #1050
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det undrer mig at der igennem længere tid har været en reklame på bold.dk for Nicolai Jørgensens facebook side.... Et sted hvor der normalt er reklamer, så man må formode at der er givet nogle penge for at have det stående som reklame derinde...

    Hvem betaler for dette? Der er vel ikke nogen virksomhed som er interesseret i at betale for at folk liker hans side? Og han er vel også selv fuldstændig ligeglad?
    Det er hoejest sandsynligt en del af FCKs markedsfoeringsafdelings strategi, at de har valgt at saette lidt paid media bag et par af vores stoerste stjerners pages. Det giver okay god mening naar man taenker paa den syngergi der er mellem disse og FCKs egne assets.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •