Side 72 af 172 FørsteFørste ... 22626970717273747582122 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,066 til 1,080 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #1066
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1067
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Du har nok ret i, at de modsvarer hinanden i en enkelt kamp, men det gør de jo ikke, så snart man tager statistik fra flere kampe. Der er det jo meget rart at finde ud af, hvor mange frispark et hold har fået uden at skulle se på deres modstandere i hver eneste kamp.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #1068
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,816

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at man kan spille så dårligt få dage efter, at have spillet en god kamp og slået nummer 2 fra Ukraine.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #1069
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    283

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Jeg har inviteret Jobbe til gruppen - jeg undrer mig om han overhovedet holder mere end 24 timer :)
    Success is Temporary, Loyalty is Forever
    Drengene fra række 13

  8. #1070
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Daszoeb Se meddelelser
    Jeg har inviteret Jobbe til gruppen - jeg undrer mig om han overhovedet holder mere end 24 timer :)
    8 timer. Mens jeg sov. Gøgler!
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  9. #1071
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    208

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at der på kampdage er ansat "parkeringsvagter", der har til opgave at afholde cyklister fra at parkere deres cykel foran bygningen på Øster Allé 25 ("Fredens Hus", som vist er et kollegium).
    Må de overhovedet det (altså vagterne)? Fortovet er offentligt, og der er ingen risiko for at man tilføjer bygningen skader ved at stille en cykel op af den (som der f.eks. kan være ved butiksvinduer).
    Det forekommer mig at være en yderst smålig, pedantisk og helt igennem juridisk uberettiget praksis.
    Det er det her hus jeg snakker om:

    3296857581_f62835f45b_o.jpg

  10. De følgende 12 brugere er enige:

  11. #1072
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    ...at når man kan se, at der er en Facebookven, der har kommenteret på noget, så kan man ikke (umiddelbart) gå direkte til kommentaren.
    Jeg googlede det, og kom frem til, at det faktisk er en mulighed: http://webapps.stackexchange.com/que...st-of-comments

    Hvem da fuck gider det?
    Hvorfor findes det ikke som en indbygget feature? (Pisser mig i grunden også af)
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #1073
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    ...at når man kan se, at der er en Facebookven, der har kommenteret på noget, så kan man ikke (umiddelbart) gå direkte til kommentaren.
    Jeg googlede det, og kom frem til, at det faktisk er en mulighed: http://webapps.stackexchange.com/que...st-of-comments

    Hvem da fuck gider det?
    Hvorfor findes det ikke som en indbygget feature? (Pisser mig i grunden også af)
    Det er afpissende og det er vist også et forholdsvist nyt fænomen. Jeg mener at Facebook i 2013 introducerede to forskellige måder at se kommentarer på:
    1) En kronologisk visning af kommentarer
    2) En prioritere visning

    Hvis man valgte den prioriterede fik man først vist de kommentarer der var fra ens egne kontakter og dernæst de kommentarer der havde fået flest likes. Hér så man altså naturligt nok de svar som ens egne venner og bekendte havde smidt, men problemet var at de gerne var revet helt ud af kontekst, særligt hvis det var en løbende debat.

    Facebook har i deres uransagelige visdom nu ændret denne funktion så det vist kun er kronologisk visning igen, men det betyder så at man skal sidde og lede i lang tid, hvis ens debat-aktive venner kommenterer på artikler i aviser og lignende. Løsningen må være at omgive sig med semiretarderede venner og bekendte og indse at intet de skriver er værd at bruge tid på at lede efter :-)
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #1074
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    170

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig særdeles hvor det efterhånden meget populære udtryk "æsler" om vore spillere stammer fra?

  16. #1075
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Boulevardigan Se meddelelser
    Det undrer mig særdeles hvor det efterhånden meget populære udtryk "æsler" om vore spillere stammer fra?
    I England bruger de udtrykket "donkey" eller "fooking donkey" om spillere, der ikke helt præsterer.

  17. #1076
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,001

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at der tilsyneladende er så få, der ser Bashkim Kadrii som angriber.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #1077
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    hele balladen om læk af diverse nøgenbilleder undrer mig over fatteevne.

    hvorfor tager så (åbenbart!?!) utrolig mange nøgenbilleder af dem selv/partner og hvorfor lader der til at være så mange kendisser, der bare MÅ optage en sex-film af dem selv?

    Kæft jeg er en snerpe kan jeg efterhånden se. Der ' fandme ingen grund til at foto hende nøgen, jeg kan godt huske hvordan hun ser ud, og hvad vedkommer det andre, hvordan hun knaldes?

    FNYS!

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1078
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser

    hvorfor tager så (åbenbart!?!) utrolig mange nøgenbilleder af dem selv/partner
    Det undrer mig, at det undrer dig
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar


  22. #1079
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,310

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Journalisters karaktergivning af fodboldspillerens præstation kan tit godt undre mig. http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle5000163.ece.
    Lasse Vibe får 2, selvom han kun fik en halv time på banen, men alligevel spilleder Cornelius fri og fik truet det tyrkiske forsvar, selvom han kom ind på et tidspunkt hvor vi generelt var presset i bund og angriberne ikke havde særlig gode vilkår.
    Leon Andreasen får 3, selvom han brænder en stor chance og ikke havde en stærk kamp defensivt, da han havde store problemer overfor de tyrkiske angribere hvor det lykkedes dem at løbe fra ham et par gange.
    Ikke nok med det, så får Kahlenberg 5 til trods for en stor kommunikationsfejl med Kvist (den er på dem begge) og står og sover i stedet for at modtage bolden og er impliceret i en scoring.
    Peter Ankersen får også 2 selvom det var meget opløftende at se hans offensive aktioner og selvom han defensivt haltede lidt, så blev han ikke udspillet og havde kun enkelte opdækningsfejl (en omvendt Høgli) og han blev først tvunget tilbage i banen, da tyrkerne begyndte at få overtaget på midten.
    Der er en del andre præstationer jeg er uenig i til en vis grad, men de her var bare dem der sprang mest i øjnene.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #1080
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,219

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Der er en regel omkring karaktergivning af fodboldspillere. Er de fra remouladekysten, så er de verdensklasse...

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •