Side 84 af 172 FørsteFørste ... 34748182838485868794134 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,246 til 1,260 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #1246
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det både undrer mig og pisser mig af, at jeg alt for ofte skal udskifte mine farvepatroner i min printer i forhold til min sorte patron.

    Jovist der er mindre blæk i farvepatronerne, så det lyder vel naturligt nok, hvis det ikke lige var fordi, at jeg har sat den op til kun at printe i sort/hvid, da jeg kun bruger den til at udskrive fragtbreve med sort skrift!

    Og selvfølgelig kan den ikke skrive noget ud, når den mener at en patron er tom.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1247
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Ehemm, må jeg foreslå en lille laserprinter? Hvis du kun skriver ud i sort og gråtoner, så er det meget mere økonomisk :)

    Mvh Bjørn

    PS. Det undrer mig, at man ikke undersøger markedet for printertyper, når man har et meget specifikt behov.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1248
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det er der naturligvis en årsag til.
    Jeg havde denne printer, inden jeg fik dette behov. Jeg har også siden anskaffet mig en noget andet klasse printer til at udskrive i farver med min Canon Pixma Pro-1.

    Jeg udskriver kun nogle få fragtbreve per dag, så behovet er heller ikke så stort og slet ikke til at skulle ud og investere i et ny printer, selvom man måske nok kunne finde en gammel støvet laserprinter nærmest gratis et sted.

    Dermed ikke sagt, at der kunne forekomme nogle få udskrifter i farver fra denne printer også, hvor det er overkill at starte Pro-1'eren op, så muligheden for at kunne udskrive i farve er også rar at have, selvom det er sjældent det sker ud over fotos som Pro-1 selvfølgelig bliver brugt til.

  6. #1249
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    2 sekunders googling medførte http://www.proshop.dk/Printer/Brothe...Fcr2cgoduxgAjQ
    482 kr. Hvad koster dine farvepatroner?

    PS. Brother virker faktisk også med Linux :)

    Mvh bagger

  7. #1250
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Hvorfor kan man ikke bare få lov til at undre sig over noget uden at folk skal til at komme med løsninger til noget, som man ikke ønsker at købe?

    Jeg ved skam godt, hvordan Google fungerer og jeg kan sagtens finde en anden printer, hvis det var det, jeg ville.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #1251
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Fra nu af vil jeg blive betegnet som sideliniens tosse. Det er netop det der i den grad undrer mig !

    For hvorfor er det, at det undrer folk, at jeg har lyst til isterninger i min øl ?

    Jeg kan godt lide min øl så tæt på frysepunktet som muligt, hvorfor jeg synes det giver god mening med isterninger.

    Jeg tænker, at bestiller man en sodavand kommer den altid med isterninger. Det er jo ikke sådan at isterninger ødelægger alkohol da der er mange drinks med isterninger i. Uanset hvor jeg har forsøgt at bestille det har tjeneren kigget undrende på mig, og spurgt om jeg mener det seriøst.

    Så hvorfor er det at isterninger kan bruges i næsten alt, bortset fra øl ?
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

  10. #1252
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    278

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af fckcs Se meddelelser
    Fra nu af vil jeg blive betegnet som sideliniens tosse. Det er netop det der i den grad undrer mig !

    For hvorfor er det, at det undrer folk, at jeg har lyst til isterninger i min øl ?

    Jeg kan godt lide min øl så tæt på frysepunktet som muligt, hvorfor jeg synes det giver god mening med isterninger.

    Jeg tænker, at bestiller man en sodavand kommer den altid med isterninger. Det er jo ikke sådan at isterninger ødelægger alkohol da der er mange drinks med isterninger i. Uanset hvor jeg har forsøgt at bestille det har tjeneren kigget undrende på mig, og spurgt om jeg mener det seriøst.

    Så hvorfor er det at isterninger kan bruges i næsten alt, bortset fra øl ?
    Øllen bliver tynd og flad.... men primært fordi det er fimset ;)

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #1253
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Hmmm...:



    Et det et forsøg på trådfletning der er gået galt, eller er webmasteren bare fuld igen? :-)

    Mvh
    ZFDK

  13. #1254
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Man ser det som regel når off-topic er blevet flyttet til den tråd de tilhører. Admin har bare ikke (gidet?) ændre emnet.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1255
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Hvorfor kan man ikke bare få lov til at undre sig over noget uden at folk skal til at komme med løsninger til noget, som man ikke ønsker at købe?

    Jeg ved skam godt, hvordan Google fungerer og jeg kan sagtens finde en anden printer, hvis det var det, jeg ville.
    Det undrer mig, at du regner med at kunne undres i fred og ro, når du deler din undren med andre (mænd) :-)

    Nu håber jeg ikke, at jeg fornærmer dig alt for meget, ved at sammenligne dig med visse irrationelle befolkningsgrupper, men min kære kone gør det samme, og det er mit indtryk, at det lidt er en kvindeting... Hun vil have lov til at brokke sig og undres, og min rolle skal så være at sige "ja, det er godt nok også mærkeligt og synd og irriterende og besværligt". Jeg har dog UALMINDELIG svært ikke at præsentere en løsning/forklaring, hvilket i 99 ud af 100 tilfælde blot medfører yderligere problemer.

    Så jeg undrer mig over, at folk ikke vil have et svar, når de undres :-)

    Så må man over i en af "jeg er ligeglad med hvad i andre synes"-trådene. (Ikke at det på nogen måde skal afholde mig og andre fra at starte en debat om problemet, naturligvis. Men alligevel.)

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  16. #1256
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,692

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Det undrer mig, at du regner med at kunne undres i fred og ro, når du deler din undren med andre (mænd) :-)

    ougar

    Dertil kan tilføjes, at da tråden i sin tid blev startet, var det netop med det formål at få svar på sin undren.
    .




    Plastic since '92

    .
    Registreret HO-ligan's Avatar

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #1257
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Registreret HO-ligan Se meddelelser
    Dertil kan tilføjes, at da tråden i sin tid blev startet, var det netop med det formål at få svar på sin undren.
    Men sidenhen er den rolle nu altså blevet overtaget af "Dumme spørgsmål, kloge svar"
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1258
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,692

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det ændrer jo ikke på, at det var formålet med Undre-tråden. Derudover er en undren langt fra det samme som et dumt spørgsmål.
    .




    Plastic since '92

    .
    Registreret HO-ligan's Avatar

  21. #1259
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Registreret HO-ligan Se meddelelser
    Det ændrer jo ikke på, at det var formålet med Undre-tråden. Derudover er en undren langt fra det samme som et dumt spørgsmål.
    Man kan argumentere for, at den svarløse undren har vundet hævd på denne tråd + at formuleringen 'dumme spørgsmål' nok ikke skal tages helt bogstavligt.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  22. #1260
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,692

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Vundet hævd - meget muligt. Men nu er der jo helt bogstaveligt ikke skrevet nogle steder, at man ikke længere bør svare på andres undren.

    Det undrer mig, at nogle kan undres over, at der kommer svar på undren.
    .




    Plastic since '92

    .
    Registreret HO-ligan's Avatar

  23. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •