Side 85 af 172 FørsteFørste ... 35758283848586878895135 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,261 til 1,275 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #1261
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Registreret HO-ligan Se meddelelser
    Vundet hævd - meget muligt. Men nu er der jo helt bogstaveligt ikke skrevet nogle steder, at man ikke længere bør svare på andres undren.

    Det undrer mig, at nogle kan undres over, at der kommer svar på undren.
    Man må ikke svare på andres undren! ;-) Så er det på plads *undrer sig i øvrigt også over ovenstående*
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  2. #1262
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Men sidenhen er den rolle nu altså blevet overtaget af "Dumme spørgsmål, kloge svar"
    Citat Oprindeligt indsendt af Registreret HO-ligan Se meddelelser
    Det ændrer jo ikke på, at det var formålet med Undre-tråden. Derudover er en undren langt fra det samme som et dumt spørgsmål.
    Hvis jeg direkte søgte et svar, så havde jeg også brugt den tråd og omformuleret min undren til et regulært spørgsmål, som der så kunne komme et klogt svar. Men det er ikke sådan, at man ikke måtte svare her.

    Men hvis man nu absolut ville svare på min undren, så kunne man jo have forholdt sig til min undren i stedet for at foreslå mig andre løsninger uden at kende mit behov? Og når man så samtidig bliver så insisterende og nedladende som i 2. svar, så bliver man bare ret irriteret og vil bare gerne undres i fred for sådanne individer, som jeg skal undlade at kommentere yderligere på. :)
    Sidst redigeret af DaneX : 24.02.15 kl. 13:57

  3. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  4. #1263
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    494

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Hvis jeg direkte søgte et svar, så havde jeg også brugt den tråd og omformuleret min undren til et regulært spørgsmål, som der så kunne komme et klogt svar. Men det er ikke sådan, at man ikke måtte svare her.

    Men hvis man nu absolut ville svare på min undren, så kunne man jo have forholdt sig til min undren i stedet for at foreslå mig andre løsninger uden at kende mit behov? Og når man så samtidig bliver så insisterende og nedladende som i 2. svar, så bliver man bare ret irriteret og vil bare gerne undres i fred for sådanne individer, som jeg skal undlade at kommentere yderligere på. :)

    Nu undrer jeg mig virkelig over, at jeg skulle være kommet med et nedladende svar? Jeg forstår det ikke.

    Mvh Bjørn

  5. #1264
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Nu skal jeg måske passe på med at komme et svar i henhold til tidligere indlæg, men den klassiske:

    "2 sekunders googling medførte..."

    Du kunne ligeså godt have gået hele vejen og brugt LMGTFY.com

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1265
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det under mig noget at landsholdsspillerne koketterer med at de ikke deltager i DBU's Dansk Fodbold Award som følge af lønkonflikten, når DBU for længe siden har meddelt at der af sparehensyn slet ikke er noget show i år.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #1266
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Det under mig noget at landsholdsspillerne koketterer med at de ikke deltager i DBU's Dansk Fodbold Award som følge af lønkonflikten, når DBU for længe siden har meddelt at der af sparehensyn slet ikke er noget show i år.
    Nå, forklaringen er som følger: Priserne bliver uddelt ved en ikke-TV-transmitteret ceremoni i Odense på fredag forud for DBU's repræsentantskabsmøde lørdag. På den måde er det selvfølgelig meget god lol at DBU-pamperne kan stå og uddele priser til folk, som ikke gider være der.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  10. #1267
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig såre, at Sonos' produkter koster det samme alle vegne. Altså; fx Play5, som koster 2.99 9 ,- , og tv-barren eller subwooferen, som koster 5.19 9 ,-så forskellige steder som Hifi-Klubben, Wupti, Fona, Elgiganten, Bilka og Komplett.dk. Det gælder sådan set alle Sonosprodukter.

    Er prisdiktater ikke forbudt?
    Jeg er lige vågnet, hører islandsk radio og spiser skyr
    isen's Avatar

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #1268
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Jo det er ret forbudt, vejl. Pris er til gengæld tilladt og mit gæt er at de ligesom Apple tilbyder deres forhandlere så lave avancer at man taber penge hvis man ikke holder sig til den vejledende udsalgspris.
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1269
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at reklamer for betting-selskaber, alle til hobe, er så sinkede. Er der virkelig kun teenage-drenge i deres kundesegment ?
    Prøver alt jeg kan at zappe væk fra alle reklamer men det er jo ikke altid det lykkes i tide. (og jo, det inkluderer også danske spil)

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #1270
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Jeg er netop blevet opkrævet ekstra på min telefonregning, fordi min telefonsvarer har været i brug i udlandet.
    Det undrer mig, at en telefon i flytilstand sender opkald videre til telefonsvarer, der så koster udlandsafgift.
    Hvordan ved telefonen, at den er i udlandet? Jeg har altid troet, at flytilstand svarede lidt til ikke at have et simkort i.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1271
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Jeg er netop blevet opkrævet ekstra på min telefonregning, fordi min telefonsvarer har været i brug i udlandet.
    Det undrer mig, at en telefon i flytilstand sender opkald videre til telefonsvarer, der så koster udlandsafgift.
    Hvordan ved telefonen, at den er i udlandet? Jeg har altid troet, at flytilstand svarede lidt til ikke at have et simkort i.
    Du har formegentlig haft den tændt på et eller andet tidspunkt. Det er det seneste netværk den har været registreret på der tæller mht. taksering af viderestillinger. Har du den slukket/i flight mode længe nok vil registreringen dog time ud og "nulstille" til DK. Kan dog ikke huske hvor længe det er, og det varierer sikkert også fra net til net.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1272
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af MikkelZ Se meddelelser
    Du har formegentlig haft den tændt på et eller andet tidspunkt. Det er det seneste netværk den har været registreret på der tæller mht. taksering af viderestillinger. Har du den slukket/i flight mode længe nok vil registreringen dog time ud og "nulstille" til DK. Kan dog ikke huske hvor længe det er, og det varierer sikkert også fra net til net.
    Vil det så sige, at hvis jeg så tænder den i Dubai og dernæst sætter den på flytilstand, så vil jeg skulle betale UAE-takst, selvom jeg tager til Danmark (uden at fjerne den fra flytilstand)?
    Jeg tror så småt, at denne undren rykker sig over i "Det pisser mig af"
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #1273
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,692

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Vil det så sige, at hvis jeg så tænder den i Dubai og dernæst sætter den på flytilstand, så vil jeg skulle betale UAE-takst, selvom jeg tager til Danmark (uden at fjerne den fra flytilstand)?

    Jeg undrer mig over, at dette spørgsmål ikke bliver lagt i "Dumme spørgsmål, kloge svar". ;-)
    .




    Plastic since '92

    .
    Registreret HO-ligan's Avatar

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #1274
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at der kun er én runde i påsken i år. Påskekampene plejer da at være nogle af de skæggeste. Men i år går det først i gang lørdag. Så i stedet bliver den røvsyge landskampsuge 13/14 - for Danmark kun med venskabskampe - trukket ud i absolutte evigheder.

  25. De følgende 10 brugere er enige:

  26. #1275
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  27. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •