Side 87 af 172 FørsteFørste ... 37778485868788899097137 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,291 til 1,305 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #1291
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det undrer mig, at fck.dk to år senere stadig ser sådan her ud på en mobiltelefon.

    Vedhæftet fil 5757

    Let læselig, bevares ... men mest hvis man er flue :-)
    Den er jo perfekt fordi den har vundet 1landen pris .oO

  2. #1292
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Agurker i gin & tonic. Det fatter jeg intet af. What is the verschlurpene point??



    Smag & behag og alt det ... men det er jo bare en vandet, kønsløs bismag i modsætning til det fine twist som f.eks. lime giver. Jeg begriber det ikke.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #1293
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Agurker i gin & tonic. Det fatter jeg intet af. What is the verschlurpene point??



    Smag & behag og alt det ... men det er jo bare en vandet, kønsløs bismag i modsætning til det fine twist som f.eks. lime giver. Jeg begriber det ikke.
    Den afbillede gin er brygget på agurkevand, hvorfor nogle synes det er sjovt at tilføje det som pynt - men helt enig, agurk er kønsløst i alle afskygninger og hører ikke til i en drink :)

  5. Den følgende bruger er enig i dette:
    /J!

  6. #1294
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Jeg synes Hendrick's med tonic og agurk er glimrende. Lige præcis fordi det kun er en mild, mild smagstone, der ikke forstyrrer drinken, som et egentligt twist gør. Hvis man ønsker den slags, smider man lidt peber i. Det er også fint nok, men netop som twist, ikke blot for at understøtte ginen.


  7. #1295
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,625

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    For mig er Hendrick's med tonic og agurk yderst glimrende, idet denne sammensætning giver drinken en rund smag og gør agurken crispy. Prøv næste gang at spise agurken efterfølgende. Knas siger det, når du spiser agurken...
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1296
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af thped5 Se meddelelser
    For mig er Hendrick's med tonic og agurk yderst glimrende, idet denne sammensætning giver drinken en rund smag og gør agurken crispy. Prøv næste gang at spise agurken efterfølgende. Knas siger det, når du spiser agurken...
    Jeg forstår endnu mindre nu, for åbenbart er det en ting, der har med Hendricks og kun Hendricks at gøre. Og Hendricks viser sig at være en gin, der i forvejen smager af ... agurk (hov, som i øvrigt anført ovenover).

    Hvis det kan kaldes en smag.

    Hendrick's suggests that the gin be served with tonic water over ice garnished with cucumber instead of the traditional citrus.
    Jeg snuser et marketingsstunt herfra.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1297
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,625

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    100% et marketingsstunt!

    Fra wiki:
    Hendrick's Gin is a brand of gin produced by William Grant & Sons in Girvan, Scotland, and launched in 1999.[1] In addition to the traditional juniper infusion, Hendrick's uses Bulgarian rose and cucumber to add flavour.
    Men det ændrer ikke ved, at kombinationen giver en rund og behagelig smag imo.
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  12. #1298
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg forstår endnu mindre nu, for åbenbart er det en ting, der har med Hendricks og kun Hendricks at gøre. Og Hendricks viser sig at være en gin, der i forvejen smager af ... agurk (hov, som i øvrigt anført ovenover).

    Hvis det kan kaldes en smag.



    Jeg snuser et marketingsstunt herfra.
    Hendrick's har desperat brug for frisk agurk, da noten af agurk i Hendrick's smager en anelse, øh, syntetisk (ikke at den er det) :-)

    Jeg foretrækker GT, uden Hendrick's og agurk. Og skal der absolut agurk i, så synes jeg Heston's opskrift med en normal gin er vejen frem.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #1299
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det her, vedr. awaykortdiskussionen, undrer mig:
    - Får man fodbold-abstinenser, kan man vælge at se det lokale divisionshold spille i de weekender, hvor ens eget Superliga-hold spiller ude. Vi er sikre på, at vores medlemmer i Danmarksserien, 1. og 2. division gerne tager åbent imod de mange nye tilskuere, som søger tilflugt på deres stadions på grund af awaykortet, skriver Danske Fodbold Fanklubber i en pressemeddelelse.
    jaeh ... vi kan da bare tage ud og se Frem eller Lyngby i stedet for, jo. For lokale fjender gæld's jo kun i superligaen.

    Er det der virkelig skrevet af folk, der mener at en anden klub, eller flere, kan være en seriøs erstatning? Er det folk, der ved noget om at være fan i det hele taget?

    (Og mere konkret undrer det mig, om Kbh også skal ind i en boykotproces efter allerede én gang at have boykottet awaykort for en del år siden efterhånden, og nu bruger kortet som vanesag. "Men Brøndby kan ikke lide det, så vi skal være solidariske med dem" bliver måske svær at sælge til ret mange).

  15. De følgende 10 brugere er enige:

  16. #1300
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Nu sidder Sarah Agerklint jo i DFF's bestyrelse, så det burde fjerne en del af den undren.

    Bestyrelsen er i øvrigt sammensat af personer fra AaB, Brøndby, AGF, BK Frem og FC Nordsjælland - samt suppleanter fra FCK og Randers.

  17. #1301
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det her, vedr. awaykortdiskussionen, undrer mig:

    jaeh ... vi kan da bare tage ud og se Frem eller Lyngby i stedet for, jo. For lokale fjender gæld's jo kun i superligaen.

    Er det der virkelig skrevet af folk, der mener at en anden klub, eller flere, kan være en seriøs erstatning? Er det folk, der ved noget om at være fan i det hele taget?

    (Og mere konkret undrer det mig, om Kbh også skal ind i en boykotproces efter allerede én gang at have boykottet awaykort for en del år siden efterhånden, og nu bruger kortet som vanesag. "Men Brøndby kan ikke lide det, så vi skal være solidariske med dem" bliver måske svær at sælge til ret mange).
    Man ser for sig hvordan tusindevis af fans invaderer Tingbjerg Idrætspark...

    Det er et meget fint eksempel på hvordan man IKKE skal argumentere for sin sag. Man skal lade være med at tage samtlige argumenter, man overhovedet kan komme på, med i argumentationen, for så vælger "modstandere" bare at ignorere de gode argumenter og fokusere på de elendige argumenter, hvor dette argument så absolut hører til :-) Det bliver naturligvis aldrig nogen sinde et problem, at folk tager på andre stadions og smadrer dem.

    Men det skal blive spændende at følge udviklingen :-)

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #1302
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at TV3's kommentator erklærer, da Cornelius ligger ned og har smerter, at i respekt for Cornelius vil de ikke vise billederne af hans skade.

    Hvorefter de viser benbruddet i slow efter få sekunder.

    Og viser det igen i pausen.

    Og viser det igen lige efter kampen ved Ståles interview.

    Og viser det igen kort tid senere ved Flintas interview.

    En underlig form for 'respekt', TV3.


  20. #1303
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    De viste den også et par gange i Superliga XL. Det er åbenbart godt tv. Men fedt for Viasat, at de får noget for deres penge.

  21. #1304
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at det skulle være særligt respektfuldt ikke at vise tv-billeder af en sportsskade, som uanset hvor ulækkert og ubehageligt det er, er en del af sporten. Han er jo for filan ikke død.

    - Ask

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #1305
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Craz_ Se meddelelser
    Det undrer mig at det skulle være særligt respektfuldt ikke at vise tv-billeder af en sportsskade, som uanset hvor ulækkert og ubehageligt det er, er en del af sporten. Han er jo for filan ikke død.

    - Ask
    Tjo, men så skal man nok lade vær' med at sige, at man ikke vil gøre det ud af respekt. Men det synes jeg er noget man har oplevet et par gange før, fx hvor der har været baneløbere og der så er blevet udtalt at det viste man ikke hvorefter der er blevet klippet over på baneløberen.

  24. De følgende 10 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •