Side 92 af 172 FørsteFørste ... 428289909192939495102142 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,366 til 1,380 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #1366
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    100

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    adidas har valgt udelukkende at lancere deres nye ACE og X serier i den farve. Jeg formoder at vores ven Toutouh er sponsoreret af adidas - Så han er nok mere eller mindre tvunget til at spille i de støvler han får smidt i hovedet (eller på fødderne) på trods af at det ikke passer med klubbens farver.

  2. #1367
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig mere, at han er dansk ulandsholdsspiller, men de har givet ham et Marrokansk flag på støvlerne (selvom det er der hans familie kommer fra).

  3. #1368
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af AndaKbh Se meddelelser
    adidas har valgt udelukkende at lancere deres nye ACE og X serier i den farve. Jeg formoder at vores ven Toutouh er sponsoreret af adidas - Så han er nok mere eller mindre tvunget til at spille i de støvler han får smidt i hovedet (eller på fødderne) på trods af at det ikke passer med klubbens farver.
    Det er jeg nok ikke uenig med dig i.

    Men hvis det er tilfældet, så undrer det mig også, at adididas, som sponsor ikke fanger, at gule fodboldstøvler slet ikke passer med F.C. Københavns identitet. Det virker uprofessionelt.

    Det er jo ikke fordi, der ikke findes hvide eller blå adidas fodboldstøvler:


    Eller bare sorte:
    Sidst redigeret af zebos : 15.06.15 kl. 21:01
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1369
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Hvorfor bliver smør stenhårdt når det har stået en eftermiddag på bordet til familie besøg og efterfølgende sættes i køleskabet....

    Vi har to pakker ens smør i køleskabet. Den ene stod fremme igår da vi havde gæster, den anden er nyåbnet... Hvorfor er pakken fra igår stenhård når den anden er blød som den skal være??!!

  6. #1370
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    100

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Det er jo ikke fordi, der ikke findes hvide eller blå adidas fodboldstøvler


    adidas har ændret hele deres line-up, så der kun er 3 modeller/serier. De to almindelige Ace og X er indtil videre kun i gul.
    adidas skal sælge støvler. Det gør de bedst ved at lade idolerne spille i nye støvler hele tiden.

  7. #1371
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af AndaKbh Se meddelelser


    adidas har ændret hele deres line-up, så der kun er 3 modeller/serier. De to almindelige Ace og X er indtil videre kun i gul.
    adidas skal sælge støvler. Det gør de bedst ved at lade idolerne spille i nye støvler hele tiden.
    Det har du ret i, men så rammer man muligvis forbi målgruppen i dette tilfælde, for man får fx nok ikke mange FCK fans til at købe et par gule fodboldstøvler, der giver associationer til Brøndbys hovedfarve.
    Sidst redigeret af zebos : 15.06.15 kl. 22:47
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  8. #1372
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Det undrer mig mere, at han er dansk ulandsholdsspiller, men de har givet ham et Marrokansk flag på støvlerne (selvom det er der hans familie kommer fra).
    Vel fordi han har bedt om det? Det er vel naturligt at man føler en tilknytning til ens oprindelsessted (eller families oprindelsessted).

  9. #1373
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser

    Men det undrer mig endnu mere at F.C. København (eller PSE om man vil) ikke fanger den i marketingafdelingen, når man fx også tidligere har lavet et tiltag, som at male Parken
    Det undrer mig at læse det her på et F.C. København-forum.
    Nej, ikke "PSE om man vil". Der er vist nogen, der er faldet i gryden med Brøndby-lingo.
    Ganske rigtigt er F.C. København ejet af selskabet PS&E, men det betyder altså på ingen måde, at de to selskaber er et og samme .
    Det er naturligvis F.C. Københavns marketingsafdeling, der har fejlet.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #1374
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Det har du ret i, men så rammer man muligvis forbi målgruppen i dette tilfælde, for man får fx nok ikke mange FCK fans til at købe et par gule fodboldstøvler, der giver associationer til Brøndbys hovedfarve.
    Lad mig starte med at takke for formuleringen da det altid har undret mig at flere herinde har ophøjet en farvesammensætning til brøndbyfarver hvilket i min bog er at give dem unødig meget respekt. Det kan godt være at brøndby da de over 80 år efter KB's fødsel troede de opfandt fodboldspillet valgte at spille i kombinationen gul og blå og derfor iførte sig SVENSKERFARVER men jeg er ret overbevist om at de som de kopister de er, i virkeligheden bare gik og drømte om at være som et andet SBU hold og at de derfor iførte sig de klassiske HERFØLGEFARVER. Personligt giver det mig betydeligt flere brøndbyassociationer at trække en sort affaldssæk over hovedet eller alt tøj fra Bilka i Ishøj for den sags skyld, end at se en fodboldspiller med en neongrøn støvle:-)
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #1375
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af bad boy Se meddelelser
    Personligt giver det mig betydeligt flere brøndbyassociationer at trække en sort affaldssæk over hovedet eller alt tøj fra Bilka i Ishøj for den sags skyld, end at se en fodboldspiller med en neongrøn støvle:-)
    Neongrøn? Ah, vel.

    Nu undrer det mig derfor at du skriver neongrøn, når adidas selv kalder x15.1-fodboldstøvlerne for Solar Yellow og Frozen Yellow (B32782). :-)
    http://www.adidas.dk/x15.1-fg%2Fag-s...le/B32782.html
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  14. #1376
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Neongrøn? Ah, vel.

    Nu undrer det mig derfor at du skriver neongrøn, når adidas selv kalder x15.1-fodboldstøvlerne for Solar Yellow og Frozen Yellow (B32782). :-)
    http://www.adidas.dk/x15.1-fg%2Fag-s...le/B32782.html
    Det er fordi Frozen yellow er det nye neongrøn, det ved alle!
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1377
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    at der ikke er flere folk der brevstemmer.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  17. #1378
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    at der ikke er flere folk der brevstemmer.
    Well, kan da opklare den undren for mit eget vedkommende; det er jo det tråden er til for ;-)

    Det er fordi det er væsentlig mere besværligt end bare at stemme almindeligt. Det foregår på samme blok hvor jeg bor, der er ikke kø om morgenen, og sedlen er fyldt ud med kandidaternes navne. Så når nogen nævner at de har været på biblioteket for at brevstemme, er det bare at ønske tillykke med at de har så god tid, men beklage at de ikke kan nå at ombestemme sig uden at skulle gennem processen igen ... ;-)

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #1379
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Well, kan da opklare den undren for mit eget vedkommende; det er jo det tråden er til for ;-)

    Det er fordi det er væsentlig mere besværligt end bare at stemme almindeligt. Det foregår på samme blok hvor jeg bor, der er ikke kø om morgenen, og sedlen er fyldt ud med kandidaternes navne. Så når nogen nævner at de har været på biblioteket for at brevstemme, er det bare at ønske tillykke med at de har så god tid, men beklage at de ikke kan nå at ombestemme sig uden at skulle gennem processen igen ... ;-)
    Personligt er jeg nok mere gammeldags end pragmatisk på dette område - jeg kan godt lide at komme i valglokalet, fordi det er sådan et valg foregår. Jeg foretrækker også min avis i papirsform, velvidende der findes udgaver som er nemmere nu om dage :)


  20. #1380
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,692

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at jeg på min telefon kan downloade eksempelvis MobilePay med telefonens internet, jeg kan benytte MobilePay med telefonens internet, men opdateringen kræver wifi-forbindelse. Det vil sige, at jeg skal hoppe i et storcenter eller lignende, når en app skal opdateres. Hvorfor skal en opdatering være så besværlig?

    At jeg så kan afinstallere app'en og derefter hente den nye, opdaterede version - med telefonens internet - gør det hele endnu mere åndssvagt.
    .




    Plastic since '92

    .
    Registreret HO-ligan's Avatar

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •