Side 96 af 172 FørsteFørste ... 468693949596979899106146 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,426 til 1,440 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #1426
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Disse udtalelser om "BIF stadion som et fort" og "fremskudt brystkasse" undrer mig oven på en fuldstændig pulverisering af hans hold med 5-0 i sidste kamp.
    Brøndby Stadion er da et fort:



    Lidt i stil med Parken desværre :-/
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1427
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Der undrer mig (endnu engang) at man ikke kan få taget sig sammen til at få opdateret de sidste 3 spillerbilleder på fck.dk, denne gang er der gået meget lang tid:
    http://www.fck.dk/holdet/

    Det virker bare så hamrende uprofessionelt.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #1428
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undre mig at man ikke har regler imod at udleje så mange spillere som Chelsea har gjort i denne omgang. Udlejninger som koncept er helt fint med mig, men at storklubber kan få lov til at støvsuge markeder på den måde, er ødelæggende for de mindre ligaer (eller mindre ressourcefulde klubber).
    Som linket angiver er Chelsea helt oppe 33 udlejede spillere...

    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...r-30-spillere/


  6. #1429
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig en del, at når man checker Madagascar på Google Maps, så dukker hovedstaden Antananarivo ikke op, før man zoomer helt ind på den med vished om, hvor den er.

    Og ja. Jeg ved, det er ret specifikt ;-) Men Googles rækkefølge for hvornår byerne dukker op på deres kort undrer mig en del.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1430
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    173

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det undrer mig en del, at når man checker Madagascar på Google Maps, så dukker hovedstaden Antananarivo ikke op, før man zoomer helt ind på den med vished om, hvor den er.

    Og ja. Jeg ved, det er ret specifikt ;-) Men Googles rækkefølge for hvornår byerne dukker op på deres kort undrer mig en del.
    I relation til ovenstående så går min "OCD" helt amok når jeg er ude og flyve og der på kortet er aftegnet en række byer. Her er der heller ikke overhovedet nogen som helst mening/rækkefølge ift. hvilke byer der bliver vist.

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #1431
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    100

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Det undrer mig (en lille smule) at nogle spillere i F.C. København vælger at spille i gule fodboldstøvler. (Uden at hænge nogen ud, men senest udmøntet her).
    Så er der godt nyt ;-)


  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #1432
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Der undrer mig (endnu engang) at man ikke kan få taget sig sammen til at få opdateret de sidste 3 spillerbilleder på fck.dk, denne gang er der gået meget lang tid:
    http://www.fck.dk/holdet/

    Det virker bare så hamrende uprofessionelt.
    Og her halvanden uge senere efter en dejlig lang landskampspause og ro i butikken er Kaminski, Santander og Kvist stadig grå silhuetter på fck.dk. Nu kan man diskutere, hvorvidt det egentlig ikke passer meget godt til Kvist som fodboldspiller, men hold kæft, hvor er det dog tyndt og amatøragtigt!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1433
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    352

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at vores nye målmand, Thomas Kaminski, har fået nr. 28, selvom vi i årevis har brugt nr. 1, 21, 31, 41 til vores målmænd...
    .
    Kom til Brøndby med de rige
    "Vi vil ikke have flere bistandsklienter.
    Kom med millionærerne."

    Kjeld Rasmussen, borgmester i Brøndby.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #1434
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at kampen mod BØF d. 8. november nu har fået fastlagt tidspunkt for kick off kl. 18. Var argumentet for at næste søndags kamp samme sted skal spilles kl. 13 ikke at politiet skulle kunne operere i dagslys? Mig bekendt er der større sandsynlighed for at det er mørkt kl. 20 først i november end samme tidspunkt sidst i september. Har man indgået en aftale med vejrguderne om at holde tændt for solen til midt på aftenen, eller er der andet jeg har overset?

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #1435
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Det undrer mig, at kampen mod BØF d. 8. november nu har fået fastlagt tidspunkt for kick off kl. 18. Var argumentet for at næste søndags kamp samme sted skal spilles kl. 13 ikke at politiet skulle kunne operere i dagslys? Mig bekendt er der større sandsynlighed for at det er mørkt kl. 20 først i november end samme tidspunkt sidst i september. Har man indgået en aftale med vejrguderne om at holde tændt for solen til midt på aftenen, eller er der andet jeg har overset?
    Mon ikke bare det er ønsket fra tv-rettighedshavernes side og at den blive rykket når vi nærmer os..?

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #1436
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Mon ikke bare det er ønsket fra tv-rettighedshavernes side og at den blive rykket når vi nærmer os..?
    Det undrer mig, at man så ikke tager konsekvensen af, at man ved, at Vestegnens Politi er nogle inkompetente spader, og så lægger kampen på et tidspunkt, der passer dem bedre.
    Så kunne man jo undgå at genere alle tilskurere ved at rykke kampen.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #1437
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Det undrer mig, at kampen mod BØF d. 8. november nu har fået fastlagt tidspunkt for kick off kl. 18. Var argumentet for at næste søndags kamp samme sted skal spilles kl. 13 ikke at politiet skulle kunne operere i dagslys? Mig bekendt er der større sandsynlighed for at det er mørkt kl. 20 først i november end samme tidspunkt sidst i september. Har man indgået en aftale med vejrguderne om at holde tændt for solen til midt på aftenen, eller er der andet jeg har overset?
    http://www.bt.dk/superligaen/politie...ive-sent-derby
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  23. #1438
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Øh, hvilke fans vil gerne have, at kampen spilles klokken 18? Jeg troede, de fleste hellere ville have en eftermiddagskamp, så det er da et ret dårligt incitament, politiet stiller op der.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #1439
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    423

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Denne kunne også ryge i det pisser mig af tråden, men undrer mig nok mere end jer er afpisset.

    Når HOFOR nu sender breve om aflæsning af fjernvarme og vand ud med en deadline den 30. September, hvorfor vælger man så at have vedligeholdelse af afregningssytemet den sidste weekend før deadline? Kunne man ikke planlægge dette en af årets andre 51 weekender?

    Tastselv Service er lukket i perioden 25. september 2015 Kl18.00 til d. 27. september kl. 20:00.

    Vi er i øjeblikket igang med at vedligeholde vores afregningsstystem.
    Derfor er det ikke muligt at logge på Tastselv Service.


  26. De følgende 6 brugere er enige:

  27. #1440
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    I relation til afpisningen over kvindelige cyklister:

    Det undrer mig, at kvindelige cyklister konsekvent har cyklen i et mellemhøjt/højt gear - også når de skal i gang. Holder man bag dem ved rødt lys, kan man være sikker på, at de er 100 år om at komme op i fart, da de ikke starter i 1. gear og herefter løbende skifter opad.

    Hvorfor er det sådan? Har damecykler generelt det problem, at gearene "sætter sig fast", eller forstår disse kvindelige cyklister simpelthen ikke konceptet gear?

  28. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •