Side 79 af 172 FørsteFørste ... 29697677787980818289129 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,171 til 1,185 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #1171
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det kan godt undre mig, at en del billister vælger at afsætte tid og energi til at få parkeret bilen baglæns ind i parkeringsbåsen. Al erfaring viser, at resultatet bliver dårligt samt at det alt i alt tager længere tid på den måde. Men bevares, du kommer da 4,8 sekunder hurtigere hjem til lillemor og opvasken, når du har fri. Mig undrer det bare.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1172
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    890

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Eller når folk har lavet en perfekt parallelparkering, og så retter hjulene ud og kører frem, selvom de ikke er kommet for tæt på bilen bagved
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  4. #1173
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Maarum Se meddelelser
    Det kan godt undre mig, at en del billister vælger at afsætte tid og energi til at få parkeret bilen baglæns ind i parkeringsbåsen. Al erfaring viser, at resultatet bliver dårligt samt at det alt i alt tager længere tid på den måde. Men bevares, du kommer da 4,8 sekunder hurtigere hjem til lillemor og opvasken, når du har fri. Mig undrer det bare.
    Jeg bor i et område som hvor der er virkelig meget trafik, og det er ikke hver gang er jeg bakker ind på pladsen foran min blok, men hver gang jeg ikke gør det, så irriterer det mig når jeg så skal ud igen pga. manglende udsyn til biler + mange cykelister, især i min firmavarevogn kan det være et problem. Så det er ikke noget man kun gør for at komme hurtigt ud.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  5. #1174
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Jeg bor i et område som hvor der er virkelig meget trafik, og det er ikke hver gang er jeg bakker ind på pladsen foran min blok, men hver gang jeg ikke gør det, så irriterer det mig når jeg så skal ud igen pga. manglende udsyn til biler + mange cykelister, især i min firmavarevogn kan det være et problem. Så det er ikke noget man kun gør for at komme hurtigt ud.

    Enig, jeg gør det også gerne på trafikerede steder, Jeg synes egentlig ikke at parkeringen (for mit vedkommende) bliver væsentligt dårligere eller tager længere tid, men det sparer for et halvt hjertestop når der kommer en af de der 50+ direktørtyper på racercykel.

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #1175
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Når man kører en 6 meter lang satan, så ER det altså bare nemmere at parkere med røven ind først. Og som Ace siger, så gør det det langt nemmere at komme ud igen. Så derfor parkerer jeg altid med røven ind først.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #1176
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Hos Siemens Wind Power i Brande tæt på Herning skal medarbejderne bakke i bås når de parkerer. Efter sigende skulle det være fordi en højtstående ansat engang var ved at blive ramt på parkeringspladsen. Personligt synes jeg det er lidt noget pjat at lave regler for den slags.

  10. #1177
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Fiscker Se meddelelser
    Det er måske mig der er underlig, men jeg undrer mig godt nok over at man finder indlæg herinde hvor folk ikke har stavet vores spilleres navne rigtigt.

    Delany, Lars Jackobsen osv.. Det er vores egne spillere ffs. Så kan man stave Makienok eller Szymanowski så forkert som man overhovedet kan og vil, men vores egne spillere burde sgu sidde der.

    Det irriterer sgu mine øjne hver eneste gang jeg falder over det.
    NICOLAI FFS!!
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  11. #1178
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Det undrer mig i hele denne cykel/lastcykel debat, at man slet ikke har knyttet næve af de frygtelige trehjulede kaffe-scootere. I hvert fald dem som hører under kategorien 30 km/t scootere og derfor skal op på cykelstien. De er møglangsomme i optrækket. Både da det er en alt for lille motor i forhold til, hvad der bliver læsset om bagi. Og læg dertil at den skal i gennem en masse langsomme gear. Men de er hurtige når de først kommer op i fart. Derfor prøver de også så vidt muligt at undgå at bremse, hvilket fører til nogle hassarderede overhalinger. Også gerne ud på vejene og foran bilerne hvis det kræves for at komme forbi og undgå at komme ned i fart. :P
    Generelt undrer og irriterer det mig, hvor meget motoriseret trafik der er på cykelstierne. For al Politikens kampagne mod de formodede cykelstityranner – dem, der egentlig gerne vil forbi søndagskørende veninder, der fylder det hele – så er vi tyranner både en del langsommere og en del lettere end de scooterbilister med eller uden pizzaer på bagsmækken, der lader til at blive stadig flere af.

    Det undrer mig, fordi jeg synes jeg kan huske, da jeg selv i tidernes morgen tog den berømte cykelprøve og fik alle foredragene, at den klare regel var at knallerter godt kunne køre på cykelsti, men at grænsen gik når der sad en nummerplade bagpå den tohjulede. Så var det ned på vejen.

  12. #1179
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det undrer mig, fordi jeg synes jeg kan huske, da jeg selv i tidernes morgen tog den berømte cykelprøve og fik alle foredragene, at den klare regel var at knallerter godt kunne køre på cykelsti, men at grænsen gik når der sad en nummerplade bagpå den tohjulede. Så var det ned på vejen.
    I dag skal alle knallerter have nummerplader på også "de små" der færdes på cykelstierne.

  13. #1180
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    I dag skal alle knallerter have nummerplader på også "de små" der færdes på cykelstierne.
    Jeps. De gule nummerplader er de gamle knallerter der må køre 30 km/t og de hvide er dem der må køre 45 km/t. De gule skal køre på cykelstier hvor muligt.

  14. #1181
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Dan Abnormal Se meddelelser
    Jeps. De gule nummerplader er de gamle knallerter der må køre 30 km/t og de hvide er dem der må køre 45 km/t. De gule skal køre på cykelstier hvor muligt.
    Hmmm. Det må man vel acceptere. Uden at behøve være begejstret for det :-/

  15. #1182
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    kun fordi jeg i dag er ret rolig nøjes jeg med at undre mig og bliver ikke helt afpisset:
    Hvorfor følger der kun så ekstremt kort en ledning med til en relativ dyr maskine som en ipad er? Man skal jo nærmest sidde oven på en stikkontakt, når knægten har tappet batteriet!!

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #1183
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    USB forlænger?

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1184
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    huh?

  20. #1185
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    413

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    huh?
    Som denne feks. http://www.mytrendyphone.dk/shop/v7-...FeLTcgodM3EAHA

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •