Side 80 af 172 FørsteFørste ... 30707778798081828390130 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,186 til 1,200 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #1186
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,455

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Uret på Bisbebjerg St. - altså det på gadeplan oppe på Tagensvej - undrer mig såre. Det har stået på 0:00 i lang tid nu. Som i 'laaaang' tid. Årevis faktisk. Spørgsmålet der trænger sig på, og som man naturligvis burde sende videre til DSB/Banedanmark, er selvfølgelig: "Hvor svært kan det være?" Eller for at plagiere en semianstrengende reklame: "Få det nu fixet!"

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1187
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    508

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af duckman Se meddelelser
    Uret på Bisbebjerg St. - altså det på gadeplan oppe på Tagensvej - undrer mig såre. Det har stået på 0:00 i lang tid nu. Som i 'laaaang' tid. Årevis faktisk.
    Du kan trøste dig med, det går rigtigt to gange i døgnet. (End of morfarvittighed)
    No law of Nature. Just Nature!

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #1188
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Jeg ved ikke om det er sådan på Bispebjerg Station, men jeg ved at på mange (de fleste?) af stationerne på s-tog-nettet var der tale om elektriske ure der kørte på et separat og særligt netværk så de altid var synkroniserede (i ordets egentlige forstand) med et centralt, præcist og officielt DSB-urværk.

    Disse ure har ikke et normalt urværk i sig og virker derfor ikke uden forbindelse til centralen, og da man for nogle år siden besluttede at netværket var umoderne og for dyrt at vedligeholde slukkede man for det og pillede urene ned. Måske med undtagelse af uret på Tagensvej?

  6. #1189
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    jo vist, min undren går mere på, hvorfor der ikke er brugt 5 øre mere på et måske 1m eller 2m længere kabel. I min verden ville langt flere synes det er rart at have end antallet af kunder det ville irritere.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #1190
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Måske forstår jeg ordet 'håb' forkert, men det undrer mig hvordan man kan håbe at vi får ét point eller håbe på 0-0 ifm. FCKs kampe.

    Jeg håber da vi vinder. Når vi er oppe mod stærke modstandere, fx i Europa, kan jeg til tider stille mig ganske tilfreds med ét point eller en god præstation, men jeg håber da stadig at vi vinder.

  9. #1191
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    jo vist, min undren går mere på, hvorfor der ikke er brugt 5 øre mere på et måske 1m eller 2m længere kabel. I min verden ville langt flere synes det er rart at have end antallet af kunder det ville irritere.
    Er enig i din betragtning, men svaret er vel, at hvis det var længere var der ikke nogen der ville købe forlængerledningen. Og den afpisning en kort ledning har kontra folk der stadig køber iphones uanset forlængerledningslængde er nok i forlængerledningsproducentens favør.
    (F... Nogle lange forlængerledningsord...:-)

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1192
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,455

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af vinter Se meddelelser
    Du kan trøste dig med, det går rigtigt to gange i døgnet. (End of morfarvittighed)
    0:00 er klokken vel ret beset kun én gang i døgnet. [/fluekneppermode]

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #1193
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    At der er så mange der ikke kan finde ud af at stave til 'masser' men konsekvent skriver 'massere'
    De lader ikke ikke til at være ordblinde, så hvor kommer det fra ?

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #1194
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af duckman Se meddelelser
    0:00 er klokken vel ret beset kun én gang i døgnet. [/fluekneppermode]

    duckman
    Det kommer vel an på om det er et analogt ur, da er klokken 12 to gange i døgnet. Hvis der er tale om et digitalt ur, går dette næppe rigtigt på noget tidspunkt. (Jeg beklager at afspore tråden, men jeg kunne ikke lade være)

  16. #1195
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    508

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Jeg lavede lidt google-billedesøgning. Der er desværre ikke noget at rafle om, for det er et digitalt ur på Bispebjerg Station. Samme type stationsskilt har på andre stationer dog et analogt ur.
    No law of Nature. Just Nature!

  17. #1196
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Twitter

    Hvor kommer interessen for tilfældige folks meninger om dette & whatever som de ikke kender noget til ?

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #1197
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Powderfinger Se meddelelser
    Twitter

    Hvor kommer interessen for tilfældige folks meninger om dette & whatever som de ikke kender noget til ?
    Twitter er uden sammenligning det bedste sted at finde fodboldrygter. Primært det jeg bruger Twitter til.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #1198
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    485

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Powderfinger Se meddelelser
    Twitter

    Hvor kommer interessen for tilfældige folks meninger om dette & whatever som de ikke kender noget til ?
    Nu vælger man jo selv, hvem man vil følge, så det er jo ikke tilfældige folk, men meninger fra folk man rent faktisk synes er mere eller mindre er interessante, som man får. I hvert fald for mit vedkommende. Så det er en udemærket platform at få viden, holdninger og underholdning fra.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #1199
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Skulle have en forsendelse bestående af 2 små pakker, fra samme afsender, af DHL i dag (en usb ting og en kindle). At den første så kom i morges kl 9, og at de åbenbart har smidt den anden på eftermiddagsleveringen under mig gevaldigt.

  24. #1200
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, og har i årevis undret mig, at man sådan en dag som i dag hører det der lyder som meget fjerne kanonskud over København.

    Ikke hele tiden, men tit i lange perioder ad gangen når der ikke er anden larm i luften som regn og den slags. Det lyder her fra Frederiksberg som om de kommer nogenlunde sydfra, altså Vesterbro ca. Er der nogen der aner hvad pokker den der fjerne buldren er? Jeg synes jeg lægger mærke til det i hver eneste weekend.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •