Side 51 af 55 FørsteFørste ... 4148495051525354 ... SidsteSidste
Viser resultater 751 til 765 af 816

Emner: Dumme spørgsmål - kloge svar

  1. #751
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    31

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Prøv at tjekke "Transferwise". Her overfører man til deres konto i en bank i Danmark hvorefter de udbetaler fra en konto i en bank i USA til den relevante konto. Det er ikke specielt dyrt i gebyr, og samtidig veksles der til middelkursen. Det går også hurtigt. Jeg bruger det løbende i Brasilien og det fungerer super fint.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #752
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Citat Oprindeligt indsendt af Azana Se meddelelser
    Prøv at tjekke "Transferwise". Her overfører man til deres konto i en bank i Danmark hvorefter de udbetaler fra en konto i en bank i USA til den relevante konto. Det er ikke specielt dyrt i gebyr, og samtidig veksles der til middelkursen. Det går også hurtigt. Jeg bruger det løbende i Brasilien og det fungerer super fint.
    Tak, det virker til at være en god løsning.

  4. #753
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Det er muligt, at det er et dumt spørgsmål, men så passer det jo perfekt ind i tråden:

    Hvem er Copenhagen Sundays?

    Jeg har jo i årevis på diverse SoMe kunnet se, at de konstant er på FC. De er tilstede til træning og alle kampe. De har fuld adgang. De kalder sig endda journalister, men er vist (?) ikke en del af FC. De ligner helt almindelige fans, og de er konstant i en beef med flere medfans. De sælger deres egen merc.

    Med andre ord, hvem er de?
    Jeg fik aldrig rigtig svar på mit spørgsmål, men jeg har konkluderet, at de er helt almindelige bøvede fans og gullashbaroner, der har tid og råd til at være et fuldtidsfans:

    https://twitter.com/CphSundays/statu...85118149701632

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #754
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg fik aldrig rigtig svar på mit spørgsmål, men jeg har konkluderet, at de er helt almindelige bøvede fans og gullashbaroner, der har tid og råd til at være et fuldtidsfans:

    https://twitter.com/CphSundays/statu...85118149701632
    Du omtaler dem i pænere vendinger end jeg ville gøre.
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...er-sig/7598533

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #755
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Kan man få frosne multebær et sted i København?
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  9. #756
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Er det muligt at blive udfordret af en form for bot/AI i Wordfued Free?

    Jeg er nu i gang med det tredje spil i træk mod en ukendt modstander, der i alle tre tilfælde har udfordret mig, hvor taktikken er påfaldende ens; 1) der bliver konsekvent svaret hurtigt, dvs. inden for et maks. fem minutter, som regel mindre, uanset tidspunkt på døgnet, og 2) det foregår med ganske korte ord, to-tre bogstaver, til ganske få point, vel omkring 10 i snit. Derudover har deres handles fulgt lidt den samme skabelon, med et kort navn efterfulgt af et tal.

    I første omgang tænkte jeg ikke så meget over det - "nå, det er vel bare hendes stil" - men allerede anden gang undrede man sig, og her i tredje runde, så er det umuligt ikke at se et mønster.

    Er det nogle 'spillere', som Wordfeud selv skaber, simpelthen for at holde liv i maskineriet, så de kan sælge nogle annoncer? Det ville jo egentlig ikke overraske...

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  10. #757
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Nogen der kan huske hvilken dag “Liga på P3” kørte “er det et regøringsmiddel eller fodbold klub” quiz. Alternativt nogen der har et link til hvor man kunne finde denne quiz online?

  11. #758
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Nogen der kan huske hvilken dag “Liga på P3” kørte “er det et regøringsmiddel eller fodbold klub” quiz. Alternativt nogen der har et link til hvor man kunne finde denne quiz online?
    Jeg kan ikke huske det, men mon ikke de er hjælpsomme, hvis du skriver til dem?

  12. #759
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Kan man overføre penge til en privat person i USA på en nem og billig måde, eller er den bedste løsning at få fat i SWIFT + IBAN-nummer mv. fra vedkommende og så lave overførslen via banken?
    Jeg bor i USA og benytter Transferwise til at overføre penge fra vores DK til USA konto. Typisk biligere end banken ved mindre beløb.

  13. #760
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Citat Oprindeligt indsendt af Django Se meddelelser
    Jeg bor i USA og benytter Transferwise til at overføre penge fra vores DK til USA konto. Typisk biligere end banken ved mindre beløb.
    Tak, den foreslog Azana også, og det prøvede jeg. Det virkede super fint.

  14. #761
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Nu har jeg fået en mobil som kan det der 5G. Er der grund til at fokusere på at få abonnement som giver adgang til 5G? Eller er det netværk ikke rigtig rullet ud endnu? Når jeg forsøger at læse mig frem via google, får jeg eksempelvis indtryk af at CBB kun har 1 mast med 5G.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  15. #762
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Nu har jeg fået en mobil som kan det der 5G. Er der grund til at fokusere på at få abonnement som giver adgang til 5G? Eller er det netværk ikke rigtig rullet ud endnu? Når jeg forsøger at læse mig frem via google, får jeg eksempelvis indtryk af at CBB kun har 1 mast med 5G.
    Det er, efter min mening, ikke noget der er værd at betale ekstra for. Især ikke hos andre end TDC, der ikke har ret meget 5G dækning endnu.
    Sidst redigeret af MZ : 26.12.20 kl. 02:42

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #763
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    Det er, efter min mening, ikke noget der er værd at betale ekstra for. Især ikke hos andre end TDC, der ikke ret meget 5G dækning endnu.
    Det kan ikke passe når vi har så mange der bliver smittet med covid-19...

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #764
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det kan ikke passe når vi har så mange der bliver smittet med covid-19...
    :-D

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #765
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Er der mon nogen som ved hvad status er i forhold til at få godkendt vaccine til børn også?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Rejsetråden (tips, links og oplevelser).
    By Caligula76 in forum Diverse
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 01.12.19, 21:56
  2. Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 22.08.07, 10:25
  3. Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.11.06, 23:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •