Side 50 af 55 FørsteFørste ... 4047484950515253 ... SidsteSidste
Viser resultater 736 til 750 af 816

Emner: Dumme spørgsmål - kloge svar

  1. #736
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Er der nogen der har erfaringer med vandtætte poser til opbevaring af fx bilnøgle og mobil? Hvilke skal man vælge og hvilke skal man holde sig fra? Det kan jo blive et lidt dyrt forsøg, hvis man prøver en, der ikke virker. :)

  2. #737
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Hvad er formålet?

    Vi har brugt https://kajakhuset.dk/vandtaette-pak...-pakpose-p1769 til at opbevare kamera mv. når vi har roet i kajak.
    Øvre C'er

  3. #738
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Hvad er formålet?

    Vi har brugt https://kajakhuset.dk/vandtaette-pak...-pakpose-p1769 til at opbevare kamera mv. når vi har roet i kajak.
    Formålet er at opbevare bilnøgle og evt mobil ved kajakture. Så den du henviser til kunne godt bruges, men den måtte også gerne være mindre.

  4. #739
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    407

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    tjek alle friluftsbutikkernes hjemmesider de findes i alle størrelser https://www.eventyrsport.dk/bagage/r...aring-850.html

    /hp
    #1) Havnefronten tilbage til københavnerne!
    #2) Kun ægte græs i Parken - tak!
    #3) Jeg savner Lars Højer til vores frispark

  5. #740
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Citat Oprindeligt indsendt af hpless Se meddelelser
    tjek alle friluftsbutikkernes hjemmesider de findes i alle størrelser https://www.eventyrsport.dk/bagage/r...aring-850.html

    /hp
    Tak, det har jeg set. Jeg tænker mere på, om man fx også kan regne med, at denne holder helt tæt, hvis den kommer under vand: https://www.eventyrsport.dk/dristore...247781&s=18502

    Det forestiller jeg mig, når nu den sælges af en friluftsbutik, men hvad så med denne fx : https://www.thansen.dk/fritid/rejse-...E&gclsrc=aw.ds

  6. #741
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    407

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    de virker sikkert og da de er så billige så købe dem og fylde dem med køkkenrulle og smid dem i en opvaskebalje med vand og se om de holder tæt efter 5 timer
    #1) Havnefronten tilbage til københavnerne!
    #2) Kun ægte græs i Parken - tak!
    #3) Jeg savner Lars Højer til vores frispark

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #742
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Hvorfor skal jeg konstant logge in på Sidelinien.dk for at læse nyt? Jeg bliver simpelthen konstant smidt af. Jeg har oplevet det før for et par år siden, og det løste vist sig selv da. Jeg tilgår fra en MacBook Pro i Safari. Begge opdateret til seneste udgaver. Jeg har genstartet og slettet cookies.

  9. #743
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    196

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Jeg overvejer at investere i en kaffemaskine af de lidt bedre - men aner simpelthen intet om det, har forsøgt at finde testresultater eller guides, hvilket ikke har gjort mig klogere.
    Vi er i et mellemniveau i 3.000 - 6.000 kr. klassen men nogen med erfaringer der kan anbefale hvad man skal vende?

  10. #744
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Hvad skal I primært bruge den til? Espresso, latte eller lidt af det hele?
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  11. #745
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    196

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Det er mere latte end Espresso der er et hit, men lidt af det hele ville ikke være dårligt.

  12. #746
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Citat Oprindeligt indsendt af Kixsomanov Se meddelelser
    Det er mere latte end Espresso der er et hit, men lidt af det hele ville ikke være dårligt.
    Bevæger man sig ud i espresso-landet (og de mælkede varianter heraf) skal du tænke i både selve maskinen og i kværnen. Er budgettet til begge dele, eller maskinen alene?
    Et ordsprog (dog primært rettet mod dem der drikker den rene espresso) lyder, at man bør bruge omkring 70-80% af budgettet på kværnen og resten på maskinen.
    Så det skal du have med i tankerne når du tænker det fremtidige kaffe-setup :)

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #747
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    .oO( Hvor jeg dog elsker, at på trods af kollaps på alle fronter, North og FC, stadigvæk er tråde som denne der behandler vigtige spørgsmål <3 )

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #748
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Citat Oprindeligt indsendt af Kixsomanov Se meddelelser
    Jeg overvejer at investere i en kaffemaskine af de lidt bedre - men aner simpelthen intet om det, har forsøgt at finde testresultater eller guides, hvilket ikke har gjort mig klogere.
    Vi er i et mellemniveau i 3.000 - 6.000 kr. klassen men nogen med erfaringer der kan anbefale hvad man skal vende?
    Vil støtte op om Belli’s pointe. Man kan simpelthen ikke skabe god espresso (samt dermed også typer med mælk) uden at have en kværn der følger med. Det er en meget vigtig pointe. Pris og kvalitet hænger sammen, og du kan nok ikke nøjes med en kværn til under 3000. Her vil jeg foreslå mahlkönig vario eller mignon silenzio. Mht maskinen, vil jeg i det budget, forslå nuova simonelli oscar 2 (som lige netop kan snige sig ind under maks).
    (Ellers er der selvfølgelig de fuldautomatiske maskine, hvor du får der hele i én, dette er dog ikke et område jeg kender så godt, men ved dog, at under dette er Jura-maskiner angiveligt i top. Disse maskiner kan dog ikke sammenlignes med ovenstående kombination af espresso-maskine + kværn.)

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #749
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Kan man overføre penge til en privat person i USA på en nem og billig måde, eller er den bedste løsning at få fat i SWIFT + IBAN-nummer mv. fra vedkommende og så lave overførslen via banken?

  19. #750
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    864

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Kan man overføre penge til en privat person i USA på en nem og billig måde, eller er den bedste løsning at få fat i SWIFT + IBAN-nummer mv. fra vedkommende og så lave overførslen via banken?
    I kan oprette en gratis konto på www.paypal.com og overføre den vej igennem. Der ser godt nok ud til at være noget gebyr på, når der skal overføres penge ud af EU.
    hvad?

  20. Den følgende bruger er enig i dette:
    MSP

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Rejsetråden (tips, links og oplevelser).
    By Caligula76 in forum Diverse
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 01.12.19, 21:56
  2. Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 22.08.07, 10:25
  3. Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.11.06, 23:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •