Side 33 af 55 FørsteFørste ... 233031323334353643 ... SidsteSidste
Viser resultater 481 til 495 af 816

Emner: Dumme spørgsmål - kloge svar

  1. #481
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    594

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Citat Oprindeligt indsendt af nedreCaway Se meddelelser
    Jeg har et stykke tid tænkt meget over hvornår det startede i Parken at vi/nogle, ved hjørnespark rasler med nøgler?

    -Er der nogen som kan fortælle hvornår og hvordan det er opstået?
    - Jeg synes bare at kunne huske det ikke altid har været der (på nedre C), men har ingen erindring om hvornår det startede... :)
    Så vidt jeg husker (Og det gør det bestemt ikke til sandheden) så var det dengang vi havde Gravgaard og Hangeland i midterforsvaret, bedre kendt som Copenhagen Airforce. Tanken var vist nok, at de raslende nøgler skulle gøre det ud for en luftalarm - Det kan man så tænke sit om...
    Latteren forstummer minut for minut,
    lyset er gået kemien er brudt,
    færdsel på græsset er strengt forbudt,
    for vi nærmer os endnu en vinter.
    Lundberg_aus_Lolland's Avatar

  2. #482
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Citat Oprindeligt indsendt af Lundberg_aus_Lolland Se meddelelser
    Så vidt jeg husker (Og det gør det bestemt ikke til sandheden) så var det dengang vi havde Gravgaard og Hangeland i midterforsvaret, bedre kendt som Copenhagen Airforce. Tanken var vist nok, at de raslende nøgler skulle gøre det ud for en luftalarm - Det kan man så tænke sit om...
    Jeg er ret sikker på at det startede før de to kom til klubben. Da jeg i de glade 90'ere stod der med min far mener jeg at jeg fandt det sjovt at folk raslede med deres nøgler.


  3. #483
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    349

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Citat Oprindeligt indsendt af Ventspilsner Se meddelelser
    Jeg er ret sikker på at det startede før de to kom til klubben. Da jeg i de glade 90'ere stod der med min far mener jeg at jeg fandt det sjovt at folk raslede med deres nøgler.
    Det er en gammel spøg. Mener det startede i nogle sene november/december kampe i midt-halvfemserne - hvor der absolut ikke var europa-cup bold til at forstyrre - som en slags jingle-bells. Det er vist bare ikke holdt op siden.

    mvh
    ottesen
    FCK's fans were magnificent, as usual, but it would be patronising to say that they got behind a plucky underdog who got lucky. That may apply to most teams who take points from Barca - but not this one.
    Ewan Macdonald på goal.com 03.11 2010
    ottesen's Avatar

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #484
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007
    Indlæg
    36

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Det er en gammel spøg. Mener det startede i nogle sene november/december kampe i midt-halvfemserne - hvor der absolut ikke var europa-cup bold til at forstyrre - som en slags jingle-bells. Det er vist bare ikke holdt op siden.

    mvh
    ottesen
    -Fedt, super! 1000 Tak, det giver ihvertfald mening så.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #485
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Er der nogle omkostninger ved at sælge et app gennem app store, google play og ligende?
    Skal Apple f.eks. have et procentdel af dit samlede salg, eller er denne distributionskanal helt gratis at benytte?
    Sidder og skriver opgave omkring et betalings app, og det er ikke ligefrem nemt at få svar omkring dette.

  8. #486
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Er der nogle omkostninger ved at sælge et app gennem app store, google play og ligende?
    Skal Apple f.eks. have et procentdel af dit samlede salg, eller er denne distributionskanal helt gratis at benytte?
    Sidder og skriver opgave omkring et betalings app, og det er ikke ligefrem nemt at få svar omkring dette.
    Ah, så er det vist heller ikke sværere :-)

    http://en.wikipedia.org/wiki/App_Store_%28iOS%29

    Hvis du giver din app væk gratis, så er det også gratis at benytte app-storen. Hvis du tager penge for din app eller tjener penge på in-app salg eller reklamekroner, så nupper Apple 30%. Alle betalinger foregår via iTunes.

    For i første omgang at udvikle apps til Apples app-store så skal du have en Apple computer og som jeg husker det, så skal man registrere sig som iOS Developer, hvilket i hvert fald tidligere kostede noget med 100$.

    Der er regler meget lignende for Google Play: http://en.wikipedia.org/wiki/Google_Play

    * Nu håber jeg ikke jeg har skudt mig selv i foden, og oplyst noget, der er helt i skoven :-)

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #487
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Samme med Windows Phone, http://create.msdn.com/en-us/home/about/how_it_works, $ 99 årligt og 30% af indtjening til MS.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #488
    Snavs Slettet

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Hej,

    Brøndbys feriepengesag starter her ultimo juni, og i den forbindelse kan de tabe op mod 25 millioner kroner.

    Andre klubber er også i fare for at skulle betale penge til tidligere spillere, men FC København lader til at have styr på sagerne. Det er i øvrigt en god ting, og det skal de have thumbs op for. Især i disse tider.

    Men hvis nu Brøndby vinder retssagen, hvad så med de beløb som FC København har udbetalt til tidligere spillere, dem kan vel ikke forvente nogensinde at se igen?

    Det er jo lidt latterligt hvis det sker. På den anden side, så tror jeg ikke rigtig på Brøndby vinder den. Skulle da være mærkeligt hvis FC København har så dårligt styr på reglerne.

    Men i tilfælde af de alligevel gør, altså at Brøndby vinder retssagen, hvad så?

    Claus

    Ps Kunne man ikke lave skrivefeltet lidt højere, så man kan se flere linier? Ville da være mere behageligt.

  13. #489
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Citat Oprindeligt indsendt af Snavs Se meddelelser
    Men hvis nu Brøndby vinder retssagen, hvad så med de beløb som FC København har udbetalt til tidligere spillere, dem kan vel ikke forvente nogensinde at se igen?

    Det er jo lidt latterligt hvis det sker. På den anden side, så tror jeg ikke rigtig på Brøndby vinder den. Skulle da være mærkeligt hvis FC København har så dårligt styr på reglerne.

    Men i tilfælde af de alligevel gør, altså at Brøndby vinder retssagen, hvad så?

    Claus
    Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken, men efter min opfattelse er fodboldspillere almindelige lønmodtagere omfattet af bl.a. ferielovens regler. Man kan ikke fravige ferielovens regler til skade for den ansatte, men der er ikke noget til hinder for, at en fodboldklub i sin egenskab af arbejdsgiver giver sine ansatte bedre rettigheder, f.eks. særlige ferietillæg. Har FCK udbetalt feriepenge udover det spillerne havde krav på i henhold til ferieloven, må de udbetalte beløb vel under alle omstændigheder anses for aftalt mellem FCK og spillerne. Dermed vil FCK ikke kunne kræve pengene tilbage.

  14. #490
    Snavs Slettet

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Hej Lars,

    Næ, det kan jo ikke være anderledes. Tak alligevel.

    Jeg synes også det ligger i luften, at Brøndby får en på hatten.

    Claus

  15. #491
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Citat Oprindeligt indsendt af Snavs Se meddelelser

    Ps Kunne man ikke lave skrivefeltet lidt højere, så man kan se flere linier? Ville da være mere behageligt.

    Jo man kan. Der er en lille trekant i højre hjørne af skrivefeltet hvor der står drag to resize.
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #492
    Snavs Slettet

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Hej Strümpfe,

    Den burde jeg have set, tak skal du have.

    Claus

  18. #493
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Hurtigt, dovent og dumt..

    Hvad hedder fisken red snapper i DK?
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  19. #494
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Hurtigt, dovent og dumt..

    Hvad hedder fisken red snapper i DK?
    Rød snapper?

  20. #495
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Citat Oprindeligt indsendt af Martin CX Se meddelelser
    Rød snapper?
    Ja eller nordlig snapper. På Latin (til lol-folket) Lutjanus campechanus
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Rejsetråden (tips, links og oplevelser).
    By Caligula76 in forum Diverse
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 01.12.19, 21:56
  2. Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 22.08.07, 10:25
  3. Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.11.06, 23:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •