Side 40 af 55 FørsteFørste ... 303738394041424350 ... SidsteSidste
Viser resultater 586 til 600 af 816

Emner: Dumme spørgsmål - kloge svar

  1. #586
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Jeg tabte min HTC Sensation på fortovet i dag og skærmen gik i stykker. Alt ser dog ud til at virke fint, touch funktionen virker og jeg har ikke oplevet nogle problemer med ydelsen. Jeg har kigget lidt rundt på nettet og det ser ud til at være meget dyrt bare at skifte skærmen så jeg ville lige høre om nogen har erfaring med nogle uautoriserede reperatører eller lignende? Eller må jeg bare bide i det sure æble og hoste op med pengene til en autoriseret reperatør?

  2. #587
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    15

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Morten Bertolt fra FC Vestsjælland fik rødt kort mod Lyngby i weekenden. FC Vestsjællands næste kamp er mod FC Fyn, som er gået konkurs, og derfor ikke skal spilles på andet end papiret.

    Udstår Bertolt sin karantæne i kampen mod FC Fyn og er spilleberretiget igen ugen efter, på trods af at FCV reelt ikke har spillet en kamp?

    Edit: Næste kamp er mod AB hvor han udstår sin karantæne. Men spørgsmålet gælder stadig, men så må eksemplet bare være tænkt i stedet for.
    Sidst redigeret af Koffer : 15.04.13 kl. 10:27

  3. #588
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Citat Oprindeligt indsendt af Koffer Se meddelelser
    Morten Bertolt fra FC Vestsjælland fik rødt kort mod Lyngby i weekenden. FC Vestsjællands næste kamp er mod FC Fyn, som er gået konkurs, og derfor ikke skal spilles på andet end papiret.

    Udstår Bertolt sin karantæne i kampen mod FC Fyn og er spilleberretiget igen ugen efter, på trods af at FCV reelt ikke har spillet en kamp?

    Edit: Næste kamp er mod AB hvor han udstår sin karantæne. Men spørgsmålet gælder stadig, men så må eksemplet bare være tænkt i stedet for.
    Eftersom der ikke skal udtages trup eller stilles hold til kampe der på forhånd er skrivebordsafgjort, dikterer fornuften at man IKKE kan udstå en karantænedag i en sådan kamp. Så jeg er 90% sikker på svaret er nej. De sidste 10% går på at "fornuft" og "DBU" (der jo står for reglerne) sjældent er at finde i samme sætning, så man kan sgu aldrig vide...
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #589
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Citat Oprindeligt indsendt af Pommie Se meddelelser
    Eftersom der ikke skal udtages trup eller stilles hold til kampe der på forhånd er skrivebordsafgjort, dikterer fornuften at man IKKE kan udstå en karantænedag i en sådan kamp. Så jeg er 90% sikker på svaret er nej. De sidste 10% går på at "fornuft" og "DBU" (der jo står for reglerne) sjældent er at finde i samme sætning, så man kan sgu aldrig vide...
    Og du har, så vidt jeg kan læse i DBU's fællesbestemmelser, ret:

    VI 9.8 En fastlagt, men ikke-spillet kamp, - f.eks. grundet et holds udeblivelse – tæller ikke som karantæneafviklende.
    - Ask

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #590
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Jeg har en ting som undrer mig vedr. vores valg af udebanetrøjer, men vil egentlig gerne have et svar eller kvalificeret gæt, så den kommer her og ikke i DUM-tråden:

    Vores udebanetrøjer er som bekendt sorte, når ikke vi spiller mod f.eks FCM, hvis hjemmebanetjøje er sort - der spiller vi i vores vante hvide hjemmebanetrøje. I europæisk sammenhæng har vi gennem årene ganske vist spillet i adskillige mere eller mindre elegante farver (Fuchsia eller det orange vejarbejderoutfit mod Valencia (eller hvem det nu var)), men i Superligasammenhæng har vi gennem mange år altid spillet i sort. UNDTAGEN når vi spiller i Brøndby. Der er absolut intet i vejen for at vi skulle spille i sort når modstanderen er overvejende gul - det gør vi f.eks i Horsens. Så hvorfor?

  8. #591
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Det blev besluttet mellem klubberne back in the day (det er så tæt jeg kan komme), at hhv. FCK/BIF- BIF/FCK-kampe skal spilles med begge hold i hjemmebanetrøjerne. Sikkert for at manifestere kampene som noget specielt. Andre må byde ind med detaljer, for dem kan jeg ikke huske.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #592
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Hvorfor kan vinduerne på bagsædet i en bil, tit ikke rulles så langt ned, som vinduerne på forsædet?
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  11. #593
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Hvorfor kan vinduerne på bagsædet i en bil, tit ikke rulles så langt ned, som vinduerne på forsædet?
    Et hurtigt gæt er at fordørene ofte er større end bagdørene og dermed kan rumme hele vinduet/ruden nede i døren.

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #594
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Hvorfor kan vinduerne på bagsædet i en bil, tit ikke rulles så langt ned, som vinduerne på forsædet?
    Umiddelbart tænker jeg om det er en indbygget form for sikkerhed ifbm børn eller barnlige sjæle der sidder på bagsædet, ikke risikere at falde ud?

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #595
    Tilmeldingsdato
    Aug 2012
    Indlæg
    5

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Hvorfor er der i fodbold indkast, og ikke indspark? - skaber det en for stor fordel, eller hvordan?

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #596
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    349

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Ofte er biler med 4 døre udformet så bagdørene er tæt på baghjulet, som giver døren en form der ikke tillader at hele vinduet kan køre ned i døren. Der er hav af løsninger på det, enten et helt vindue der kun kører lidt ned i døren, eller et todelt vindue, hvor den bagerste del ikke nødvendigvis kan køres ned. Som her:
    https://www.google.dk/search?q=volvo...SKGINofGRFM%3A

    /ottesen
    FCK's fans were magnificent, as usual, but it would be patronising to say that they got behind a plucky underdog who got lucky. That may apply to most teams who take points from Barca - but not this one.
    Ewan Macdonald på goal.com 03.11 2010
    ottesen's Avatar

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #597
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    74

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Ved ikke om dette er den rette tråd til dette, men i mangel på bedre smider jeg spørgsmålet her: Er der andre end mig der ikke kan få lov at lave linieskift (enter) når i skriver på sidelinien? (hvorfor jeg også med det samme må undskylde den ikke opdelte tekst) Jeg har prøvet fra forskellige pc'er - og problemet er det samme? Jeg benytter en almindelig Internet Explorer browser og har ikke problemet andre steder end herinde. Tidliger har jeg ikke haft dette problem, nogen der kan komme med et løsningsforslag/bud på hvad der er galt og er der eventuelt andre der har det samme problem? Mvh Christian (der hader at skrive "ALTUDIÉT").

  20. #598
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Citat Oprindeligt indsendt af csl1985 Se meddelelser
    Ved ikke om dette er den rette tråd til dette, men i mangel på bedre smider jeg spørgsmålet her: Er der andre end mig der ikke kan få lov at lave linieskift (enter) når i skriver på sidelinien? (hvorfor jeg også med det samme må undskylde den ikke opdelte tekst) Jeg har prøvet fra forskellige pc'er - og problemet er det samme? Jeg benytter en almindelig Internet Explorer browser og har ikke problemet andre steder end herinde. Tidliger har jeg ikke haft dette problem, nogen der kan komme med et løsningsforslag/bud på hvad der er galt og er der eventuelt andre der har det samme problem? Mvh Christian (der hader at skrive "ALTUDIÉT").
    Det problem havde jeg også. Det forsvandt da jeg skiftede browser. Bruger Chrome nu.
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  21. #599
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Citat Oprindeligt indsendt af csl1985 Se meddelelser
    Ved ikke om dette er den rette tråd til dette, men i mangel på bedre smider jeg spørgsmålet her: Er der andre end mig der ikke kan få lov at lave linieskift (enter) når i skriver på sidelinien? (hvorfor jeg også med det samme må undskylde den ikke opdelte tekst) Jeg har prøvet fra forskellige pc'er - og problemet er det samme? Jeg benytter en almindelig Internet Explorer browser og har ikke problemet andre steder end herinde. Tidliger har jeg ikke haft dette problem, nogen der kan komme med et løsningsforslag/bud på hvad der er galt og er der eventuelt andre der har det samme problem? Mvh Christian (der hader at skrive "ALTUDIÉT").
    Jeg
    har
    ingen
    problemer
    med
    linjeskift.
    Det

    være
    noget
    du
    gør
    forkert.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  22. #600
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    74

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

    Citat Oprindeligt indsendt af Sokken Se meddelelser
    Det problem havde jeg også. Det forsvandt da jeg skiftede browser. Bruger Chrome nu.
    Tak, virkede med det samme, må bare ikke bruge Chrome på mit arbejde. - Dammit

    Men er der nogen der kan forklare hvordan det kan være at det er sådan?

    /Christian - Der fremover læser sidelinien i Chrome

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Rejsetråden (tips, links og oplevelser).
    By Caligula76 in forum Diverse
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 01.12.19, 21:56
  2. Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 22.08.07, 10:25
  3. Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.11.06, 23:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •