Side 44 af 44 FørsteFørste ... 3441424344
Viser resultater 646 til 650 af 650

Emner: Dumme spørgsmål - kloge svar

Tilmeldingsdato
    Aug 2007

Re: Dumme spørgsmål - kloge svar

Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Hvis du bare har 2 passive højtalere stående, så skal du på en eller anden måde have en forstærker / reciever. Det er den, der leverer energien til højtalerne. Så hvis du har passive højtalere, så skal du ikke købe en Sonos Port eller Sonos Connect - med mindre du allerede har en en forstærker, som du kan bruge. Du kan købe en Sonos Amp for eksempel, som har indbygget forstærker - eller en af mange andre fabrikater. Pointen er, at for passive højtalere, der skal du have en forstærker.
    SÅ det han skal bruge er med andre ord den mindst mulige receiver med mulighed trådløs forbindelse?

Tilmeldingsdato
    May 2005

Jeg forsøger at ændre plads på mit sæsonkort til kampen i morgen, da jeg vil på Nedre C i stedet for familietribunen.

Når jeg logger ind og vil ændre til Nedre C (C2) skal jeg give en merpris på 50 kr - Normal billetpris til kampen her er 135.

Hvis jeg derimod vil ændre til Sektion 12 skal jeg ikke give nogen merpris - Normal billetpris til kampen her er 135.

Hvorfor skal jeg betale difference på Nedre C og ikke S12 nu hvor billetprisen er præcis den samme?

Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg forsøger at ændre plads på mit sæsonkort til kampen i morgen, da jeg vil på Nedre C i stedet for familietribunen.

Når jeg logger ind og vil ændre til Nedre C (C2) skal jeg give en merpris på 50 kr - Normal billetpris til kampen her er 135.

Hvis jeg derimod vil ændre til Sektion 12 skal jeg ikke give nogen merpris - Normal billetpris til kampen her er 135.

Hvorfor skal jeg betale difference på Nedre C og ikke S12 nu hvor billetprisen er præcis den samme?
    Normalprisen til nedre c er da typisk højere end til sektionen

Tilmeldingsdato
    Mar 2012

Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Normalprisen til nedre c er da typisk højere end til sektionen
    Ja. Intet mystisk der.

Tilmeldingsdato
    May 2005

Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Ja. Intet mystisk der.
    Ja normalt er der difference, det er jeg klar over. Men prøv at logge ind for at købe en enkelt billet - der koster C2 og S12 det samme, men man skal åbenbart kun betale merpris for C2. Derfor spørgsmålet.

Side 44 af 44 FørsteFørste ... 3441424344

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Rejsetråden (tips, links og oplevelser).
    By Caligula76 in forum Diverse
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 01.12.19, 21:56
  2. Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 22.08.07, 10:25
  3. Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.11.06, 23:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser