Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 23

Emner: Skillevej for Zanka?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    936

    Skillevej for Zanka?

    Jeg formoder at Zanka får chancen idag mod FCM, og medmindre det går fuldstændig galt ligeledes imod Pana. Er det den chance som vores unge midtstopper har brug for, for igen at komme i start 11eren, eller er hans niveau "kun" til at være backup for Sølvi og Anton?

    Personligt har jeg været lidt skuffet over hans udvikling det sidste års tid. Siden han gik ind og slog Ulrik af, synes jeg ikke han for alvor har udviklet sig yderligere. Han er selvfølgelig kun 20 år, men med næsten 100 kampe for førsteholdet, mener jeg at der burde være længere imellem hans fejl end tilfældet er.

    Samtidig er han vel også på et stadie hvor han ikke kan være tilfreds med bænken, hvis han har ambitioner om at tage skridtet videre og få en karriere i udlandet samt på landsholdet. Derfor har jeg tænkt over, om den næste uge kan være afgørende for Zankas fremtid i den hvide trøje. Kan han begå sig i CL, eller må han et skridt ned for at kunne komme videre i sin udvikling? Jeg håber rigtig meget at han levere, men jeg har min tvivl.

    Hvad siger I?
    hilsen
    VonZee
    Nu er den der. Den er stensikker; med statsgaranti!

    "...jeg synes, man ser flere og flere steder, hvor fansene holder med sig selv" Citat: Troels Bech, BT 28.09.10

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    101

    Re: skillevej for Zanka?

    Ja ville ihvertfald være perfekt for FC KØBENHAVN´s ledelse hvis han klare sig godt imod FCM og især Panathinaikos, for så kan han sælges til en rigtig god pris hvis han kan vise at han har CL nieavu.

    Så håber han klarer sig godt så vi kan komme af med ham :D må indrømme at jeg ikker er en som er så glad for talenter i forsvaret xD

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: skillevej for Zanka?

    Sælg sælg cash ind mens vi stadig kan få en god sum mens vi stadig kan,også med tanke på kontrakt løber til 2012.

    Eneste minus vil være om han levere en kanon u 21 slutrunde for så springer prisen vel i vejret, om han får spille ved siden af Simon Kjær altså ??

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    143

    Re: skillevej for Zanka?

    Han har skam sin fremtid! Har har masser af potentiale, og skal nok på et tidspunkt få sit "rigtige" gennembrud. Efter min mening fik han et lille et af slagsen for et årstid siden, men har skuffet i hvert fald mig rigtig meget på det seneste. Han virker enormt usikker, og meget ukoncentreret - ikke mindst i onsdags mod Viby. Mange fejl, mange MEGET DÅRLIGE førsteberøringer hvor han sætter sig selv i problemer, mange dårlige afleveringer. Efter min mening på ingen måde klar til forsvaret endnu.

    Ståle er selv ude om det hvis han sætter ham ved siden af Anton mod Midtjylland og specielt mod Panathinaikos.

    Peter Larsson er jo langt mere erfaren, og så altså også sådan ud mod Viby.

    Dog mener jeg ikke vi skal sælge Zanka, men måske leje ham ud til vinter for resten af sæsonen, lad ham få spilletid osv. Så er han parat til os igen, forlænger kontrakten to år, og bliver solgt til en super pris året inden kontrakten udløber.
    Sounds like a plan :D

    Dumt at sælge ham nu, når han ikke har fået et ordenligt gennembrud for FCK endnu...

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: skillevej for Zanka?

    ›Eneste minus vil være om han levere en kanon u 21 slutrunde for
    ›så springer prisen vel i vejret, om han får spille ved siden af
    ›Simon Kjær altså ??

    Er Andreas Bjelland ikke anfører? Han er i hvert fald den gennemgående spiller i centerforsvaret på U/21 holdet, og her har Zanka på det seneste været hans makker - Senest som bedste mand:

    Vi spillede uden rytme og halsede meget efter litauerne. Vi skabte ikke det sædvanlige antal chancer. Det lykkedes aldrig rigtig at åbne deres defensiv, sagde landstræner Keld Bordinggaard, som kun kunne finde en enkelt spiller at rose: FCK's Mathias Zanka Jørgensen i centerforsvaret.
    ...at Niels Jørgen Larsen er af en anden opfattelse end landstræneren kan dog ikke komme bag på nogen:

    Bedst hos Danmark var Brøndbys Mike Jensen, som dog burde have kronet indsatsen med scoring efter en god aktion efter en times spil
    Nå, men for at vende tilbage til emnet, så skal Zanka spejde langt efter spilletid såfremt Simon Kjær holder fast i at han vil spille for Danmark til U/21 EM på hjemmebane.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    31

    Re: skillevej for Zanka?

    Nu ved jeg ikke hvor meget man skal lægge i det, men måske skulle Zanka finde ud af hvor seriøst han vil være med fodbolden. Jeg har personligt mødt ham flere gange på Rust i de sene nattetimer 2 dage før en kamp, og det er sådan set også fair nok. Det bare ikke foreneligt med at være den nye "Agger".

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    9

    Re: Skillevej for Zanka?

    det er løgn du kommer med,...

    han tag fck/fodbold meget seriøse


    så jeg synes ikke du kan være bekendt med,.- at beskylde ham for useriøse

    idag så vi hvilken potentielle han har,.-

    kom så zanka hvis dem du kan mod pana

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: skillevej for Zanka?

    ›Nu ved jeg ikke hvor meget man skal lægge i det, men måske skulle
    ›Zanka finde ud af hvor seriøst han vil være med fodbolden. Jeg
    ›har personligt mødt ham flere gange på Rust i de sene nattetimer
    ›2 dage før en kamp, og det er sådan set også fair nok. Det bare
    ›ikke foreneligt med at være den nye "Agger".

    Jeg har set Zanka i byen - ligesom alle andre mennesker hygger han sig også. Men han er aldrig særlig fuld (meget ædru). Han er 100% proffesionel og han giver på ingen måder minder til Mykkland m.fl. :-) Han går i byen 1-2 dage efter en kamp, ikke før.

    Jeg er sikker på Agger også har været i byen.
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    31

    Re: skillevej for Zanka?

    ››Nu ved jeg ikke hvor meget man skal lægge i det, men måske skulle
    ››Zanka finde ud af hvor seriøst han vil være med fodbolden. Jeg
    ››har personligt mødt ham flere gange på Rust i de sene nattetimer
    ››2 dage før en kamp, og det er sådan set også fair nok. Det bare
    ››ikke foreneligt med at være den nye "Agger".

    ›Jeg har set Zanka i byen - ligesom alle andre mennesker hygger
    ›han sig også. Men han er aldrig særlig fuld (meget ædru). Han er
    ›100% proffesionel og han giver på ingen måder minder til Mykkland
    ›m.fl. :-) Han går i byen 1-2 dage efter en kamp, ikke før.

    ›Jeg er sikker på Agger også har været i byen.

    Nøjes med at svare på denne da jeg ikke fattede noget af indlægget før dit.

    Nej, det har ikke været i nærheden af Mykland :)

    Dog mindes jeg at det lod til at han havde fået lidt at drikke i hvert fald i 1 tilfælde, og det var også rimelig sent. Det kan dog også skyldes min egen promille.

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: skillevej for Zanka?

    ››Jeg er sikker på Agger også har været i byen.

    ›Nøjes med at svare på denne da jeg ikke fattede noget af indlægget før dit.

    ›Nej, det har ikke været i nærheden af Mykland :)

    ›Dog mindes jeg at det lod til at han havde fået lidt at drikke i
    ›hvert fald i 1 tilfælde, og det var også rimelig sent. Det kan
    ›dog også skyldes min egen promille.

    Men det er vist sådan, at han går og spytter i den samme øl en hel aften. Så jeg tror ikke, at vi skal være nervøse.
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,199

    Re: skillevej for Zanka?

    Man kan kun sige en ting efter i dag han har i den grad vidst at han kan spille god bold, flot flot comeback af den unge mand. Nice i dag.
    Forza FCK
    Bazooka

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Indlæg
    373

    Re: skillevej for Zanka?

    ›Man kan kun sige en ting efter i dag han har i den grad vidst at
    ›han kan spille god bold, flot flot comeback af den unge mand.
    ›Nice i dag.
    Enig... der var godt nok lukket for det varme vand for FCM's angribere... Det var ikke mange chancer stopperne gav væk og de virkede meget sikre. Jeg tror det har været godt for Zanka med lidt kritik og lidt bænk tid så han kan holde benene lidt på jorden stadig. Men 100 pct. koncentration og meget sikre indgreb fra Zanka's side. Jeg er glad!

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    936

    Re: skillevej for Zanka?

    ›Enig... der var godt nok lukket for det varme vand for FCM's
    ›angribere... Det var ikke mange chancer stopperne gav væk og de
    ›virkede meget sikre. Jeg tror det har været godt for Zanka med
    ›lidt kritik og lidt bænk tid så han kan holde benene lidt på
    ›jorden stadig. Men 100 pct. koncentration og meget sikre indgreb
    ›fra Zanka's side. Jeg er glad!

    Ja, han gjorde det rigtig fint igår. Det var fedt at se. Det bliver spændende at se, om han kan holde styr på nerverne mod Pana. Det håber vi vist alle han kan :) Hvis Anton vælger at forlade os til næste sommer, kan hans tid jo også kommer derefter, såfremt han har niveau til de internationale kampe. Spørgsmålet er, om han har tålmodighed til at vente til næste sæson med at spille fast. Personligt håber jeg det, da han har forudsætningerne for at blive en rigtig god mand for os.
    hilsen
    VonZee
    Nu er den der. Den er stensikker; med statsgaranti!

    "...jeg synes, man ser flere og flere steder, hvor fansene holder med sig selv" Citat: Troels Bech, BT 28.09.10

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    51

    Re: Skillevej for Zanka?

    Zanka er stadig meget ung og har meget at lære. Han har lavet en del fatale fejl på det seneste. Fejl som er langt under hans niveau. Senest hans fejl mod FCM, hvor Frank kom til en kæmpe chance.
    sidder også og ser fuckerne, og selvom i fører 2-0, så synes jeg sgu der er noget pinligt, ved at spille på lange bolde og kontra på hjemmebane, som forsvarede mestre og 1'ere....

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    196

    Re: Skillevej for Zanka?

    Mener du den "fejl" hvor Frank ikke når frem til en godt spillet bold på tværs?

    Det var vel det eneste Farlige Frank kom frem til i løbet af den kamp.

    Det er fint at være efter Zanka når han sjusker i opspillet, når ham og Pospech ikke får clearet de dybe stikninger imellem dem, som retfærdigvis har kostet et par mål, senest mod Silkeborg.

    Men han er altså stadig ung og at han i den alder snart runder 100 kampe for et hold som FCK og ud af disse er det ikke mange dårlige kampe han trods alt har spillet.

    Kunne hans midlertidige formdyk måske ikke skyldes at han netop i efteråret har været inde og ude af holdet. Det med at skulle præstere uden fast at spille, må givetvis betyde lidt flere udfald for en ung urutineret spiller end en som Laursen der klarede den rolle virkelig flot i sidste sæson.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Laursen ud - Zanka ind...NU!
    By ppl in forum De korte linier
    Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 20.02.09, 14:01
  2. Zanka som årets talent!
    By Jens E in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 17.11.08, 21:08
  3. Zanka skadet i U21-kamp
    By King Glostrup in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 08.09.08, 09:38
  4. Zanka på U/21 landsholdet
    By Meller in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 24.03.08, 20:11
  5. FCK står ved en skillevej (artikel i Berlingske)
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 04.01.08, 23:33

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •