Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 43 af 43

Emner: 32 døgn vi aldrig glemmer

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: 32 døgn vi aldrig glemmer

    Det ender med at bliver 244 dage vi aldrig glemmer. Ses d. 28 maj på Wembley!
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: 32 døgn vi aldrig glemmer

    En halvsæson vi aldrig glemmer?
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.


  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,453

    Re: 32 døgn vi aldrig glemmer

    ›En halvsæson vi aldrig glemmer?

    Det er vist en underdrivelse.

    Men selvom man ikke glemmer noget, er det jo ikke ensbetydende med, at man ikke kan have lyst til at genopfriske det. Så derfor vil jeg stille følgende (helt seriøse) forslag til FCK/Viasat/hvem, der ellers måtte være ansvarlig:

    Vi kender sæsondvd'en. Giv os halvsæsondvd'en! Fyldige sammendrag fra samtlige efterårets kampe (måske fraset de to i pokalen), selvfølgelig med ekstra fokus på de europæiske opgør. Og måske en bonusdisc med hele hjemmekampen mod Barca. Det hele krydret med interviews, små featurettes etc.

    Åh, den ville være skøn at smække på i januar, når der stadig er en lille måned til første ben af 1/8-finalen...

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar


  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,625

    Re: 32 døgn vi aldrig glemmer

    I den forbindelse vil det være god lir, at få de berømte stand-up shows, Ståle har leveret til pressemøderne, på DVD!
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  6. De følgende 15 brugere er enige:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    1,039

    Visuelle Hjælpemidler

    Hej /Simon

    Uden at ville sætte sætte en orange spoiler på en Mercedes, så tænkte jeg at lidt video links kunne pynte på hukommelsen. Især når vi bliver lidt ældre og alt det der...

    Eksempelvis indlejret i datoerne for kampene eller indsat efter sidste punktum ved de respektive kampe. I hvert fald de mest mindeværdige syn.
    Såsom:

    Opsummering af vejen til CL (Jeg stødte ikke på bedre)

    BIF 0-3 Sporting CdP
    Med en sigende TIFO

    Varde 4-2 Brøndby

    FCK 1-0 Rubin Kazan
    (Ja, jeg valgte at overse alle rystevideoerne og kampen i sin helhed gik jo som den gik)

    FCK 2-0 BIF
    Evt. den mindre sobre, men ganske illustrative

    BIF 0-2 SIF

    Og lige en du ikke havde med

    Panathinaikos FC 0-2 FC København

    Det var mit bidrag. Jeg håber vi alle kan leve uden pligtsejrene og husker at krydse fingre for at videoerne ikke bliver slettet i lang lang tid. Godt arbejde, i øvrigt.
    Mvh. Morten
    GatoConBotas's Avatar

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: 32 døgn vi aldrig glemmer

    Selvom jeg på sin vis er vild med, at du kalder den her afklapsning af førsteudfordrerne til skabet, for en pligtsejr, synes jeg nu den skal med. Sammen med Rosenborg-kampen, er det noget af det bedste jeg har set FC spille... like evah.
    http://www.youtube.com/watch?v=MmMtJZcRi74
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: 32 døgn vi aldrig glemmer

    Det har været den - med afstand - bedste halvsæson i klubbens historie. Hverken det første nye mesterskab i forårssæsonen 2001 eller de unges triumf i foråret 2004, kan måle sig med dette. End ikke efteråret 2006 hvor FCK for første gang var i et CL-gruppespil kan. Afstanden ned til de halvsæsoner, er ligeså markant, som der aktuelt er fra os og ned til alle de andre i ligaen.

    Man sidder sgu og bliver helt rørt. Til tårer. Jamen helt alvorligt, giv mig en halv time i selskab med youtube-klippene med de mange gode kampe, mål og oplevelser, og jeg har brug for en pakke kleenex. Tænk sig et FC København i den forfatning, det er i nu. Det er jo for fanden hvad vi har gået og snakket om de sidste ti år - og brokket os over, at der ikke var udsigt til, trods det åbenlyse potentiale. Og så pludselig, så er vi der. Hvor er det dog vildt.

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: 32 døgn vi aldrig glemmer

    Tænk sig et FC København i den forfatning, det er i nu. Det er jo for fanden hvad vi har gået og snakket om de sidste ti år - og brokket os over, at der ikke var udsigt til, trods det åbenlyse potentiale. Og så pludselig, så er vi der. Hvor er det dog vildt.
    Engang var vi så ringe, at de andre hold hånede hinanden ved at synge " I ligner FCK!" (som Vejle, da de slog bif 3-0).
    Håber virkelig aldrig, at skulle opleve FCK i dén forfatning igen.

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: 32 døgn vi aldrig glemmer

    ›Engang var vi så ringe, at de andre hold hånede hinanden ved at
    ›synge " I ligner FCK!" (som Vejle, da de slog bif 3-0).
    ›Håber virkelig aldrig, at skulle opleve FCK i dén forfatning igen.


    Hmmm det gjorde nu sjovere at vinde, når det rent faktisk gjorde ondt på de andre og deres dag var ødelagt. Nu er de jo glade for kun at tabe med en enkelt pind og vi er lidt utilfredse.

    Personligt var 90'erne lige så sjove at se fodbold i, som det er i dag... Ok, det var da mere end sjovt at spille uafgjort med verdens bedste hold, men det var også en fed dag, da alle sang i hele anden halvleg mod Herfølge, hvor vi tabte 1-0 på en onsdag i Parken.

    Indrømmet, at jeg vil ikke bytte, men de kan ikke tage oplevelserne i CL fra os og måske bliver minderne bedre af at stå på Hvidovre Stadion og se sit hold kæmpe for uafgjort.
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: 32 døgn vi aldrig glemmer

    Sæsonen har været så fantastisk so far at jeg kraftigt overvejer at investere i en sæson DVD til sommer for første gang siden 1997/98 sæsonen - noget jeg ellers ikke havde forestillet mig at jeg ville gøre igen.

    Der er dog her tale om 'History in the making' som en kommentator vist fik sagt da Mackan scorede mod United i 2006.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    516

    Re: 32 døgn vi aldrig glemmer

    Citat Oprindeligt indsendt af Elver Se meddelelser
    Der er dog her tale om 'History in the making' som en kommentator vist fik sagt da Mackan scorede mod United i 2006.

    Oh, had we only known...
    Walle
    Copenhagen Lads

    Tolerance og Empati...
    Walle's Avatar

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: 32 døgn vi aldrig glemmer

    I en sur tid får jeg lige lyst til at hive denne tråd frem igen. Kald det at dvæle ved fortiden, men det var fandme en god tid. Tak /Simon, for en fantastisk historie om 32 døgn vi aldrig glemmer!

  20. De følgende 14 brugere er enige:

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    565

    Re: 32 døgn vi aldrig glemmer

    Denne tråd minder jo en ganske lille smule om det vi oplever i disse dage. Lad det blot ende lige så lykkeligt :)
    EN GANG FC ALTID FC...

    SUCCÉS IS TEMPORARY - LOYALTY IS FOREVER

    TODI VI SAVNER DIG ... :'(... den største af dem alle :(

  22. De følgende 10 brugere er enige:

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Mandagstræneren glemmer at reklamere
    By mandagstræneren in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 17.05.08, 17:36
  2. To øjeblikke man aldrig glemmer!
    By Brattbakk in forum De korte linier
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 08.04.06, 15:54
  3. Vi glemmer 32..
    By DKB in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 12.04.04, 14:36
  4. Hmm...glemmer vi hurtigt?
    By Andreas Hansen in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 17.08.03, 20:43

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •