Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 30

Emner: Movsisyan vil væk til januar

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    348

    Movsisyan vil væk til januar

    Vi har reelt kun to ordentlige angribere i truppen - hvilket er mindst én for lidt. Og en vis armenier i Randers bebuder nu, at han vil væk til vinter: http://www.bold.dk/nyt/Movsisyan-vil-vaek-fra-Randers

    Skal vi have muldvarpen op af lommen og forsøge at hente ham til Østerbro?

    Jeg er positiv. Han er hurtig, teknisk dygtig og målfarlig. Og så er han også en god kombinationsspiller, der kan sætte sine medspillere i scene.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Movsisyan vil væk til januar

    ›Vi har reelt kun to ordentlige angribere i truppen - hvilket er
    ›mindst én for lidt. Og en vis armenier i Randers bebuder nu, at
    ›han vil væk til vinter:
    http://www.bold.dk/nyt/Movsisyan-vil-vaek-fra-Randers

    ›Skal vi have muldvarpen op af lommen og forsøge at hente ham til Østerbro?

    ›Jeg er positiv. Han er hurtig, teknisk dygtig og målfarlig. Og så
    ›er han også en god kombinationsspiller, der kan sætte sine
    ›medspillere i scene.

    Ja, det lyder jo næsten som en beskrivelse af Nordstrand, som bekendt bliver klar til januar.

    Køber vi også Movsisyan så har kommer vi til at have fem angribere i truppen. Så skal enten Søren Frederiksen eller Kenneth Zohore lejes ud. Medmindre man selvfølgelig vil købe Movsisyan og så leje begge ud.
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    51

    Re: Movsisyan vil væk til januar

    ››Vi har reelt kun to ordentlige angribere i truppen - hvilket er
    ››mindst én for lidt. Og en vis armenier i Randers bebuder nu, at
    ››han vil væk til vinter:
    ››http://www.bold.dk/nyt/Movsisyan-vil-vaek-fra-Randers
    ››
    ››Skal vi have muldvarpen op af lommen og forsøge at hente ham til Østerbro?
    ››
    ››Jeg er positiv. Han er hurtig, teknisk dygtig og målfarlig. Og så
    ››er han også en god kombinationsspiller, der kan sætte sine
    ››medspillere i scene.

    ›Ja, det lyder jo næsten som en beskrivelse af Nordstrand, som
    ›bekendt bliver klar til januar.

    ›Køber vi også Movsisyan så har kommer vi til at have fem
    ›angribere i truppen. Så skal enten Søren Frederiksen eller
    ›Kenneth Zohore lejes ud. Medmindre man selvfølgelig vil købe
    ›Movsisyan og så leje begge ud.

    Nordstrand er langt fra kampklar.
    Jeg synes ikke at Søren har niveauet til at spille superliga for FCK.
    Kenneth er stadig alt for ung.
    sidder også og ser fuckerne, og selvom i fører 2-0, så synes jeg sgu der er noget pinligt, ved at spille på lange bolde og kontra på hjemmebane, som forsvarede mestre og 1'ere....

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    185

    Re: Movsisyan vil væk til januar

    Jeg vil byde Movsisyan hjertelig velkommen. Han er hurtig og teknisk dygtig, som der også er blevet sagt, og så har han en god evne til at sætte sine nærmeste modstandere i den direkte duel. Når han på nuværende tidspunkt kan score så mange mål og sætte sine holdkammerater i scene for Randers, så forestiller jeg mig at han vil blive fuldstændig vanvittig for FCK.
    Vi må næsten formode at det vil tage nogle kampe før Nordstrand kan komme på bænken eller i start 11-eren for første holdet, så ham kan vi ikke regne med i første omgang. Ligeledes vil jeg mene at vi skal have sendt Zohore på udlån, da han ikke rigtig har udsigt til fast spilletid (medmindre vi bliver ramt af skader). Det vil være en skam hvis hans udvikling skal gå i stå, da han virkelig har potentiale til at blive en vigtig spiller for FCK..

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    248

    Re: Movsisyan vil væk til januar

    Personlig tror jeg Movsisyan er for dyr, men til den rette pris (omkring 8 mill)så jeg gerne Movsisyan i klubben, han minder mig lidt om Mackan i spillestil. Men hvis Santin og Dame N'Doy er på toppen vil han samme med SVF blive 3/4 angriber og den rolle tror jeg ikke han er interesseret i. Personlig mener jeg Zohoro skal udlejes og Nordstand tvivler jeg på er i FCK næste sæson.
    ~ Kun døde fisk flyder med strømmen ~

    Skal I bruge et mål, siger du?? Et vigtigt et?`Bare rolig: Vi sender Allbäck, han scorer altid, når det kræves.

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    187

    Re: Movsisyan vil væk til januar

    Han er bestemt spændende for FCK. Han har klassen, er hurtig, kropsstærk og agressiv. Ok teknik. men spørgsmålet er, om vi har råd til ham. Om han ikke hellere vil udenlands.

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    189

    Re: Movsisyan vil væk til januar

    23 år, 183 cm + det der er nævnt tidligere.
    Jeg synes, at han ser spændende ud, og han har tilmed udviklingspotentiale.

  9. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Movsisyan vil væk til januar

    Jeg har næsten lige siden han kom til Randers ville have ham til København uden dog at tro det ville være muligt. Men nu hvor han måske selv vil væk så kan det da sagtens tænke, måske vi kunne leje Søren Frederiksen ud til Sønderjyske til Januar eller få Nordstrand til FCN eller lign hvor han kan komme i kamp form. Det kunne jo også tænkes at Dame til den til er væk pågrund af hans hattrick mod Barca. ;)

  10. #9
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Movsisyan vil væk til januar

    ›Nordstrand er langt fra kampklar.
    ›Jeg synes ikke at Søren har niveauet til at spille superliga for FCK.
    ›Kenneth er stadig alt for ung.

    Nordstrand skulle, ifølge diverse udmeldinger, være klar ved omkring årsskiftet.

    Søren Frederiksen har du set mod i Pokalturneringen mod Viby og 10 minutter mod Silkeborg i Superligaen. Lad være med at tage dette for hårdt, men... hvad ved du om det? Hvis CV har hentet om som 3. angriber, så har han formodentlig et vist niveau.

    Alder giver jeg ikke noget for. Messi slog igennem i Barcelona nærmest før han fyldte 17, Romelu Lukaku slog igennem som 16-årig i Anderlecht. Og det her er FCK og Superligaen, hvis hans talent er så stort, så burde han kunne slå igennem. Og jeg ved godt, at det er verdens bedste fodboldspiller og et af verdens største angrebstalenter vi snakker om, men det viser bare at alder ikke er alting.

    Men det er også fuldstændig ligegyldigt faktisk. Pointen var, at hvis vi køber Movsisyan så har vi fem angribere i truppen - seks hvis man tæller Grønkjær med. Derfor vil man, som jeg skrev, blive nødt til at leje en eller flere angribere ud. Ellers er der simpelthen for få kampe til så mange angribere.
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  11. #10
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010
    Indlæg
    21

    Re: Movsisyan vil væk til januar

    Tror den ligger lidt i luften at Dame bliver solgt i vinter pausen. Efter hans præstationer på banen på det seneste og nærmest en mand hær så bliver han nok sendt afsted for 30-40mill??

    og så kunne jeg godt forestille mig at Movsisyan eller måske Fall bliver købt...
    Nordstrand ryger måske.. vi ved slet ik pt hvordan han er på banen efter hans skade og zohore og SF er vist lidt for meget "talent" SF har vist scoret 6-7mål i superligaen over 2 sæsoner så ikke det vilde bomber i det...

  12. #11
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    257

    Re: Movsisyan vil væk til januar

    jeg ser movsisyan som den oplagte afløser til damen, de minder vel om hinanden, fysisk stærke, hurtige, driblestærke, hovedstærke..

    at han nok koster under 10 mio, gør det heller ikke mindre sansynligt! hvis nu damen bliver solgt for 30 +. en hvis Hr. Fall er selvf. også en mulighed.


    mht. Zohore han skal ikke udlejes, manden er 16 år, og kan stadig spille junior fodbold, giv ham nu tid og ro, han skal nok blive stor om nogle år, han er ikke en ny lukaku, selvom dette ville være dejligt!
    ståle bliv nu landstræner for norge.

    FFMSTA #7.000.000

  13. #12
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Movsisyan vil væk til januar

    ›Tror den ligger lidt i luften at Dame bliver solgt i vinter pausen. Efter hans præstationer på banen på det seneste og nærmest en mand hær så bliver han nok sendt afsted for 30-40mill??
    Det er jeg så ikke enig i. For det første, tror jeg at CV & co. vil gøre alt hvad der menneskeligt muligt, for at holde N'Doye i truppen - specielt hvis vi, som det ser ud nu, skal spille europæisk efter nytår. For det andet, tror jeg mere på, at han bliver solgt i sommerpausen - hvis det da sker. For han er jo stadig "låst" i de europæiske kampe, hvis han smutter til nytår.
    Men lad os nu se - hvis vi fortsætter på denne her måde i CL, så skulle der vel være råd til, at friste ham til at blive en sæson eller to mere. :)

    Men hvis jeg skal holde mig til emnet, så det med blandede følelser mht. Movsisyan. Han er en god angriber, det har han bevist - men kommer han til klubben, ender vi med 5-6 angribere. Det vil sige, at han nok bliver 3. valg, efter N'Doye og Santin - jeg kan af gode grunde ikke udtale mig om Nordstrands niveau til dén tid - men jeg tror ikke på, han kan gøre det bedre end de tre. Om Movsisyan vil tage til takke med en plads som "super-sub", aner jeg ikke - men skulle han vælge København (og vice versa), er det jo et fint luksusproblem for Ståle, at have så mange kvalificerede angribere at vælge mellem.

    ZFDK

  14. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    203

    Re: Movsisyan vil væk til januar

    ›Det er jeg så ikke enig i. For det første, tror jeg at CV &
    ›co. vil gøre alt hvad der menneskeligt muligt, for at holde
    ›N'Doye i truppen - specielt hvis vi, som det ser ud nu, skal
    ›spille europæisk efter nytår. For det andet, tror jeg mere på, at
    ›han bliver solgt i sommerpausen - hvis det da sker. For han er jo
    ›stadig "låst" i de europæiske kampe, hvis han smutter
    ›til nytår.
    ›Men lad os nu se - hvis vi fortsætter på denne her måde i CL, så
    ›skulle der vel være råd til, at friste ham til at blive en sæson
    ›eller to mere. :)

    ›Men hvis jeg skal holde mig til emnet, så det med blandede
    ›følelser mht. Movsisyan. Han er en god angriber, det har han
    ›bevist - men kommer han til klubben, ender vi med 5-6 angribere.
    ›Det vil sige, at han nok bliver 3. valg, efter N'Doye og Santin -
    ›jeg kan af gode grunde ikke udtale mig om Nordstrands niveau til
    ›dén tid - men jeg tror ikke på, han kan gøre det bedre end de
    ›tre. Om Movsisyan vil tage til takke med en plads som
    ›"super-sub", aner jeg ikke - men skulle han vælge
    ›København (og vice versa), er det jo et fint luksusproblem for
    ›Ståle, at have så mange kvalificerede angribere at vælge mellem.

    ›ZFDK


    Vil klart foretrække Movsisyan som 2. angriber i stedet for Santin.
    Som andre siger, virker han som en god afløser hvis der kommer et megabud på Damen. Vi snakker 50 mill.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,181

    Re: Movsisyan vil væk til januar

    Nu kender jeg ikke Movsisyan vildt godt, men jeg tror ikke, at han lige er den rigtige type for FCK.

    Jeg ser ham som værende en spiller i stil med Bernburg, som har deres forcer på hold, der ikke har den store boldbesiddelse og som satser på hurtige omstillinger. Og det er jo ikke ligefrem FCKs stil. Jeg har meget svært ved at se Movsisyan spille på et FCK hold f.eks. i Parken mod et lavt stående forsvarende hold, hvilket oftest er tilfældet. Hertil synes jeg, at Movsisyan er for svag teknisk. Jeg foretrækker personligt (modsat andre) en type som Santin eller Nordstrand ved siden af N'Doye.

    Når det er sagt, så ville det da være fedt at have en spiller som Movsisyan der er hurtig og agressiv på bænken, og han ville da sikkert også være den optimale angriber at have med i kampe ala den kommende mod Barca, hvor vi kommer til at stå meget lavt og forsvarende. Men denne type kunne vi sikkert få meget billigere i SIF, hvor en lignende type i Kaimar Saag løber rundt og er bedre pt.

    Og med det skrevet, så scorer Movsisyan nok et par kasser på søndag bare lige for at gøre mine ord til skamme.

  17. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    537

    Re: Movsisyan vil væk til januar

    ›Når det er sagt, så ville det da være fedt at have en spiller som
    ›Movsisyan der er hurtig og agressiv på bænken, og han ville da
    ›sikkert også være den optimale angriber at have med i kampe ala
    ›den kommende mod Barca, hvor vi kommer til at stå meget lavt og
    ›forsvarende. Men denne type kunne vi sikkert få meget billigere i
    ›SIF, hvor en lignende type i Kaimar Saag løber rundt og er bedre
    ›pt.

    Kaimar Saag bedre en Movsisyan? mener du virkelig det?

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Bech vil væk???
    By FCAnders in forum De korte linier
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 03.06.05, 21:24
  2. Robotski vil væk
    By Esmis in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.04.04, 21:43
  3. Pettersson vil væk
    By /Simon in forum De korte linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 18.09.03, 20:05

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •