Side 98 af 115 FørsteFørste ... 48889596979899100101108 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,456 til 1,470 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #1456
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Interessant artikel fra hr. Brügmann. Det er en spændende træningsintensitet de ligger for dagen derude.

    http://www.mediano.nu/oversigt/2016/...tider-i-brndby
    ...og også lidt bekymrende. Jeg fornemmer der bliver mindre at lol'e over i den her sæson, hvis BØF er igang med en Hodgson-like form for træningsmæssig chok-terapi... :P
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  2. #1457
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Men igen, bare fordi de har fået en professionel træner, er det ikke ensbetydende med at ledelsen holder op med at være lallende amatører..

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #1458
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Men igen, bare fordi de har fået en professionel træner, er det ikke ensbetydende med at ledelsen holder op med at være lallende amatører..
    Lad os nu også liiiige slå koldt vand i blodet. Det er jo ikke just hugget i sten, at bare man løbetræner lidt ekstra og så ellers presser amokka i 90 minutter, så er vejen banet til den store succes :-)

    Jeg tror f.eks. Storskov og co. sørger for præcis den mængde fysisk træning, der er optimal. Hvis der var noget at hente i en ekstra tur rundt om Damhussøen, så tog vi den nok :-)

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  5. #1459
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Lad os nu også liiiige slå koldt vand i blodet. Det er jo ikke just hugget i sten, at bare man løbetræner lidt ekstra og så ellers presser amokka i 90 minutter, så er vejen banet til den store succes :-)

    Jeg tror f.eks. Storskov og co. sørger for præcis den mængde fysisk træning, der er optimal. Hvis der var noget at hente i en ekstra tur rundt om Damhussøen, så tog vi den nok :-)

    ougar
    Det er almindeligt kendt, at træningen under Roy Hodgson var den mindst fysisk krævende klubben nogensinde har set. Og det gik jo meget godt.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1460
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Jeg var lettere ironisk omkring træningsmængden derude. Med træning på kampdage osv., fornemmer jeg en klar mulighed for overtræning. Som ougar skriver er der på 10'eren en yderst professionel, og forskningsmæssigt korrekt, træning. Det med bare at løbe og løbe, og derefter lidt mere løb, det kan godt gå galt, når sæsonen er 4 måneder henne, og kalenderen siger november. Var det ikke Kvist der udtalte at han var i markant dårligere form i Stuttgart, end i FCK, grundet den tyske, og nu Brøndbyske, tilgang til træning
    Sidst redigeret af djurlander : 01.07.16 kl. 14:24

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1461
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Dertil skal det huskes, at Storskov var fysisk træner, da Pep udtalte op til CL-finalen i 2011, at FCK havde været det klart stærkeste hold rent fysisk Barca havde mødt den sæson. Meget kan man klandre Ståles mandskaber for, men jeg mangler at opleve at modstanderne overmatcher dem rent fysisk. Tempomæssigt og teknisk ja, men ikke fysisk.
    Sidst redigeret af Devil : 01.07.16 kl. 17:44

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #1462
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Meget kan man klandre Ståles mandskaber for, men jeg mangler at opleve at modstanderne overmatcher dem rent fysisk. Tempomæsdigt og teknisk ja, men ikke fysisk.
    Jeg er enig i betragtningen om at vi var fysisk meget overlegne i 2011 i superligaen og helt med på internationalt niveau. Men jeg synes vi skal helt frem til foråret i denne sæson før vi igen virkede til at sidde fysisk på kampene hen mod slutningen. Og meget af det skyldes næsten Delaneys power alene, vurderer jeg.

    Det handler vel meget om balance. Det virker som om bøf satser på det aerobe uden særlig meget restitution og det har det med at æde muskelmasse og give anledning til flere skader over tid. Det virker ikke som om AZ har en specielt videnskabeligt funderet tilgang, baseret på PB's anekdoter.
    Mvh,
    Bopa

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1463
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Bopa Se meddelelser
    Jeg er enig i betragtningen om at vi var fysisk meget overlegne i 2011 i superligaen og helt med på internationalt niveau. Men jeg synes vi skal helt frem til foråret i denne sæson før vi igen virkede til at sidde fysisk på kampene hen mod slutningen. Og meget af det skyldes næsten Delaneys power alene, vurderer jeg.

    Det handler vel meget om balance. Det virker som om bøf satser på det aerobe uden særlig meget restitution og det har det med at æde muskelmasse og give anledning til flere skader over tid. Det virker ikke som om AZ har en specielt videnskabeligt funderet tilgang, baseret på PB's anekdoter.
    Mangel på videnskabelig tilgang er vel om noget, en af de klassiske Brøndby dyder.


  14. #1464
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    78

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?


  15. De følgende 11 brugere er enige:

  16. #1465
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    68

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...-fra-broendby/

    Borring på vej ud...Hvem sagde langsigtet planlægning?

    Okatanand

  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #1466
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af oktanand Se meddelelser
    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...-fra-broendby/

    Borring på vej ud...Hvem sagde langsigtet planlægning?

    Okatanand
    Ja, endnu et talent af egen avl der flyver fra reden inden han kommer på førsteholdet.. :-(((((
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  19. De følgende 11 brugere er enige:

  20. #1467
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    173

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Forventelig storsindet og flot håndtering af Phiris ønske om at spille OL, resulterer i at han to uger inden lufter sin utilfredshed på sociale medier.

    https://www.instagram.com/p/BH2DiVqA...8chuck18&hl=da

  21. #1468
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Vi kan vel ikke bebrejde dem noget, når vi selv så kategorisk har været ude og afvise muligheden for, at vores spillere får OL-fri? (Medmindre de selvfølgelig har lovet Phiri et, men gør noget andet nu).

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #1469
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    173

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Det er parentesen som jeg er ude efter. FCK har talt rimeligt klart fra starten af at de ikke ønskede at frigive nogen spillere til OL.

    Her virker det som om at Phiri er blevet stillet noget i udsigt og at de efterfølgende har ombestemt sig - heri henvisning til det organisatoriske og kommunikationsmæssige kaos derude hvor beslutninger kan omgøres i splitsekund.

    Og så kan man jo bare håbe på at Phiri smutter for han er da en af deres bedste spillere.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #1470
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    For ca en måned siden, siger Phiri at OL er en del af hans forhandlinger med BIF. Det tyder umiddelbart ikke på et løftebrud fra Brøndby, bare at de er har forskellige udgangspunkter. Kan det så få Phiri til at præstere ringere eller skifte væk, er det naturligvis dejligt.
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/p...forhandlinger/

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •