Viser resultater 1 til 15 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #188
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    At undsige betyder jo at tage afstand fra eller slå hånden af, så du mener vel det modsatte..?
    Ja det var det modsatte jeg mente. Jeg var bare ikke klogere...

    Men uanset om deres motiv til at boykotte kampen er det ene eller det andet, så er deres håndtering af sagen jo virkelig elendig. Og det viser bare hvor dårlig ledelsen stadig er derude. Jeg er derfor ikke så bekymret for at deres forsøg på at vende skuden derude skulle lykkes.

    Iøvrigt kan der jo være mange forskellige motiver til hvorfor de ikke ønsker FCK fans til kampen på onsdag, men at de påstår de tager imod FCK fans med åbne arme køber jeg ikke. De kommer med en forespørgsel om FCK har lyst til at frasige sig udeafsnit og samtidig kan de ikke printe billetterne. Altså hvad sker der? Det virker yderst besynderligt.

    Nej jeg kan som dig også være bekymret for om det kan lykkes BØF og tirre den type FCK fan der kan finde på at lave ballade. Jeg håber bare at alle kan se hvor absolut vigtigt det er at der ikke kommer ballade fra FCK fans på onsdag, og iøvrigt også imorgen. De eneste der vinder på at FCK fans laver ballade er BØF for så kan de virkelig få noget at skyde med.

  2. De følgende 7 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •