Side 109 af 115 FørsteFørste ... 95999106107108109110111112 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,621 til 1,635 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #1621
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    De får da i hvert fald en træner som har haft pæn succes i Europa. Det kan man næppe sige om Hjulmand.
    Som Brøndbyfan må det navnemæssigt være en fesen præsentation. Rent trænermæssigt er det måske ikke så dumt (set med BIF øjne). En træner som ikke laver de store overskrifter, men som kan sit kram.

    Det er dog spændende at se, hvordan det hele spænder af, når han formentlig ikke var hverken 1, 2 eller 3 prioritet. Det bliver også interessant at se, om han har pondus nok til at få sine egne ideer igennem, eller om det bare bliver en nikkedukke for Oscar. Vi kan jo håbe på det sidste.

    Edit:
    Det er måske også værd at nævne, at tidligere FCK'er Jesper Sørensen bliver ny assistent. https://www.fck.dk/spiller/jesper-sorensen
    Det ligner Oskar har givet op omkring egen lykke og satser alt på andres ulykker. I de 4 sæsoner han har trænet et Superliga hold, så er det kun lykkedes FCK at blive mestre en enkelt gang. Ellers har FCN, AaB og FCM taget titlen, det skal dog nævnes at da FCK så tog guldet og han trænede Lyngby - ja, det var året, hvor de rykkede ned.... så hvis vi nu vinder og Frederiksen rykker ned, så kan det blive et rigtig godt år.

    Jeg er mildest talt overrasket over nogle af de cheftrænerer, som bliver valgt pt

  2. #1622
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Jan Bech udtaler, at det er med talenterne for øje, at NF er ansat. Jeg tror simpelthen ikke på, at et hold baseret på talenter kan blive dominerende over en længere periode i dansk fodbold.. Der er langt mellem snapsene, og de absolut største talenter ryger til udlandet tidligere og tidligere. Vores egen Viktor Jensen, som vel ret beset var lovet førsteholdsfodbold valgte alligevel Ajax Jong over superligabold.

    Jeg tror ikke det ender lykkeligt. Fremadrettet tror jeg, at vejen til toppen af dansk fodbold bliver en kombination af spillere købt fra andre superligaklubber og udenlandske spillere.

    Men nu må vi se. Jeg er jo en af de få, som håber Brøndby får et ordentligt projekt op at stå (sammen med Aab, GF og OB), da det vil forbedre ligaen, og derved vores eget produkt.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #1623
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Men nu må vi se. Jeg er jo en af de få, som håber Brøndby får et ordentligt projekt op at stå (sammen med Aab, GF og OB), da det vil forbedre ligaen, og derved vores eget produkt.
    En af de få? Er der andre?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi



  5. #1624
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    En af de få? Er der andre?
    Med mindre Sreq var at finde på cafe stadion, da brøndby spillede ude mod horsens, så ja det er der. Trods mit forsøg at drukne sorgerne over et kommende brøndby mesterskab, husker jeg en snak med random dude i fck trøje, som håbede at brøndby klarede skærene, da de fortjente det mest. Der sluttede samtalen så også, da jeg vist blev dum at høre på.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #1625
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Med mindre Sreq var at finde på cafe stadion, da brøndby spillede ude mod horsens, så ja det er der. Trods mit forsøg at drukne sorgerne over et kommende brøndby mesterskab, husker jeg en snak med random dude i fck trøje, som håbede at brøndby klarede skærene, da de fortjente det mest. Der sluttede samtalen så også, da jeg vist blev dum at høre på.
    Du blev dum at høre på? Han havde lige sagt BØF fortjente et mesterskab. Så kan man da ikke sige noget dummere, med mindre man er Trump eller Paludan.

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #1626
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Du blev dum at høre på? Han havde lige sagt BØF fortjente et mesterskab. Så kan man da ikke sige noget dummere, med mindre man er Trump eller Paludan.
    Det er vist det pæne referat af min respons :)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1627
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Kammeradvokaten har fundet millioner fra den tidligere Pandora-partner Jesper Nielsens salg af anparter i en meget omtalt earn out-aftale. Ifølge kurator Boris Frederiksen skal millionerne afleveres til kreditorerne i selskabet Kasi ApS, som bl.a. tæller Skattestyrelsen og Brøndby IF, skriver Børsen.

  12. #1628
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Vil du supplere med en kilde?

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.

  13. #1629
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    82

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Bum bum.
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...rhaand/7745186

    Det bliver spændende følge vstgn langtrukne dødskamp..

    Mvh Casper


  14. #1630
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af WA1 Se meddelelser
    Bum bum.
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...rhaand/7745186

    Det bliver spændende følge vstgn langtrukne dødskamp..

    Mvh Casper
    Ifølge myten på Vestegnen står der altid en ny mand med papkasse klar..

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #1631
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    113

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    De skal vel bare sælge et par stykker af deres verdensklasse spillere fex Arajuuri eller Hermansson for 100 mill hver, så er gælden væk. Eller hvor bliver de store salg af de snakkede om i foråret??
    Men de holder da gang i LOL-gryden derude i betonen.

    kh
    Erik

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #1632
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af /J! Se meddelelser
    Vil du supplere med en kilde?/J!
    Hvis det spørgsmål er til mig: https://advokatwatch.dk/secure/Advok...le11532453.ece

    Koster $$$ at læse.

  19. #1633
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    177

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Hvis det spørgsmål er til mig: https://advokatwatch.dk/secure/Advok...le11532453.ece

    Koster $$$ at læse.
    Denne er til gengæld gratis, og bekræfter (endnu en gang, hvis nogen skulle være i tvivl) at Kasi - meget pænt sagt - er noget alternativ: https://advokatwatch.dk/Advokatnyt/S...le11541961.ece

  20. #1634
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ce De Se meddelelser
    Denne er til gengæld gratis, og bekræfter (endnu en gang, hvis nogen skulle være i tvivl) at Kasi - meget pænt sagt - er noget alternativ: https://advokatwatch.dk/Advokatnyt/S...le11541961.ece
    Jespers tanke er selvfølgelig, at Pandora ligger inde med private vurderinger, der giver ham medhold i, at hans earn out skal vurderes højere. Det er i øvrigt ikke en særlig mærkelig tanke, de fleste selskaber laver den slags risikovurderinger over krav med elastik i. Worst case-beregninger. Hvilket overhovedet ikke kan udlægges som svindel, det er normal praksis.

    Hvortil man kan sige, at Jesper præsenterer det meget binært. En milliard eller ingenting. Jeg kan sagtens forestille mig at det ender med en mere gradueret vurdering i den lave ende, der måske ikke tilfredsstiller de mange krav imod KASI.

    Det kan Boris nok også, siden han forsøger at beskytte boets værdier.
    Mvh,
    Bopa

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    /J!

  22. #1635
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Krisen der aldrig stopper. Interviewet nedenfor er 12 år gammelt, byt doktoren ud med Oscar og det kunne være afholdt i dag. Det største forskel er, at Peter Brückmann den gang kunne sige "Økonomien er sund nok, men sportsligt er der masser af problemer!", fordi han ikke vidste bedre, det kan Oscar heldigvis ikke. Gid det aldrig bliver bedre, men gerne langt, langt værre.

    Del 1: https://www.youtube.com/watch?v=EvZsn_WSSpI

    Del 2: https://www.youtube.com/watch?v=x6dEEfYsyJ4

    Del 3: https://www.youtube.com/watch?v=WXLVQxCZ3hQ

  23. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •